ادکلن خوشبو زنانه با ماندگاری بالا

ادکلن خوشبو زنانه با ماندگاری بالا

ادکلن های خوشبو و زنانه ای که ماندگاری بالایی دارند، کدامند؟

برای خرید یک عطر خوب چه فاکتورهایی را در نظر می گیرید؟ رایحه مطبوع، قیمت مناسب، مناسب فصل بودن ، ماندگاری و…

آنچه که در این مقاله قصد داریم شما را با آن آشنا کنیم مسئله ماندگاری و دوام رایحه عطر و ادکلن روی بدن و یا لباس شماست.

تفکر غالب در باره عطر و ادکلن این است که هرچه گران قیمت تر، ماندگار تر، اما لازم است بدانید دوام روایح مختلف برگرفته از نت‌ها و عناصر موجود در ترکیب عطر مورد نظر به عواملی وابسته است که قیمت ارتباط چندانی با آن ندارد!

ادکلن خوشبو زنانه با ماندگاری بالا

 

جالب است بدانید که اهمیت این ترکیبات و تاثیر میزان ماندگاری ترکیبات سازنده روایح گوناگون ، به حدی است که انجمن بین‌المللی عطر/      ifra با شعار تعهد به شفافیت و تامین استاندارد‌های لازم برای استفاده ایمن از عطر و ادکلن، قوانین و ارزیابی‌های سختگیرانه‌ای در جهت آزمایش مواد طبیعی و مصنوعی موجود در ترکیب عطر و ادکلن، که توسط مقامات دولتی و نهاد تجاری سراسر جهان به رسمیت شناخته شده ، در این نهاد که ۸۰ درصد حجم عطر و ادکلن جهان را تامین می کند، برقرا است و رعایت می شود؛ این انجمن در راستای مولفه ماندگاری روایح در عطر و ادکلن و با هدف گسترش سلامت و ایمنی هنگام مصرف عطر و ادکلن، استفاده از بسیاری از مواد شیمیایی را که عمدتا باعث ماندگاری بیش از حد مجاز است را محدود و ممنوع کرده است. تمرکز این نهاد بین المللی در خصوص بحث ماندگاری، بیش از پیش متوجه کنترل استعمال مواد آلرژی‌زا در عین حال محافظت از نوآوری و ارزش خلق رایحه است.

در خصوص مسئله ماندگاری ، همچنین باید دقت داشت که خانواده بویایی عطر و ادکلن مورد نظر شما مناسب جهت استفاده در چه فصولی از سال می باشند؛ این مسئله ریشه در نت‌های به کار رفته در ترکیب سازنده عطر مورد نظر دارد؛ به طور مثال، عطرهای خنک و بهاری و تابستانی، به دلیل وجود نت های سبک و نسبتا رقیق،فرّارتر بوده و تمایل به ماندگاری بر سطح پوست ندارند؛ اما نت‌های سنگین‌تر و پایدارتر موجود در ترکیب روایح عطرها و ادکلن‌هایی که در فصول سرد سال مورد استفاده قرار میگیرند، روی پوست ماندگار تر و غلیظ تر هستند.

ادکلن خوشبو زنانه با ماندگاری بالا

با این حساب برای داشتن عطری با رایحه ماندگار باید جنس پوست، عناصر تشکیل دهنده ترکیب روایح عطر مورد نظر و حتی چگونگی اسپری کردن آن بر روی پوست یا لباستان است که اولویت دارد .بنابراین پس از مشورت با متخصصین این حوزه و انتخاب هوشمندانه عطر مورد نظرتان به این نکته دقت داشته باشید که در کنار تمام این موارد و مطالب علمی موجود که بخش عمده آن با نحوه مصرف شما و پوست بدنتان مرتبط میباشد، باید دقت داشت که فاکتور قیمت چندان تاثیری در این انتخاب نخواهد داشت. 

 

 

1- ادکلن دیوید یورمن ادو پرفیوم

این عطر در دسته عطر های گلی قرار می گیرد و رایحه آن شیرین است

عطر ادکلن دیوید یورمن در سال 2008 به بازار معرفی شد.

این ادکلن از ماندگاری و پخش بوی بالایی برخوردار است و استفاده از آن در روزهای سرد به شدت توصیه می شود.

David Yurman for women2

 

2- ادکلن لالیک سولیل

در ادامه معرفی ادکلن خوشبو زنانه با ماندگاری بالا جا دارد که از ادکلن لالیک سولیل هم یاد کنیم. عطری زنانه که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد. ادکلن زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب که شیشه ای جذاب و زیبایی نیز دارد. 

 

LALIQUE Soleil 100ml

 

3- ادکلن لانوین مری می

عطر ادکلن Lanvin Marry Me زمانی بسیار به چشم می آید که همراه با یک تیپ خانمانه تر در دیدار با یک آقا پوشیده شود .

ماندگاری خوب ، قیمت مناسب و کیفیت متریال از مهمترین ویژگی های این عطر ادکلن می باشد .

lanvin marry me edp 75ml

 

4- ادکلن باربری لندن زنانه

 

London for Women

 

5- گرلن لا پتیت روب نویر ادو پرفیوم

Guerlain La Petite Robe Noire EDP Intense3

 

6- ادکلن دیور ژادور

jador edt

7- ادکلن دیور هیپنوتیک پویزن

Dior Hypnotic Poison EDP 100ML

 

8- ادکلن ژیوانشی اورگانزا

givenchy Organza

9- ادکلن هرمس ژور د هرمس

Jour dHermes1

10- ادکلن تیری موگلر الین

Thierry Mugler alien e1594288437162 6

 

 

خلیفه چی با ارائه توضیحات تکمیلی در خصوص هر آیتم موجود در فروشگاه و ارائه مطالب مورد نیاز و مشاوره در خصوص نحوه مصرف و نت های به کار رفته و آشنایی دادن به شما در خصوص گروه های بویایی و طبقه بندی‌های نت‌ها و روایح در این زمینه کنار شماست و از شما پشتیبانی می کند؛ بنابراین با خیال راحت و علم کافی خرید کنید. و یا اگر به توضیحات بیشتری نیاز داشتید از طریق واتساپ و یا اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

 

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

ادکلن خوشبو زنانه با ماندگاری بالا | خلیفه چی