عطر زرجف ناکسوس با رایحه وانیل

معرفی 6 عطر و ادکلن با رایحه وانیل مردانه و زنانه

یکی از پرطرفدارترین گروه‌های عطر و ادکلن در فصل زمستان، گروه بویایی شرقی و روایح شیرین، تند و گرم است، که شامل گستره‌ وسیعی از نت‌ها می‌شوند. عطر گل‌ها، میوه‌ها، روایح چوبی، ادویه‌ای و روایح چرمی، همگی از جمله روایحی هستند که با قرار گرفتن در کنار یک‌دیگر، یک گروه بویایی گرم و شرقی را برای رایحه عطرها می‌سازند و ترکیبی دل‌انگیز را تشکیل می‌دهند.
یکی از محبوب‌ترین روایح گرم و شیرین استفاده شده در عطرها، نت وانیل می‌باشد که به طور عمده در انواع عطر زنانه به کار می‌رود. این رایحه دلچسب، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که دنبال عطری برای فصل زمستان، با فضایی گرم و صمیمی می‌گردند، تا بتوانند در تمامی موقعیت‌های اجتماعی از آن استفاده کنند.

در این مقاله از خلیفه‌چی، قصد داریم تا با معرفی بهترین عطرها با رایحه وانیل، راهنمایی برای انتخاب و خرید عطرهای وانیلی به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید، تا با عطرهایی با بوی وانیل خوشبو و دلنشین آشنا شوید.

رایحه وانیل در عطرها

وجود رایحه وانیل در یک عطر، به آن عطر بویی گرم و شیرین، اما ملایم می‌بخشد. بوییدن ادکلن با بوی وانیل حس بوییدن وانیل داغ، شکلات سوخته و یا چوب سوخته وانیل را می‌دهد. در فصل زمستان نیز استفاده از عطر با رایحه وانیل حس نوشیدن یک لیوان پر از نوشیدنی شکلات سفید را می‌دهد، که شیرینی آن دل شما را گرم می‌کند.

یک پیشنهاد عالی برای کسانی که می‌خواهند بسیاری از عطرهای اورجینال را تست کرده و یک انتخاب ایده‌آل داشته باشند خرید دکانت عطر با پرداخت هزینه بسیار کم‌تر می‌باشد. شما با تست دکانت و  اطمینان از بازخورد مثبت رایحه، حجم اصلی را خریداری می‌کنید. تمام عطرهایی که در ادامه معرفی می‌شوند، دارای دستریز یا همان دکانت عطر می‌باشند.

معرفی بهترین عطرها با رایحه وانیل :

  •  پارفومز د مارلی پگاسوس

  • کازاموراتی زرجف لیرا
  • کازاموراتی زرجف ایتالیکا
  • ایو سن لوران لیبر له پارفوم
  • ادکلن زرجف ناکسوس
  • مانسرا اینستنت کراش

1. پارفومز د مارلی پگاسوس (Parfums de Marly Pegasus)

عطر پگاسوس محصول سال 2011 برند فرانسوی پارفومز د مارلی می‌باشد، یک عطر گرم مردانه گرم و گروه بویایی شرقی فوژه به بازار عرضه شده است. این عطر زمستانی، رایحه‌ای شیرین و ملایم داشته که خط بوی وانیلی بسیار واضحی از آن احساس می‌شود. این عطر پارفومز د مارلی پگاسوس با نت‌های ترنج ، گل آفتاب پرست و زیره سبز شروع شده و با اسطوخودوس، یاس و بادام ادامه پیدا می‌کند. اما رایحه‌ای که توسط این عطر در ذهن ماندگار می‌شود، مربوط به نت‌های پایه آن یعنی کهربا، وانیل و چوب صندل سفید است که به این عطر فضایی پودری و کلاسیک بخشیده است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین عطر زمستانی مردانه و زنانه

Parfums de Marly Pegasus
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

2. کازاموراتی زرجف لیرا (Casamorati Xerjoff Lira)

لیرا از برند عطر زرجف ایتالیایی می‌باشد که طبعی گرم داشته و در گروه بویایی شرقی گلی قرار می‌گیرد. عطر لیرا، یکی از اسرارآمیز عطرهایی است که یک خانم ممکن است از آن استفاده کند. این عطر قصه‌گو، ترکیبات شگفت‌انگیزی را در رایحه گرم و گلی خود جای داده است، که اشخاص را به سمت رمز و راز خود می‌کشاند.
با روایح میوه‌ای ترنج، اسطوخودوس، پرتقال خونی شروع شده و با ورود نت‌های یاس، دارچین و شیرین بیان، کمی فضای تند و تلخ به خود می‌گیرد و در نهایت، با نت‌های گرم و شیرین مشک، وانیل و کارامل، گرمای دلچسب خود را کامل کرده و خود را به زیبایی فصل زمستان پیوند می‌دهد. عطر کازاموراتی زرجف لیرا یک پیشنهاد شگفت‌انگیز در انتخاب عطر گرم زنانه با بوی وانیل می‌باشد.

