خرید ادکلن اورجینال

خرید ادکلن اورجینال

به عنوان خریدار و مصر، یکی از دغدغه‌های شما این است که عطر اورجینال را از نسخه تقلبی یا به اصطلاح فیک آن تشخیص دهید؛این مسئله بویژه زمانی که بودجه نسبتا بالایی خرید عطر اختصاص میدهید و انتظار ادکلن اورجینال را دارید بیشتر بروز می‌یابد؛ هنگام خرید عطر گران قیمت ، می خواهید اطمینان حاصل کنید که نسخه اورجینال آن را خریداری می کنید. عطرهای تقلبی یا فیک به راحتی و فراوانی ساخته شده و در دسترس قرار میگیرند اما کیفیت و رایحه آنها با نسخه اورجینال عطر مطابقت و حتی در بعضی موارد نزدیکی ندارند ، بنابراین طبیعیست که تمایلی به خرید و صرف پول برای آنها نداشته و خرید عطر اورجینال برای شما تبدیل به یک دغدغه شود. شناخت علائم عطر فیک یا تقلبی می تواند به شما در انتخاب آگاهانه کمک کند. در این مقاله، با سه گام، به شما برای دستیابی به یک شناخت نسبی از روایح و به تبع آن خرید عطر اورجینال با آگاهی لازم،
راهنمایی های لازم را ارائه می‌دهیم:

گام اول
آمادگی خرید عطر اورجینال
در این مرحله پیش‌نیازهای هدایت کننده شما را برای خرید عطر اورجینال در قالب ۳ شاخصه مطرح به شما معرفی و برایتان تشریح خواهیم کرد:

 ۱. فروشنده را بشناسید.
مراجعه به فروشگاه معتبر می تواند در بسیاری از موارد مانع خرید عطرهای فیک شود. مراکز فروش و فروشگاههای رسمی مجازی معتبر و متنوعی برای عطر اورجینال در سراسر کشور وجود دارد و مهم است که مزایا و مضرات هر یک را درک کنید. فروشگاه های بزرگ همیشه مطمئن ترین راه برای خرید عطر هستند ، زیرا این مزیت را دارید که می توانید بطری را در بسته بندی آن بررسی کرده و مشاوره خرید دریافت کنید. این امر،  امکان نزدیکی و در یافت آگاهی لازم و نسبی از مراجع معتبر را برای شما فراهم میکند و در موارد نادر، در صورتیکه عطر اورجینال نباشد، می توانید عطر را برگردانید. همیشه قبل از خرید عطر آن را به دقت بررسی کنید و از فروشنده سوالاتتان را بپرسید و دغدغه‌هایتان را برای او شرح دهید؛در صورت تمایل بر اساس اطلاعات مطرح شده در اینجا ، از خریدار مستقیما سوالاتتان را بپرسید. به عنوان مثال ، “آیا می “آیا می توانید عکسی از متن پشت جعبه قرار دهید؟” و غیره. هنگام خرید آنلاین از طریق فروشگاههای مجازی ، بررسی اطلاعات محصولات و فروشندگان آنلاین مهم است. اطمینان حاصل کنید که فروشنده از طریق مراجع قانونی تأیید شده باشد زیرا در این صورت اطلاعات تماس خود را واضح و روشن عرضه می‌کند. بررسی کنید که آیا آنها سیستم بازخورد و بررسی نظرات دارند یا خیر ، اگر این کار را نکردند از آنها درخواست انجام این کار را کنید. 
۲. به قیمت توجه کنید
اگرچه این فاکتور همیشه نشان دهنده کیفیت عطر نیست ، اما اگر  برندی  ادعا می کند بسیار ارزان است ،و قیمتی غیرمنطقی برای عرضه محصول خود به بازار مطرح کرده است به احتمال زیاد برای صحت و کیفیت آن، شک و شبهه ای وجود دارد و عطر اورجینال نیست. ممکن است موارد استثنایی وجود داشته باشد ؛اما به طور کلی ، قیمت فاکتور نسبتا معقول و مناسبی است که میتواند در بعضی موارد، نشان دهنده اصالت عطر باشد.
۳. از قبل در مورد عطر مورد نظرتان سرچ کنید
وب سایت تولید کننده را بررسی کنید تا ببینید آیا آنها اطلاعات کافی در مورد بسته بندی ، بطری و محل قرارگیری بارکد ارائه داده اند. شاید بخواهید از دکه های مراکز خرید بازدید کنید تا ببینید که چگونه بسته بندی بطری و سلفون روی عطرهای معتبر به چشم می خورد تا پیش از خرید امتظارات و شاخصه های عطر مورد نظر خود را در ذهن داشته باشید.

