جذاب ترین عطر برای خانم ها

جذاب ترین عطر برای خانم‌ها

شاید شما هم بخواهید یک ادکلن زنانه با ویژگی های منحصر به فرد خریداری کنید، عطری که نتوان راحت از آن گذشت. خرید یک ادکلن زنانه که بتوان به عنوان عطر امضا و به طور مداوم یا در مهمانی ها و محل کار از آن استفاده کرد یک دغدغه بزرگ شناخته می شود. در این مطلب خلیفه چی می خواهیم با همراهی شما ، به معرفی عطر جذاب زنانه از برند Guerlain به نام Mon Guerlain بر پایه اسطوخدوس و وانیل بپردازیم که از بهترین های دنیای عطر برگزیده شده است. همچنین در کنار آن نکات جالبی درباره ویژگی های عطر جذاب و بازخورد آن از سمت آقایان را مطرح کنیم. با خلیفه چی همراه باشید.

فهرست مقاله :

  • بیان ویژگی های اصلی یک عطر جذاب برای خانم ها
  • تجربه اولین بوییدن اولین عطر های جذاب زنانه
  • بازخورد خوب اولین عطر زنانه از سمت آقایان

بیان ویژگی های اصلی یک عطر جذاب برای خانم‌ها

اگرچه باید در انتخاب عطر، سلیقه‌های مختلف را مد نظر قرار دهیم اما انتخاب یک عطر خوب کار سختی نیست. زیرا بسیاری از افراد، عطر را برای بازخورد عالی و تحت تاثیر قرار دادن دیگران استفاده می‌کنند. همچنین یک عطر لوکس برای خانم ها، عطری است که به معنای واقعی خوشبو و به عنوان عطر امضای شما باشد. 

به طور کلی این عطر با گروه بویایی شرقی چوبی، در بهار 2017 به بازار معرفی شد. در واقع هدف طراحی آن بیانگر ارتباط آجلیناجولی و تشویق مادرش به رویاپردازی در دوران کودکی او است. به گونه ای که با در میان گذاشتن این خاطرات با برند Guerlain و عطرساز آن تیری واسرو، نهایتا منجر به تولید عطر Mon Guerlain شده است. جهت خرید عطر شیرین زنانه اورجینال می‌توانید به فروشگاه اینترنتی خلیفه‌چی سری بزنید.

عطر Mon Guerlain یک رایحه چهار فصل شیرین، وانیلی است که رایحه لوندر خیلی در آن پررنگ می باشد. به علاوه اینکه یک حس پودری و خوراکی هم از آن دریافت می شود. این عطر به صورت کلی دارای چهار نت مهم از جمله نت برگاموت، اسطوخدوس، گل یاس و وانیل است. 

همچنین این عطر شامل نت های دیگر هم می باشد، ولی این چهار نت خیلی پررنگ تر اند. طراحی رایحه آن، به گونه ای است که شما وقتی عطر را ببویید، متوجه رایحه شیک و لوکس آن می شوید و مناسب استایل های روزمره نمی باشد. بیشترین کاربرد آن در موقعیت های رسمی تر و مهمانی ها و فضاهای بسته است که عملکرد خیلی خوبی می توانید از آن بگیرید.

عطر مون گرلن چهار فصل است، ولی در فصل تابستان و بهار و در شب عملکرد بهتری به شما می دهد. همچنین این عطر را می توانید با استایل های نیمه رسمی تا رسمی ست کنید. پخش بو و ماندگاری آن 6.5 تا 7 نمره می گیرد که برای این سبک رایحه، عدد قابل قبولی می باشد.

بیشتر بخوانید : هر عطر را چند پاف اسپری کنیم ؟

Guerlain Mon EDP
جهت مشاهده قیمت و بررسی این عطر روی دکمه زیر بزنید​

تجربه اولین بوییدن (First Impression) عطرهای جذاب زنانه

 وقتی برای اولین بار این عطر را تست می کنید،احتمالا برای شما رایحه آشنایی داشته باشد و آن هم به علت حضور نت وانیل است که خیلی پررنگ می باشد. همچنین عطر های وانیل پرطرفدار زیادی داریم. شاید در این سبک روایح،به دلیل فضای وانیلی برای شما یادآور سری Poison Girl Dior ،Diesel Loverdose Red Kiss ،Good Girl یا Lalique باشد. اما مهمترین تفاوتی که مون گرلن با این چند عطر دارد، حضور نت لوندر یا همان اسطوخدوس است. 

