عطرهای تلخ و گرم زنانه

بهترین عطرهای تلخ و گرم زنانه با روایح بی‌نظیر

در دوران شکوه صنعت مد، زیبایی، عطر و ادکلن و پوشاک، همه روزه عطرسازان خلاقی از سراسر جهان با ابتکاری تازه عصاره­‌های گوناگون را با یکدیگر ترکیب و عطرهای دل‌­انگیز جدیدی خلق می­‌کنند. به همین دلیل گاهی برای انتخاب عطر مناسب از میان شمار انبوه عطرهای موجود، سردرگمی­‌هایی پدید می­‌آید. از این رو خلیفه‌چی با انتشار سری مقالات راهنمای انتخاب عطر، در تلاش است تا این کار را برای شما مخاطبان عزیز تسهیل نماید. در این راستا این مقاله را به معرفی چند نمونه از بهترین عطرهای گرم و تلخ زنانه اختصاص داده‌­ایم. اگر طرفدار ترکیب روایح تلخ و گرم هستید، یا قصد خرید ادکلن زنانه از این گروه را به عنوان هدیه برای هر یک از عزیزان خود دارید، با مطالعه این مطلب با ما همراه شوید.

  • فهرست مقاله :
  • روبرتو کاوالی نرو آسولوتو

  • ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم

  • شنل کوکو نویر

  • ژیوانشی آنجئو دمون ادو پرفیوم

  • نارسیسو رودریگز فور هر ادو پرفیوم

  • آرماف کلاب د نویت زنانه

۱. روبرتو کاوالی نرو آسولوتو (Roberto Cavalli Nero Assoluto)

اولین عطری که معرفی می‌کنیم، نرو آسولوتو از برند ایتالیایی روبرتو کاوالی و از گروه بویایی شرقی گلی است. این عطر زنانه مناسب موقعیت­‌های آکادمیک، جلسات اداری، مهمانی­‌های رسمی و قرارهای عاشقانه و مخصوص فصول پاییز و زمستان است. در ابتدا که این عطر تلخ و گرم زنانه را اسپری می­‌کنید، رایحه گل ارکیده که نماینده نت­‌های آغازین آن است، محیط و مشام‌تان را پر می‌­کند. با گذشت مدتی، عطر خوش وانیل در قالب نت میانی نرو آسولوتو آشکار می‌­شود و اندکی بعد نت‌­های پایانی عطر را با رایحه چوب آبنوس و روایح چوبی دیگر استشمام خواهید‌ کرد.

عطر روبرتو کاوالی نرو آسولوتو اولین بار در سال 2013 به بازارهای جهانی عرضه شده‌ است و در شیشه­‌ای به حجم ۷۵ میل با غلظت ادو پرفیوم ارائه می­‌گردد. با این وجود امکان خرید دستریز آن با حجم‌های ۲ میل، ۵ میل و ۱۰ میل نیز در سایت خلیفه‌چی فراهم شده‌ است. دستریز یا همان دکانت عطر، حجم‌های کمتر عطر است. اگر نسبت به خرید یک ادکلن کمی تردید دارید و از اینکه آن را بپسندید مطمئن نیستید، بهتر است ابتدا دستریزش را تهیه و تست کنید. در این صورت هزینه کمتری نیز پرداخت می‌کنید و پس از اطمینان از مورد علاقه بودن رایحه، نسبت به خرید حجم اصلی اقدام می‌کنید. تمام عطرهایی که در ادامه معرفی می‌شوند دارای دکانت هستند.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: بهترین عطرهای تلخ و خنک زنانه

روبرتو کاوالی نرو آسولوتو
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۲. ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم (Versace Crystal Noir EDP)

ورساچه کریستال نویر عطر زنانه دیگری است که مبدا آن کشور ایتالیا می‌باشد. این ادکلن گرم و تلخ زنانه با غلظت ادو پرفیوم و ادو تویلت موجود است که هر دو در شیشه‌­ای ۹۰ میل عرضه می‌­شوند (درباره فرق ادو پرفیوم و ادو تویلت بخوانید). این عطر در گروه بویایی شرقی گلی جای می‌گیرد. با افشاندن ورساچه کریستال نویر روایح زنجبیل، فلفل و هل به عنوان نت­‌های اولیه عطر در محیط پخش می‌­شود. به علاوه نت­‌های میانی آن شامل رایحه شکوفه پرتقال، گاردنیای یاسمنی، گل صدتومانی و نارگیل است. در نهایت نیز رایحه چوب صندل سفید، کهربا و مشک به عنوان نت­‌های پایانی از این عطر جذاب ساطع می­‌گردد. از کنار هم قرار‌گرفتن این روایح، ادکلنی مناسب جلسات اداری، مهمانی­‌های رسمی و همچنین قرارهای عاشقانه در فصول بهار، پاییز و زمستان شکل گرفته‌ است.

ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۳. شنل کوکو نویر (Chanel Coco Noir)

شنل کوکو نویر عطری مخصوص بانوان از گروه بویایی چوبی گلی مشکی است. شیشه اصلی این عطر گرم زنانه حاوی ۱۰۰ میل کوکو نویر با غلظت ادو پرفیوم است و طراحی زیبایی دارد. کوکو نویر به ویژه با فضاهایی مانند جلسات اداری و مهمانی­‌های رسمی تناسب دارد و استفاده از آن در فصول پاییز و زمستان توصیه می­‌شود.

نت‌­های آغازین این عطر دربردارنده رایحه پرتقال، ترنج و گریپ فروت است که حس بوییدن مرکبات تازه را تداعی می‌­کنند. نت‌­های میانی آن نیز از عصاره گل رز، گل شمعدانی، گل نرگس، گل یاس و هلو تشکیل شده‌است که همگی رایحه­‌های پرقدرتی هستند و توجه همه­ اطرافیان شما را به خود جلب می­‌کنند. رایحه ادویه گل میخک، چوب صندل سفید، دانه تونکا، صمغ کندر، لوبان، مشک، نعناع هندی (پچولی) و وانیل نیز نت‌­های پایانی را در این عطر فرانسوی زنانه می­‌سازند.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: معرفی بهترین ادکلن‌ها با بوی گل یاس

شنل کوکو نویر
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۴. ژیوانشی آنجئو دمون ادو پرفیوم (Givenchi Ange Ou Demon)

این عطر گرم و تلخ زنانه که با عنوان جیونچی آنجئو اترنج پارفوم نیز شناخته می­‌شود، ساخت کشور فرانسه است. عطر ژیوانشی آنجئو دمون از گروه بویایی شرقی گلی است و شیشه­‌ای بسیار شکیل دارد که ۱۰۰ میل از آن با غلظت ادو پرفیوم در این شیشه جای گرفته و به همین دلیل برای هدیه دادن به بانوان گزینه بسیار مناسبی است.

نت­‌های اولیه این عطر تلخ زنانه شامل رایحه آویشن، پرتقال ماندارین و زعفران است که بعد از مدتی جای خود را به روایح گل ارکیده، گل سوسن و گل بلانک به عنوان نت­‌های میانی عطر می­‌دهند. آنچه که در آخر از این عطر روی تن و لباس شما باقی می­‌ماند، رایحه خوش اقاقیای برزیلی، خزه درخت بلوط، دانه تونکا و وانیل در قالب نت­‌های پایه آن است. از در کنار هم قرار‌ گرفتن روایحی که نام برده شد، یک عطر زنانه مناسب فصل زمستان به وجود‌ آمده‌ که برای استفاده در مهمانی­‌های رسمی، جلسات اداری و قرارهای عاشقانه بسیار مناسب است و می­‌تواند گرمابخش پاییز و زمستان شما باشد.

ژیوانشی آنجئو دمون
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۵. نارسیسو رودریگز فور هر ادو پرفیوم (Narciso Rodriguez For Her EDP)

عطر Narciso Rodriguez For Her EDP عطری است که مبدا آن ایالات متحده آمریکا بوده و امروزه در بازارهای جهانی عرضه می‌­شود. این ادکلن زنانه دارای رایحه­‌ای معتدل و از گروه بویایی گلی چوبی مشکی است. رایحه گل رز در کنار رایحه دل‌­انگیز هلو، نت‌­های اولیه آن را می‌­سازند و نت‌­های میانی نیز از ترکیب رایحه کهربا و مشک ساخته شده‌ است. همچنین نت­‌های پایانی این عطر با ترکیبی از رایحه چوب صندل سفید و نعناع هندی (پچولی) طراحی شده‌ است. وقتی آن را اسپری می‌­کنید، در ابتدا حسی از لطافت و شیرینی ناشی از رایحه­‌های گل رز و هلو محیط را در بر می­‌گیرد و فضایی پودری و آرایشی را تداعی می‌­کند. وقتی اندکی می‌­گذرد، رایحه مشک و پس از آن نعناع هندی باعث ایجاد حرارتی معتدل می­‌شود.