گام دوم
شناسایی اورجینال یا فیک بودن عطر

۱. بسته بندی را بررسی کنید
به طور معمول عطرهای اورجینال با برند معتبر دارای سلفون محکم در اطراف جعبه ها هستند. ببینید آیا سلفون آزاد یا ضعیف پیچیده شده است ، تا حدی که در اطراف جعبه حرکت می کند. سلفون نامناسب پیچیده شده نشانه ای از عطرهای فیک یا تقلبی است.

۲. در صورت خرید حضوری از فروشگاه جعبه را از نزدیک بررسی کنید
صرفاً با بررسی  قسمت های مختلف جعبه ، می توانید اورجینال یک عطر را تشخیص دهید. قبل از باز کردن جعبه عطر ،آن را به دقت از نظر وجود علائم بسته بندی (که پیشتر توضیح دادیم)  و طراحی غیرحرفه ای بررسی کنید. متن پشت بسته بندی را بررسی کنید. اشتباهات دستوری ، غلط املایی ، اطلاعات نامعتبر و غیره را بررسی کنید.نوشته‌های حک شده  روی  بسته بندی یک عطر اورجینال باید از نظر دستوری صحیح باشد.خطاهای املایی یا دستوری می توانند نشانی از فیک بودن باشند؛ بسته بندی عطر اورجینال از مقوا با کیفیت بالا ساخته شده است. جعبه های ساخته شده از مواد نازک و نرم اغلب فیک هستند. به دنبال بارکد روی بسته بندی باشید. بارکد باید در پایین ترین قسمت پشت جعبه قرار گیرد و نه در کنار آن. بررسی کنید که آیا چسب یا نوار اضافی وجود دارد. عطر اورجینال نباید در داخل یا خارج پاکت بسته بندی، چسب نامرتب یا نوار اضافی داشته باشد.

۳. شاخصه‌های کنترل
دسته بندی و سریال را بررسی کنید
عطر اورجینال تمام این اعداد را روی بسته بندی خود دارد و می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا صحت آن را به طور مستقل تأیید کند. با تولید کننده مشورت کنید تا ببینید آیا اعداد با شماره تولید آنها مطابقت دارد یا خیر.
۴. بطری را لمس کنید
عطرهای واقعی دارای بطری های صیقل خورده و صاف هستند در حالی که بطری عطرهای فیک، اغلب کمی زبر و خشن هستند و معمولا بی کیفیت هستند و حتی گاهی با پلاستیک ساخته می شوند. بطری های عطر اورجینال با کیفیت دارای درپوش های محکم هستند که نفوذ ناپذیر میباشند. توجه داشته باشید که برچسب های عطر با طراحی متناسب با شکل بطری به عنوان بخشی از ساختار طراحی عطر اورجینال در نظر گرفته میشوند ، بنابراین بطری و برچسب باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

گام سوم
رایحه متفاوت

۱.پیچیدگی های رایحه عطر اورجینال را بشناسید. رایحه عطرهای اورجینال، پیچیده است؛ به همین دلیل است که توصیه میشود از ترکیب روایح عطر مورد نظر خود اطلاع نسبی کسب کنید؛ چرا که بویایی می تواند وسیله سنجش میزان اصالت باشد ، کسانی که ترکیب روایح عطرها را میشناسند اغلب می توانند با استشمام روایح، عطر اورجینال را از نسخه تقلبی یا فیک آن تشخیص دهند‌.