Casamorati Xerjoff Lira
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

3. ایو سن لوران لیبر له پارفوم (Yves Saint Laurent Libre Le Parfum)

عطر لیبر له پارفوم یک عطر فرانسوی جدید از این برند ایو سن لوران است که در گروه شرقی گلی طبقه‌بندی می‌شود. از نت‌های به کار رفته در آن، می‌توان به وانیل، ترنج، نارنگی ماندارین، زنجبیل، زعفران، اسطوخودوس، شکوفه پرتقال، خس‌خس و عسل اشاره کرد. خط وانیلی در عطر ایوسن لوران لیبره له پارفوم، بسیار پررنگ است و رایحه آن به نسبت سایر نت‌های استفاده شده در آن، ماندگاری و پایداری بیشتری دارد.

شما می‌توانید ویدئو اختصاصی خلیفه‌چی، در راستای معرفی و نقد کامل این محصول را مشاهدده کنید.

ایو سن لوران لیبر له پارفوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

4. کازاموراتی زرجف ایتالیکا (Casamorati Xerjoff Italica)

عطر ایتالیکا با گروه بویایی شرقی فوژه و ترکیبات منحصر به فرد خود، طوری طراحی شده که یک ادکلن رایحه وانیل مناسب برای خانم‌ها و آقایان باشد. این عطر گرم، در تمامی لایه‌های نت به کار رفته، شیرینی و تلخی آمیخته خاصی دارد که آن را ویژه‌تر از بسیاری از عطرهای دیگر کرده است. نت‌های ابتدایی عطر کازموراتی زرجف ایتالیکا شامل بادام، زعفران و شیر می‌شود که کمی تلخی و تندی را به آن غالب می‌کند.
در نت‌های میانی، وانیل و تافی همان تندی را با اضافه کردن شیرینی بیشتر ادامه می‌دهند و در آخر با ورود نت‌های مشک، سدر و چوب صندل سفید، فضای این عطر تلخ زنانه و مردانه را متعادل‌تر می‌کند.

کازاموراتی زرجف ایتالیکا
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

5. مانسرا اینستنت کراش (Mancera Instant Crush)

عطر اینستنت کراش با گروه بویایی شرقی گلی، محصول سال 2019 برند فرانسوی مانسرا است. این عطر گرم، فضای ترکیبی تلخ و شیرینی داشته و همین امر، آن را تبدیل به یک عطر یونیسکس بسیار خوشبو و جذاب کرده است. اسانس‌های اولیه به کار رفته در عطر مانسرا اینستنت کراش شامل ترنج، نارنگی ماندارین، زنجبیل و زعفران است و در اسانس میانی آن، رز، نعنا هندی، یاس و چوب عنبر حس شده و در نهایت، رایحه آن با نت‌های مشک، وانیل، خزه درخت بلوط و چوب صندل سفید، پایدار می‌شود.

پیشنهاد خلیفه چی برای مطالعه: بهترین عطر مشترک زنانه و مردانه

مانسرا اینستنت کراش
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

6. ادکلن زرجف ناکسوس (Xerjoff Naxos)

عطر  زرجف ناکسوس محصول سال 2015 برند ایتالیایی می‌باشد، که در گروه بویایی معطر ادویه‌ای طبقه‌بندی می‌شود.یک عطر با بوی وانیل مردانه و زنانه و رایحه گرم، با نت‌های مرکباتی پرشور آغاز شده و ترشی نت‌های لیمو ترش و ترنج با شیرینی اسطوخودوس ترکیب شده و با ورود نت‌های یاس، دارچین، عسل و کشمران، کم‌کم گرمای این عطر پدیدار شده و در آخر با تلخ و شیرینی وانیل، دانه تونکا و تنباکو، فضای گرم این عطر به اوج خود می‌رسد و تبدیل به یک انتخاب‌ عالی در عطر شیرین زنانه و مردانه برای فصل زمستان می‌شود.

زرجف ناکسوس
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمهزیر بزنید

سخن پایانی

خلیفه‌چی همواره در تلاش است تا مفیدترین راهنمایی‌ها را در زمینه انتخاب و تهیه عطر، به شما ارائه دهد. برای ما اهمیت دارد که مشتریان قبل از خرید، آگاهی کافی نسبت به عطر انتخابی خود و تمام گزینه‌های روی میز داشته باشند و هرگز از انتخاب خود پشیمان نشوند. معرفی ادکلن با رایحه وانیل یکی از راهنمایی‌های مفید در انتخاب انواع عطر و ادکلن گرم و شیرین می‌باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع عطرهای تلخ و شیرین، گرم و خنک و زنانه و مردانه، می‌توانید به وب سایت خلیفه‌چی مراجعه فرمایید.

اشتراک‌گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

6 عطر با رایحه وانیل | ادکلن های زنانه و مردانه با بوی وانیل