بهترین برندهای عطر مردانه

برندهای معروف عطر و ادکلن مردانه [۱۷ برند ایتالیایی، فرانسوی، آمریکایی و…]

یکی از مهم‌ترین عوامل در داشتن یک استایل شیک و جذاب، خوشبو بودن است. به همین خاطر است که عطر و ادکلن، از مهم‌ترین لوازمی است که هر فرد باید داشته باشد. هنگام خرید عطر و ادکلن، قبل از هرچیز لازم است که از اصالت محصولی که می‌خرید مطمئن باشید؛ عطرهای تقلبی به طبع ارزان‌تر هستند، ولی مضرات بسیاری برای سلامتی دارند و استفاده از آن‌ها می‌تواند باعث بروز مشکلاتی نظیر سردرد، آلرژی و مشکلات پوستی شود. یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در انتخاب یک عطر خوب (مانند بسیاری از کالاهای دیگر)، توجه به شرکت سازنده آن و آشنایی با معروف ترین برندهای عطر مردانه است. اصولا نام برندها در صنایع گوناگون، یکی از عوامل مهم در فرآیند خرید محصول توسط مشتریان است. شرکت اپل یکی از بهترین نمونه‌ها در این زمینه است. طرفداران محصولات اپل به قدری شیفته این برند هستند که حاضرند برای خرید آیفون جدید، ساعت‌ها در صف بایستند و در نهایت با پرداخت هزینه‌ای بیشتر (نسبت به سایر برندهای گوشی موبایل)، آیفون ساخت اپل را خریداری کنند.

اما درباره عطر و ادکلن چطور؟ آیا اسم و جایگاه شرکت‌های سازنده در انتخاب مشتریان اثر گذار است؟ آیا خرید عطر مردانه از برندهای معروف، ارزش هزینه بیشتر دارد؟ معروف ترین برندهای عطر مردانه کدام‌ها هستند؟ در این مقاله از خلیفه‌چی، به بررسی بهترین برندهای ادکلن مردانه می‌پردازیم. از آنجایی که یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب عطر در نظر افراد قیمت عطر است، ما این برندها را از بازه قیمتی ۱ تا ۵ میلیون تومان تقسیم بندی کرده‌ایم. البته قبلا در مقاله بهترین عطرهای مردانه دنیا به بررسی و معرفی ۱۰ عطر مردانه پرطرفدار و پرفروش پرداخته‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم مطالعه کنید.

فهرست مقاله :

  • برندهای حدود 2 میلیون تومان
  • برندهای حدود 3میلیون تومان
  • برندهای حدود 4 میلیون تومان
  • برندهای حدود ۵ میلیون تومان
  • برندهای حدود 6 میلیون تومان
  • برندهای حدود 7 میلیون تومان

برندهای معروف عطر مردانه حدود ۱ میلیون تومان

۱. لالیک (Lalique)

لالیک یک برند شیشه سازی فرانسوی است که در سال ۱۸۸۸ توسط شیشه و جواهرسازی به نام رنه لالیک تاسیس شد. در سال ۱۹۹۲، نوه رنه لالیک، یعنی ماری کلود، تصمیم به راه اندازی خط تولید عطر و ادکلن گرفت و علاوه بر طراحی و تولید شیشه‌های خاص و ظریف، از سال ۱۹۹۴، هر سال عطری لوکس در شیشه‌ای با طراحی منحصربه‌فرد و زیبا، توسط این برند راهی بازار عطر می‌شود. عطرهای لالیک در دو دسته مردانه و زنانه تولید می‌شوند. از عطرهای مردانه این برند می‌توان به ادکلن Encre Noire با رایحه تلخ و یا عطر Lalique Pour Homme که رایحه‌ای ملایم دارد اشاره نمود.

لالیک انکر نویر
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه پایین بزنید

۲. بنتلی (Bentley)

برند عطر بنتلی از شرکت‌های خودروسازی است که در سال ۱۹۱۹ تاسیس شده و به تولید و طراحی خودروهای لوکس معروف است. این برند انگلیسی در سال ۲۰۱۳، شروع به تولید عطر نمود و تا امروز ۱۳ عطر را به بازار ارائه کرده است. تا به امروز عطر زنانه توسط این برند تولید نشده و تمامی محصولاتش برچسب مردانه دارند. اولین عطر تولید شده این برند، عطر بنتلی اینتنس (Bentley For Men Intense) با رایحه‌ای گرم و تلخ بود و بعد از آن، بنتلی ابسولوت (Bentley Absolute EDP) وارد دنیای عطرها شد که آن هم یک عطر تلخ مردانه است. از دیگر عطرهای معروف مردانه این برند، می‌توان به بنتلی آزور و بنتلی مومنتوم اشاره کرد.