همچنین فضای وانیلی، یک فضای سنگین در عطر ها به وجود می آورد که اگر یک مقدار دوز آن بیشتر شود، قادر خواهد بود کل عطر را تحت تاثیر خودش قرار دهد. اما حضور لوندر، باعث می شود که عطر یک مقدار ملایم، سنگینی آن کمرنگ تر و جدیت عطر هم کاهش یابد.

در نت های اولیه، دارای یک حس تقریبا شفاف و با طراوت از لوندر هستیم که رگه های لوندر در آن دیده می شود. اما حضور برگاموت باعث می شود، نت وانیل در ابتدا حس نشود. 

در نت های میانی، نت گل یاس به فضای وانیلی اضافه می گردد و سبب دریافت یک حس خوراکی و پودری از آن می شویم.

در نت های پایه، هرچه زمان می گذرد همچنان رگه هایی از حس پودری، خوراکی و گلی آن باقی می ماند. همچنین فضای مرکباتی هم کاملا از بین می رود. دارای یک حس سنگینی است که ترکیبی از فضای پودری و حس خوراکی می باشد.

بنابراین حضور لوندر و اسطوخدوس باعث میشود که فضای وانیلی ملایم تر شود. زیرا بسیاری از خانم ها به فضای وانیلی علاقه دارند اما یک مقدار سنگین هست که  باعث عدم برقراری ارتباط با آن می شود. همین موضوع سبب می شود که به صورت مداوم از این عطر امضا استفاده نشود. پس حضور اسطوخدوس سنگینی را کمتر و رایحه تا حدی سبک تر می کند.

مون گرلن، همانطور که انتظار داریم دارای چندین فلنکر می باشد که پرطرفدار ترین آن در بین خانم ها، همان نسخه EDP است. شیشه این عطر، ساده اما با جزئیات گیرا طراحی شده است. همچنین در ساخت آن از بطری های کیمیاگری و اولین شیشه های گرلن ایده گرفته اند.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین عطر مرکباتی تاریخ

بازخورد خوب عطر های وانیلی زنانه از سمت آقایان 

یک موضوع مهم در رابطه با عطر های وانیلی، این است که اغلب از سمت آقایان بازخورد خوبی دارند و دارای واکنش مثبتی بوده اند که خانم ها باید این مورد را هم در نظر داشته باشند. همچنین اگر به دنبال مقایسه قیمت ادکلن تلخ زنانه هستید، قیمتهای سایت خلیفه‌چی فوق‌العاده خوب و به صرفه هستند.

جذاب ترین عطر برای خانم ها

سخن نهایی

عطر Mon Guerlain، عطری است جذاب، زنانه و خوشبو، که دارای شروعی دلنشین از رایحه نیمه شیرین وانیل می باشد و حضور اسطوخدوس در کنار آن، سبب ایجاد حسی گلی، دلپذیر و همزمان نیمه شاداب می گردد. با گذر زمان رایحه وانیل قوی تر و عطر کمی شیرین تر و گرم تر می شود. همچنین بهتر است در استایل های روزمره خیلی از آن استفاده نکنید. در محل کار یا جایی که علاقه دارید شیک تر به نظر برسید، این عطر را اسپری کنید. همچنین کاربرد اصلی آن مهمانی های خودمانی تا رسمی را در بر می گیرد. از آن جایی‌ که یک تعادل، در نت‌های میانی گرم و سرد این عطر برقرار شده است برای تمامی فصل ها به شما پیشنهاد می‌شود. پخش و ماندگاری آن، در حد متوسط رو به خوب می باشد ولی بهتر است هر سه الی چهار ساعت یکبار، سه تا چهار پاف اسپری کنید تا بتوانید بازخورد بهتری از آن بگیرید. 

در این مطلب عطر بی نظیر  Mon Guerlain EDP را خدمتتان معرفی کردیم. انتخاب عطر مناسب در جذاب تر به نظر رسیدن خانم ها تاثیر فوق العاده ای دارد و اعتماد به نفس آن ها را به میزان زیادی افزایش می دهد. همچنین فروشگاه عطر و ادکلن خلیفه چی ارائه کننده انواع عطر و ادکلن اورجینال،دکانت و دستریز برای شما عزیزان می باشد.

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

۷ عطر جذاب برای خانم ها ( ویژه قرارهای عاشقانه ! )