۲.طبقه بندی روایح را بشناسید
عطرهای معتبر دارای سه طبقه رایحه هستند که با گذشت زمان خود را نشان می دهند و متشکل از نت های آغازین، میانی و پایه میباشند. این پیچیدگی رایحه،  تنوع بالا و چند بُعدی بودن رایحه را تضمین می کند و باعث می شود رایحه از اولین ساعات  استفاده  تا هنگامی که جذب کامل پوست شوند، تغییر کند. روایح فیک و تقلبی یک طبقه(لایه نت) دارند و فقط پس از مدت کوتاهی استفاده، دوامی ندارند و اصطلاحا رایحه خاموش میشود.

۳.مواد مصنوعی را از مواد طبیعی تشخیص دهید عطرهای اورجینال معتبر برای ایجاد نت های مختلف در عطر تلاش زیادی کرده اند. آنها از ترکیب روایح مشتق شده از محصولات طبیعی و بعضی ترکیبات مصنوعی استفاده خواهند کرد. عطرهای ارزان قیمت به کلی از مواد مصنوعی استفاده میکنند و بنابراین فاقد پیچیدگی عطرهای دارای لایه‌های سه گانه نُتی هستند که با ترکیبات طبیعی ایجاد می شوند.

۴.به دوام رایحه توجه کنید
یک عطر فیک در ابتدا بوی مشابه عطر اورجینال خواهد داشت اما معمولا خواهید دید که عطرهای معتبر از نظر ماندگاری و اثر بخشی از نسخه‌های فیک خود دارای دوام بیشتری هستند و این باعث می شود که در طولانی مدت ارزش بیشتری داشته باشند. بطری های باز شده  عطرهای معتبر باید رایحه های خود را از شش تا ۱۸ ماه حفظ کنند. روایح مرکباتی عموما پس از شش ماه، ضعیف  می شوند ، در حالی که نت‌های گلی  پایه باید تا ۱۸ ماه حفظ شوند. عطرهای ارزان و فیک در عرض چند هفته یا چند ماه ، رایحه خود را از دست می دهند.

۵.بدانید که عطر قرار است چه نوع نت هایی داشته باشد

هنگام تحقیق در مورد عطری که قصد خرید آن را دارید ، مهم است که بدانید آیا قرار است یک نت داشته باشد یا رایحه ای پیچیده است. عطرهای تک نت فقط حاوی نت های آغازین هستند ، بنابراین کمبود نت های میانی و پایه همیشه نشان دهنده ، عطر فیک یا تقلبی نیست! هنگام بررسی اورجینال بودن عطر تک نت ، به این نکته توجه کنید که آیاعطر مورد نظرتان،رایحه‌ای عجیب و نامعمول  دارد یا اینکه آیا رایحه با توضیحات ذکر شده در وب سایت سازنده مطابقت دارد یا خیر.

۶.عطر را تست کنید
باید عطر را تست کنید، از قبل بسته بندی را بررسی کرده و رایحه را آنالیز کرده باشید. محتاط باشید زیرا عطرهای فیک و تقلبی اغلب می توانند واکنش های آلرژیک ایجاد کنند یا اثرات نامطلوبی روی پوست شما بگذارند. پس از بررسی کامل همه جوانب رایحه ، آن را روی پوست خود بمالید و به رایحه آن در طول روز توجه کنید. اگر آن عطر، یک عطر اورجینال و معتبر باشد ، باید در طول روز متوجه تضعیف رایحه نت های آغازین شوید در حالی که نت های میانی و پایه خود را نشان می دهند. یک عطر فیک و تقلبی اغلب فقط حداکثر برای چند ساعت رایحه قوی خود را حفظ می کند.

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

خرید ادکلن اورجینال | خلیفه چی