۳. مرسدس بنز (Mercedes Benz)

مرسدس بنز نیز شرکت نام آشنای خودروسازی آلمانی است که در سال ۱۹۲۶ بنیان گذاری شد. اولین نسخه­ عطر معرفی شده توسط مرسدس بنز، در سال ۲۰۱۳ وارد بازار شد. عطرهای مرسدس بنز برای هر دو گروه خانم‌ها و آقایان طراحی و تولید می‌شوند. از پرفروش‌ترین و برترین عطرهای مردانه این شرکت، باید به عطر مرسدس بنز اینتنس (Mercedes Benz Man Intense)، ادکلن مرسدس بنز سلکت (Mercedes Benz Select)، مرسدس بنز من بلو (Mercedes Benz Man Blue) و مرسدس بنز له پارفوم (Mercedes Benz Le Parfum) اشاره نمود.

Mercedes Benz Le Parfum
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

۴. دانهیل (Dunhill)

یکی دیگر از برندهای معروف عطر مردانه که احتمالا قبلا هم نامش را شنیده‌اید، برند انگلستانی دانهیل (Dunhill) که در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد و به عنوان یک خانه طراحی پوشاک و لوازم لوکس و زینتی مخصوص آقایان کار می‌کند. در سال ۱۹۳۴، اولین عطر دانهیل وارد بازار شد و مورد استقبال تعداد زیادی از مخاطبان قرار گرفت. تمام ۲۱ عطر برند دانهیل به جز یکی، مردانه است. نمونه‌های معروف و پرطرفدار این برند، دانهیل سنچری بلو (Dunhill Century Blue)، دانهیل دیزایر بلو (Dunhill Desire Blue)، دانهیل آیکون الیت (Dunhill Icon Elite) و آیکون ابسولوت (Dunhill Icon Absolute) می‌باشند. ویدئو بررسی تخصصی و جعبه گشایی دانهیل آیکون ابسولوت توسط خلیفه‌چی را می‌توانید در صفحه محصولش مشاهده بفرمایید تا بیشتر با این عطر گرم مردانه با رایحه فلفل آشنا شوید.

Dunhill Icon Absolute
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

۵. کلوین کلاین (Calvin Klein)

پنجمین گزینه از بهترین برندهای عطر مردانه که بازه قیمت محصولاتشان بین ۱ تا ۲ میلیون است، عطر کلوین کلاین می‌باشد که یک برند مد و فشن است و در سال ۱۹۶۸ در آمریکا تاسیس شد. کلوین، نخستین عطری بود که در سال ۱۹۸۱ توسط این برند به بازار عرضه شد. برخی از عطرهای Calvin Klein مردانه، برخی زنانه و بعضی از آن‌ها عطر یونیسکس (مناسب هر دو جنسیت) می‌باشند. کلوین کلاین ایفوریا مردانه (Calvin Klein Euphoria For Men) و ابسشن (Calvin Klein Obsession) از محصولات پرطرفدار این برند عطر آمریکایی هستند.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: ۱۰ عطر نوستالژی و خاطره انگیز مردانه و زنانه

6. روبرتو کاوالی (Roberto Cavalli)

برند روبرتو کاوالی، یک برند مد و فشن ایتالیایی می‌باشد که در سال ۱۹۷۰ توسط روبرتو کاوالی در فلورانس تاسیس شد. آقای کاوالی به سبب خانواده هنرمندی که داشت، خیلی زود پا به عرصه هنر گذاشت. برند عطر روبرتو کاوالی در ابتدا تنها یک برند پوشاک بود، که به استفاده از پوست طبیعی حیوانات شهرت داشت. اما پس از گذشت حدود سی سال و در سال ۲۰۰۲ میلادی، اولین عطر و ادکلن‌های این برند روانه‌ بازار شد. از محبوب‌ترین عطرهای این برد می‌توان به عطر روبرتو کاوالی اومو مردانه و عطر روبرتوکاوالی پارادیسو زنانه اشاره کرد.

