عطر ولنتینو اومو با رایحه شکلات

معرفی ۴ ادکلن با بوی کاکائو و شکلات شیرین

شکلات یکی از محبوب‌ترین رایحه‌های زمستانی است که بین طرفداران عطر و ادکلن مخاطبان زیادی دارد. عطرهایی با بوی شکلات و کاکائو می‌توانند دارای فضایی تلخ و یا شیرین و حتی تلفیقی بین این دو حالت باشند که این مسئله آن‌ها را تبدیل به عطرهای خاص و بسیار دلنشین می‌کند. فرمول شیمیایی شکلات، شامل ترکیبات شیمیایی مختلفی است که برخی از آن‌ها در هنگام خوشحالی و عاشق شدن، در بدن انسان ترشح می‌شود و از همین جهت، بوی شکلات در عطر، رایحه‌ای رمانتیک شناخته می‌شود که لذت عاشقی را یادآور می‌شود و احساس حمایت، آرامش و امنیت را تداعی می‌کند. در ساخت بهترین ادکلن ها با رایحه کاکائو این نت را معمولاً در اسانس پایه عطر، در کنار روایح گرم و تند مانند قهوه، زنجبیل و روایح چوبی و دودی و یا روایح شیرین مثل عطر گل‌ها استفاده می‌کنند.

در این مقاله از خلیفه چی قصد داریم ۴ مدل از بهترین عطرها با رایحه شکلات را به شما معرفی کنیم تا راهنمایی باشد برای کمک به شما در انتخاب و خرید عطری مناسب، برای فصل زمستان. البته قبلا در مقاله بهترین ادکلن‌ برای فصل زمستان تعداد بیشتری عطر مناسب این فصل معرفی کرده‌ایم.

همچنین توجه داشته باشید که برای تست کردن هر یک از عطرهایی که در ادامه معرفی می‌شوند، می‌توانید دکانت عطر را تهیه کنید. دکانت یا دستریز، نسخه کم حجم‌تر عطر مورد نظر می‌باشد. با خرید دکانت عطر شما می‌توانید ابتدا با پرداخت هزینه بسیار کم‌تر، عطرهای مورد نظر را تست کنید و پس از اطمینان از بازخورد مثبت رایحه، حجم اصلی را خریداری کنید. تمام عطرهایی که در ادامه معرفی می‌شوند، دارای دکانت می‌باشند.

رایحه کاکائو در عطرها

اسانس شکلات از دانه خام کاکائو به دست می‌آید که در دو حالت تلخ و شیرین، قابل استفاده است. اسانس شکلات شیرین بیشتر در عطرهای گرم و ملایم با فضای شیرین استفاده شده و اسانس شکلات تلخ، در عطرهایی با فضای چرمی و چوبی که رایحه‌ای تندتر دارند به کار گرفته می‌شود. به طور کلی، رایحه شکلات معمولا در کنار اسانس‌های دیگر در نت‌های پایه قرار می‌گیرد تا رایحه ماندگار عطر را تشکیل بدهد. ترکیب‌های مختلف نت شکلات با نت‌های دیگر، رایحه‌های مختلف را می‌سازد که هر کدام به طور منحصر به فردی، خوشبو و دلنشین هستند. در ادامه، با ترکیبات بسیار خوشبوی شکلات با انواع و اقسام روایح، آشنا خواهید شد.

فهرست مقاله:

  • کارولینا هررا گود گرل
  • ولنتینو اومو
  • ایو سن لوران بلک اوپیوم
  • تام فورد بلک ارکید

۱. کارولینا هررا گود گرل (Carolina Herrera Good Girl)

عطر گود گرل محصول سال ۲۰۱۶ برند آمریکایی کارولینا هررا می‌باشد. این عطر زنانه شیرین بسیار پرطرفدار بوده و در گروه بویایی شرقی گلی طبقه‌ بندی می‌شود. ادکلن Good Girl با طبع گرمی که دارد، یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در فصل زمستان است. این عطر بسیار محبوب، به فضای تلخ و شیرین خود معروف است، چرا که نت‌های اولیه آن شامل بادام و قهوه می‌باشد و هنگامی که رایحه آن کمی بیشتر پخش می‌شود، شما می‌توانید بوی خوش گل‌های یاس و نرگس را احساس کنید و این فضای گلی، شیرینی عطر را تشکیل می‌دهد. و در نهایت، با ورود رایحه دانه تونکا و بوی کاکائو به عنوان نت‌های پایانی، عطر شکلات را به عنوان رایحه‌ای ماندگار، در ذهن ثبت می‌کند. ترکیبات هوشمندانه و هارمونیک این عطر، عامل محبوبیت زیاد و ماندگاری آن در میان طرفداران عطرهای گرم و شیرین است.
البته قبلا در یک ویدئو اختصاصی به نقد و بررسی دقیق عطر گود گرل پرداخته‌ایم که می‌توانید این ویدئو جذاب را در صفحه محصول عطر مشاهده کنید.