به دلیل طبع معتدلی که نارسیسو رودریگز فور هر از آن برخوردار است، در هر فصلی می­‌توان از آن بهره‌ گرفت. به علاوه، این یک عطر همه­‌کاره است که با همه‌ سبک­‌های لباسی که خانم­‌ها از آن استفاده می­‌کنند، هارمونی پیدا می­‌کند. اما به‌طور ویژه در موقعیت­‌های مختلف آکادمیک، مهمانی­‌های رسمی و جلسات اداری استفاده از آن بهترین بازخوردها را به دنبال خواهد داشت. البته قبلا ویدئو بررسی تخصصی و جعبه گشایی این عطر توسط خلیفه‌چی را تهیه کرده‌ایم که می‌توانید در صفحه محصولش مشاهده بفرمایید تا بیشتر با این عطر گرم و تلخ زنانه آشنا شوید.

نارسیسو رودریگز فور هر ادو پرفیوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

۶. آرماف کلاب د نویت زنانه (Armaf Club De Nuit For Women)

کلاب د نویت (Club De Nuit) یک عطر زنانه دیگر از محصولات برند آرماف از امارات متحده عربی است. این عطر نیز معتدل دارد و از گروه بویایی گلی میوه­‌ای است. با اسپری کردن عطر آرماف کلاب د نویت زنانه در ابتدا فضایی میوه‌­ای و مرکباتی ایجاد می‌­شود؛ چرا که نت‌­های اولیه آن را پرتقال، ترنج، گریپ فروت و هلو تشکیل می­‌دهند. اندکی بعد نت­‌های میانی با عصاره سرخالو (لیچی)، گل رز، گل شمعدانی و گل یاس از راه می‌­رسند و فضایی گلی را ایجاد می‌­کنند. در نهایت هم رایحه خس‌خس (علف وتیور)، مشک، نعناع هندی (پچولی) و وانیل در قالب نت­‌های پایانی عطر ظاهر می‌­گردند.

به‌طور کلی نت­‌ها و رایحه ادو پرفیوم کلاب د نویت، شباهت زیادی به عطر کوکو مادمازل شنل دارد. در حدی که می‌­توان از آن به عنوان جایگزینی مقرون­‌به­‌صرفه برای کوکو مادمازل بهره برد. همچنین این عطر به دلیل طبع معتدل و پخش بوی یکنواخت، عطری چهارفصل محسوب می‌شود. خانم‌ها می­‌توانند با استفاده از این عطر پیش از حضور در موقعیت­‌های آکادمیک، جلسات اداری، مهمانی­‌های رسمی و قرارهای عاشقانه، رنگ و بویی از طراوت، شادابی و اشتیاق را برای خود و اطرافیانشان به ارمغان آورند.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: معرفی ۴ عطر زنانه با رایحه ادویه

آرماف کلاب د نویت زنانه
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

سخن پایانی

از اینکه وقت و توجه خود را به این مطلب اختصاص دادید، سپاسگزاریم و امیدوار هستیم که معرفی بهترین عطرهای تلخ و گرم زنانه برایتان مفید واقع شود. فروشگاه اینترنتی عطر خلیفه‌چی همواره در تلاش است تا شرایطی را برای انتخاب و تهیه آسان عطر و ادکلن‌­های دلخواه شما فراهم آورد. ارائه ادکلن­‌های اصل با قیمت مناسب، امکان خرید دکانت عطر به منظور تست پیش از خرید عطر و سایر خدمات این مجموعه در همین راستا در نظر گرفته شده‌­اند. امید است که این تلاش‌­ها رضایت شما عزیزان را به دنبال داشته باشد. اگر تجربه استفاده یکی از ادکلن‌های بالا را دارید، در قسمت نظرات تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی ۶ عطر گرم و تلخ زنانه فوق العاده خوشبو از بهترین برندها