روبرتو کاوالی اومو
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

7. باربری (Burberry)

برند باربری، یک برند پوشاک و مد انگلیسی بوده که یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برند های عطر این کشور می‌باشد و در سال 1856 میلادی تاسیس شده است. برندی معتبر و محبوب، از خانواده سلطنتی بریتانیای بزرگ، نشان پوشاک سلطنتی دریافت کرده و محصولات آن، از پوشاک گرفته تا عطر باربری، همچنان در دنیا پرچم‌دار صنعت مد و فشن است. طرح‌های لباس‌های این شرکت توسط بسیاری از شرکت‌های دیگر الگوبرداری شده و عطرهای آن نیز در دنیا نظیر ندارد. یکی از محبوب‌ترین عطرهای این برند، عطر باربری لندن مردانه و زنانه ( Burberry London ) هستند، که هر دو نسخه، از اوایل دهه 2000 میلادی تا کنون از پرفروش‌ترین عطر و ادکلن‌های دنیا هستند.

باربری لندن مردانه
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

8. مون بلان (Mont Blanc)

مون بلان یکی از برندهای معروف ادکلن آلمانی می‌باشد، که محصولات متنوعی را در زمینه‌های مختلف و گوناگون تولید می‌کند. در واقع برند عطر مون بلان، تغییرات در راستای تقاضای عام را با آغوش باز می‌پذیرد و بهترین محصولات را برای تقاضاهای مختلف، تولید می‌کند. عطرهای مون بلان نیز از جمله پر متقاضی‌ترین عطرهای جهان هستند، که به طور عمده از قیمت مناسبی نیز برخوردارند. از پر طرفدارترین عطرهای این برند، سری لجند ( Legend ) هستند، که در چندین نسخه متفاوت روانه بازار شده و همه آن‌ها با بازخورد بسیار مناسبی مواجه شده اند. این سری عطرها دارای نسخه مردانه و زنانه جداگانه هستند و طراحی شیشه آن‌ها نیز منحصر به همین سری می‌باشد.

برندهای معروف عطر مردانه حدود 3 میلیون تومان

۱. ورساچه (Versace)

ورساچه یک برند مد و فشن ایتالیایی است که در سال ۱۹۷۸ شروع به کار کرد. ورساچه در ابتدا لباس زنانه تولید می‌کرد و بعد از مدت بسیار کوتاهی، در همان سال، خط تولید لباس مردانه را نیز راه اندازی نمود. اولین عطر برند ورساچه در سال ۱۹۸۱ وارد بازار شد که عطری زنانه بود و بعد از آن عطر و ادکلن‌های زنانه و مردانه بسیاری را در طی سال‌ها تولید کرد. برخی از پرطرفدارترین عطرهای مردانه این برند، ورساچه پور هوم (Versace Pour Homme)، عطر ورساچه اروس (Versace Eros Parfum) و ورساچه پور هوم عود نویر (Versace Pour Homme Oud Noir) می‌باشند. ویدئوهای اختصاصی خلیفه‌چی از بررسی و جعبه گشایی ۲ گزینه اول را در صفحات آن‌ها تماشا کنید تا با محبوب‌ترین عطرهای مردانه ورساچه بیشتر آشنا شوید.

Versace Pour Homme Oud Noir
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

2. تروساردی (Trussardi)

شرکت ایتالیایی تروساردی در دهه 60 میلادی به عنوان یک برند مد پایه گذاری شد و در دهه 80 به اوج شهرت و موفقیت خود رسید. برند تروساردی از همان ابتدا تولیدکننده انواع اقلام مد و فشن از جمله پوشاک، اکسسوری و عطر بوده و در تمام این زمینه‌ها به محبوبیت دست پیدا کرده است. از مشهورترین عطرهای این برند می‌تواند به سری عطرهای زنانه تروساردی ( Trussardi ) و عطر تروساردی اومو مردانه اشاره کرد.

تروساردی اومو
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

3. ایسی میاکه (Issey Miyake)

اولین عطر برند ژاپنی ایسی میاکه در سال 1992 تولید و روانه بازار شد که L’eau d’Issey نام داشت که به صورت ” اودیسه ” خوانده می‌شود، اما به طرزی خلاقانه نام شخص ایسی میاکه را درون خود دارد. برند ایسی میاکه در تمامی محصولات خود، از همین خلاقیت شوخ طبعانه برخوردار است و سری عطرهای اودیسه آن بهترین محصولات این برند تا به امروز هستند.