کارولینا هررا گود گرل
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۲. ولنتینو اومو (Valentino Uomo)

ولنتینو اومو یک ادکلن گرم مردانه است که در سال ۲۰۱۴ توسط برند ایتالیایی ولنتینو به بازار عرضه شد. یک عطر مردانه با بوی شکلات شیرین و با فضایی چرمی که ترکیب نت‌های آن هارمونی بالایی دارد و آن را به عطری بسیار جذاب و خواستنی تبدیل کرده است که جاذبه‌ای مردانه را بازتاب می‌کند. بوییدن رایحه ترنج، شکلات، قهوه و فندق و ترکیب آن‌ها با نت‌های سدر و چرم، القاکننده احساس امنیت و اطمینان است که تلفیق شدن این احساسات گرم با سرمای زمستان، تضاد دلچسبی را به همراه دارد. طراحی کلاسیک شیشه این ادکلن نیز به القای احساسات گفته شده دامن زده و از همه نظر، این عطر را به یکی از بهترین انتخاب‌ها در فصل زمستان بدل می‌کند. اگر به دنبال یکی از بهترین عطرها با رایحه شکلات برای آقایان هستید، دکانت ولنتینو اومو را تست کنید.

ولنتینو اومو
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۳. ایو سن لوران بلک اوپیوم (Yves Saint Laurent Black Opium)

بلک اوپیوم، محصول سال ۲۰۱۴ از برند عطر ایو سن لوران می‌باشد که برای استفاده خانم‌ها به بازار عرضه شده است. این عطر زنانه با بوی شکلات در گروه بویایی عطرهای شرقی قرار می‌گیرد و مثل هر عطر زمستانی دیگری، طبعی گرم دارد. وجود نت‌های شکوفه پرتقال، فلفل صورتی و گلابی در نت‌های اولیه و به دنبال آن اسانس‌های میانی با رایحه گل یاس و شیرین بیان، فضایی گلی را به این عطر غالب می‌کنند که همین امر علت قرار گرفتن عطر بلک اوپیوم زنانه در گروه بویایی شرقی گلی می‌باشد. در اسانس پایه نیز رایحه شکلات، قهوه، وانیل، نعناع هندی، سدر و چوب کشمیر احساس می‌شود که نهایت گرما را در سردترین روزهای زمستان، با افسون و عشوه‌گری، به وجود شما هدیه می‌دهد.

بلک اوپیوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۴. تام فورد بلک ارکید (Tom Ford Black Orchid)

عطر بلک ارکید تام فورد یکی از محبوب‌ترین محصولات برند آمریکایی تام فورد است. یک عطر زنانه با بوی شکلات که نسبتاً قدیمی و نوستالژی هم محسوب می‌شود. بلک ارکید در سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شد و بلافاصله، محبوبیت زیادی را از آن خود کرد. تام فورد بلک ارکید، یک عطر گرم زنانه است که در گروه بویایی شرقی وانیلی دسته‌بندی می‌شود. نت‌های فراوانی در این عطر با یکدیگر ترکیب شده‌اند تا رایحه عجیب و پیچیده‌ای را تشکیل بدهند. ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل یلانگ، انگور فرنگی سیاه و قارچ توبر اسانس اولیه را شکل داده و در ادامه با بیشتر بوییدن آن، رایحه لاله مردابی، یاس، میوه‌جات، ارکیده و ادویه‌جات معطر به مشام می‌رسد. در نهایت، رایحه پایه و ماندگار بلک ارکید با کهربا، وانیل، نعناع هندی، خس خس، چوب صندل سفید، روایح دودی و در نهایت، رایحه شکلات شیرین به پایان می‌رسد و حرارت عطر را دوچندان می‌کند.

تام فورد بلک ارکید
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

سخن پایانی

استفاده از عطر، مسئله‌ای بسیار حساس است که باید به جوانب مختلف آن توجه ویژه کرد و از آن‌جایی که برای خرید یک عطر مناسب با سلایق خود، فصل‌ها و آب و هوا و همچنین حساسیت‌های بویایی و پوستی خود، بهتر است از راهنمایی افراد متخصص بهره‌مند شوید، تیم خلیفه‌چی همیشه در تلاش است تا بهترین و جامع‌ترین راهنمایی را برای انواع سلیقه‌ها و طبقه بندی عطرها، تهیه کند. در این مقاله هم سعی کردیم بهترین عطرها با بوی کاکائو و شکلات را معرفی کنیم. چنانچه تجربه استفاده از عطرهای معرفی شده را دارید، دیدگاه خود را در قسمت نظرات (پایین صفحه) با ما در میان بگذارید.

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین عطرها با رایحه شکلات و کاکائو | ۴ عطر زنانه و مردانه