بهترین برندهای عطر مردانه حدود 4 میلیون تومان

1. بولگاری (Bvlgari)

یکی دیگر از برندهای معروف عطر مردانه، بولگاری (Bvlgari) است. این برند عطر ایتالیایی در سال ۱۸۸۴ بنیان گذاشته شد. البته برند عطر بولگاری در ابتدا شهرتش را با جواهرات جذابش به‌دست آورد و بعدها به تولید محصولاتی نظیر ساعت مچی، اکسسوری و عطر و ادکلن زنانه و مردانه روی آورد. بولگاری، در سال ۱۹۹۲ اولین عطر خود را معرفی کرد. با اینکه بیش­تر عطرهای این برند زنانه می‌باشند، اما تعدادی عطر مشهور مردانه نیز دارد؛ نظیر بولگاری من اکستریم (Bvlgari Man Extreme)، بولگاری من این بلک (Bvlgari Man In Black) که ویدئو نقد و بررسی آن در صفحه محصولش قابل مشاهده است و بولگاری من وود اسنس (Bvlgari Man Wood Essence).

بولگاری من این بلک
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

2. دولچه اند گابانا (Dolce & Gabbana)

برند دولچه اند گابانا (D & G) نیز، یک برند مد ایتالیایی است که در سال ۱۹۸۵ تاسیس شد. این برند محصولاتش را با دو نام عرضه می‌کند؛ Dolce & Gabbana که بیشتر برای زیورآلات، عطر و لباس می‌باشد و D & G که برای عطرها، لباس‌ها و ساعت‌های معمولی است. اولین عطر دولچه گابانا در سال ۱۹۹۲ به بازار ارائه شد که عطری زنانه بود و بعد ازآن در سال ۱۹۹۴، این شرکت ایتالیایی اولین عطر مردانه خود را نیز معرفی کرد. ادو تویلت دولچه گابانا د وان مردانه (Dolce Gabbana The One EDT) و ادو پرفیوم دولچه گابانا د وان اینتنس (The One For Men Eau de Parfum Intense) از محبوب‌ترین محصولات مردانه این برند محسوب می‌شوند.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: بهترین عطرهای تلخ مردانه که شما را جذاب‌تر می‌کنند

3. سالواتوره فراگامو (Salvatore Ferragamo)

سالواتوره فراگامو یک طراح و سازنده کفش بود که در سال ۱۹۲۷ کارگاه کفش خود را در فلورانس ایتالیا راه اندازی کرد؛ بعدها این برند به تولید محصولاتی نظیر کفش، ساعت مچی، عینک، کیف، زیورآلات و عطر نیز روی آورد. عطرهای سالواتوره فراگامو از سال ۱۹۹۸ وارد بازار عطر و ادکلن شدند و این برند در سال ۲۰۰۱ خط تولید عطر را راه اندازی کرد که عطرهایی با نام‌های انکانتو و فراگامو را وارد بازار می‌کرد. ادو تویلت سالواتوره فراگامو اف بلک (Salvatore Ferragamo F Black)، فراگامو اف بای فراگامو (F By Ferragamo Pour Homme) و سالواتوره فراگامو عود (Salvatore Ferragamo Pour Homme Oud) از بهترین عطرهای مردانه این برند هستند.

Salvatore Ferragamo Pour Homme Oud
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

4. هرمس (Hermes)

در ادامه معرفی برندهای معروف ادکلن مردانه مجددا به فرانسه برمی‌گردیم. برند هرمس در سال ۱۸۳۷ تاسیس شد و در ابتدا لوازم جانبی سوارکاری تولید می‌کرد. اما با گذشت سال‌ها، به طراحی مد و تولیدات دیگری مانند اکسسوری، کیف و عطر نیز پرداخت. برند عطر هرمس در سال ۱۹۶۱ نخستین محصول زنانه خود را به بازار معرفی کرد و پس از آن، تا سال ۲۰۲۰، ۱۱۵ عطر مردانه و زنانه را به مخاطبانش معرفی کرد. بعضی از عطرهای معروف مردانه هرمس، عطر تق هرمس پارفوم (Terre d’Hermes Parfum)، تق هرمس ادو تویلت (Terre d’Hermes EDT) و عطر هرمس اچ ۲۴ (Hermes H24) می‌باشند.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: بهترین عطرها با رایحه گل یاس

تق هرمس ادوتویلت

جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

بهترین برندهای عطر مردانه حدود 5 میلیون تومان

۱. جورجیو آرمانی (Giorgio Armani)

جورجیو آرمانی یک شرکت طراحی مد ایتالیایی است که سال تاسیس آن ۱۹۷۵ بود. جورجیو آرمانی تا سال ۱۹۸۰ گسترش یافت و به تولید محصولات مختلفی نظیر شلوار جین، لوازم جانبی، لباس زیر و عطر پرداخت. در سال ۱۹۸۲ اولین عطر زنانه­ و در سال ۱۹۸۴ اولین عطر مردانه‌اش را تولید کرد و تا به امروز عطرهای موفقی را به دنیا عرضه نموده. از عطرهای معروف مردانه این برند، می‌توان به عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفومو (Acqua di Gio Profumo)، ادو تویلت جورجیو آرمانی کد مردانه (Armani Code For Men) و جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو (Acqua di Gio Absolu) اشاره کرد.

جورجیو آرمانی، آرمانی کد مردانه
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

بهترین برندهای عطر مردانه حدود 6 میلیون تومان

1. دیور (Dior)

برند نام آشنای عطر و ادکلن دیور در سال ۱۹۴۷ در فرانسه فعالیتش را آغاز کرد و از معروف­‌ترین برندهای مد دنیا به‌شمار می‌آید. این برند در زمینه‌های متفاوتی نظیر طراحی و تولید پوشاک، کیف و کفش، عطر و لوازم آرایشی، فعالیت می‌کند. رونمایی از اولین عطر دیور به سال ۱۹۴۷ برمی‌گردد و در سال­‌های بعد از آن نیز محصولات جذاب و پرطرفداری طراحی کرد. عطر دیور فارنهایت مردانه (Dior Fahrenheit EDT)، دیور ساواج پارفوم (Dior Sauvage Parfum) و دیور هوم پارفوم (Dior Homme Parfum) از جمله عطرهای مردانه محبوب و پرفروش این برند محسوب می‌شوند.

دیور فارنهایت پارفوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

2. ایو سن لوران (Yves Saint Laurent)

آخرین گزینه از بهترین برندهای عطر مردانه با قیمت حدود ۳ میلیون، برند فرانسوی ایو سن لوران است که در سال ۱۹۶۲ پایه‌گذاری و در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ میلادی به سرعت به یکی از برندهای تاثیرگذار در زمینه مد تبدیل شد. عطر ایو سن لوران در سال ۱۹۶۴ اولین عطرش را وارد بازار کرد و بعدها با تولید عطرهای مختلف و خوشبوی زنانه و مردانه، طرفداران بسیاری در دنیای عطرها پیدا کرد. از بهترین عطرهای مردانه این برند، ادکلن‌های ایو سن لوران کوروس (Yves Saint Laurent Kouros) و ایو سن لوران لانویت د لوم ادو تویلت (Yves Saint Laurent La Nuit de l’Homme EDT) که یک عطر تلخ و گرم مردانه است را پیشنهاد می‌کنیم.

3. ناسوماتو (Nasomatto)

ناسوماتو یک برند هلندی می‌باشد که فعالیت بسیار محدودی در زمینه عطر داشته، با این حال عطرهای آن بسیار خاص و ویژه هستند و در دنیا زبان زد شده‌اند. عطر ناسوماتو بلک افغان یکی از مشهورترین عطرها در دنیا است، که توسط این برند تولید و به بازار عرضه شده. طراحی خاص، ساده و یک‌دست شیشه‌های عطرهای این برند، امضای مختص به این برند می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های مشترک محصولات این برند این است که اکثر عطرهای آن یونیسکس و قابل استفاده آقایان و خانم‌ها هستند و همین امر ناسوماتو را از برند های معروف ادکلن برای مخاطبان کرده است.

Nasomatto Black Afgano
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

برندهای عطر و ادکلن مردانه حدود 7 میلیون تومان

۱. مارلی (Parfums de Marly)

در نهایت نوبت به معرفی بهترین برندهای ادکلن مردانه لوکس با قیمت حدود ۵ میلیون تومان رسید. اولین گزینه، عطر پرفیوم د مارلی (تلفظ درست آن پارفومز د مارلی است) می‌باشد که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد. با اینکه این برند عطر فرانسوی قدمت کمتری نسبت به سایر برندهای معرفی شده دارد، از زمان تاسیسش تا به حال جای خود را به خوبی در بازار پیدا کرده و طرفداران زیادی به خود اختصاص داده است. برند عطر مارلی تا سال ۲۰۲۱، مجموعا ۳۴ عطر را به نام خود ثبت نموده است. عطرهای مردانه و زنانه مارلی، رایحه فوق العاده و پخش بو و ماندگاری بالایی دارند. از نمونه عطرهای معروف مردانه این برند، عطر مارلی اوجان (Parfums de Marly Oajan)، مارلی پگاسوس (Parfums de Marly Pegasus) و مارلی گودالفین (Parfums de Marly Godolphin) می‌باشند.

مارلی گودالفین
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۲. زرجف (Xerjoff)

باز هم به ایتالیا برمی‌گردیم و این بار با معرفی یک برند لوکس به نام زرجف که در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد و در ۲۰۰۷ اولین عطر خود را به بازار معرفی کرد. عطرهای زرجف در دسته عطر و ادکلن‌های گران قیمت قرار می‌گیرند. مجموعه عطرهای کازاموراتی (Casamorati) از این برند که در سال ۲۰۰۹ معرفی شد، از پرطرفدارترین محصولات این برند محسوب می‌شود. عطر کازاموراتی مفیستو جنتیلومو (Casamorati Xerjoff Mefisto Gentiluomo)، عطر کازاموراتی فیرو (Casamorati Xerjoff Fiero) و کازاموراتی مفیستو (Casamorati Xerjoff Mefisto) برخی از معروف‌ترین عطرهایی هستند که امتحان کردن آن‌ها خالی از لطف نیست. ضمنا ویدئو نقد و بررسی تخصصی هر سه عطر توسط خلیفه‌چی را می‌توانید در صفحه محصول آن‌ها مشاهده کنید تا بیشتر با شگفتی‌هایشان آشنا شوید.

Casamorati Xerjoff Fiero
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

۳. نیشانه (Nishane)

عطر نیشانه یک برند ترکیه‌ای است و با اینکه قدمت چندانی در زمینه عطرسازی ندارد، دارای عطرهای منحصربه‌فرد و جذابی در کارنامه خود می‌باشد. نیشانه در سال ۲۰۱۳ اولین عطر خود را عرضه کرد. عطرهای تولید شده توسط این برند، اکثرا ادکلن یونیسکس (مناسب هر دو جنسیت) هستند. عطرهای نیشانه ولونگ چا (Nishane Wulong Cha)، نیشانه بی-۶۱۲ (Nishane B-612) و نیشانه آنی (Nishane Ani)، برخی از نمونه­ عطرهای مطرح و پرطرفدار این برند می‌باشند.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: ۱۰تا از بهترین عطرها با بوی ادویه

4. کازاموراتی (Cassamorati)

کازاموراتی در واقع یک برند مستقل نیست، بلکه یک سری از عطرهای برند ایتالیایی سرژف ( XERJOFF ) می‌باشد، که تحت عنوان این نام به بازار عرضه شده اند و همگی از یک طراحی خاص شیشه برخوردار هستند. سری عطرهای کازاموراتی از محبوب‌ترین‌های برند عطر سرژف بوده و در دنیا متقاضیان بسیار زیادی دارند. دو مورد از بهترین عطرهای سری کازاموراتی سرژف، عطر کازاموراتی مفیستو ( Mefisto ) و عطر کازاموراتی لیرا ( Lira ) هستند.

کازاموراتی زرجف مفیستو
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

سخن پایانی

در این مقاله از خلیفه‌چی، تلاش کردیم به این سوال شما که بهترین برند عطر مردانه کدام است پاسخ دهیم و در همین راستا، ۱۷تا از برندهای برتر را معرفی و به‌صورت اجمالی بررسی کردیم. امید است که این مطلب، راهنمایی مناسب برای شما در هنگام انتخاب و خرید عطر مردانه مناسب برای خودتان و عزیزانتان بوده باشد. همچنین پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای خرید عطر مردانه را نیز مطالعه کنید تا با ۳ معیار مهم هنگام انتخاب ادکلن مردانه آشنا شوید.

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین برندهای عطر مردانه از ۱ تا ۵ میلیون که باید بشناسید