عطر را کجا اسپری کنیم

عطر را کجا اسپری کنیم تا ماندگار شود؟

یکی از مواردی که در جهان به صورت یکسان در تمامی جوامع دارای اهمیتی خاص می‌باشد، عطر و ادکلن است. به طور قطع ماندگاری عطر و مدت زمانی که یک عطر بر روی پوست یا لباس می‌ماند در کیفیت و محبوبیت برند آن عطر تاثیر زیادی دارد. اما نکاتی وجود دارد که می‌تواند باعث افزایش ماندگاری عطر بر روی  پوست می‌شود. 

در واقع همه چیز بستگی به این دارد که بدانید محلی که از عطر استفاده می‌شود و روش‌های نگه‌داری از آن چه چیزهایی هستند. که با استفاده از این اطلاعات می‌توانید بهترین نتیجه را مصرف عطر و ادکلن بگیرید. پس در این مقاله خلیفه‌چی به این سوال که عطر را کجا اسپری کنیم تا ماندگار شود؟ پاسخ می‌دهد.

فهرست مقاله

  • عطر باید در چه نقاطی اسپری شود
  • تاثیر چربی وازلین بر ماندگاری عطر
  • تاثیر عکس مالش دست ها بر ماندگاری عطر
  • عطر خاص شما که در هر جایی حضور دارد

 

عطر باید در چه نقاطی اسپری شود

راه‌های بسیاری برای ماندگاری عطر وجود دارد، عطر را باید روی پوست و لباس اسپری کنید، زیرا عطر با ترکیب شدن با روغن طبیعی بدن، بوی مطبوع‌تری خواهد داشت. حتی ماندگاری را به بالاترین مقدار ممکن می‌رساند. همچنین لباس‌هایی که دارای بافت هستند نیز در ماندگاری عطر تاثیر دارند. 

در مورد این سوال که عطر باید در چه نقاطی از بدن اسپری شود؟! پاسخ این است که عطر را باید به نقاط نبض‌دار بدن بزنید زیرا عطر تحت تاثیر گرما واکنش بیشتری از خود نشان ‌می‌دهد و روی نقاطی که نبض بدن وجود دارد، می‌تواند باعث رهایی رایحه‌ی عطر شود و به ماندگاری عطر در طول روز کمک کند. به نقاط نبض می‌توان به آرنج، مچ و پشت گردن اشاره کرد. اگر به دنبال عطر اورجینال با قیمت خوب می‌گردید، می‌توانید استعلام قیمت ادکلن‌ های زنانه اورجینال را به راحتی از سایت خلیفه‌چی بگیرید.

بیشتر بخوانید :  ۷ عطر جذاب برای خانم ها ( ویژه قرارهای عاشقانه ! )

Creed Aventus for him

جهت مشاهده قیمت و بررسی این عطر روی دکمه بزنید

تاثیر چربی وازلین بر ماندگاری عطر

چربی وازلین به عنوان یک مرطوب کننده‌ی اضافی برای رایحه عمل می‌کند ولی لازم به ذکر است که باعث کاهش پخش بوی عطر می‌شود ولی به ماندگاری بیشتر آن کمک می‌کند. همچنین می‌توانید در روی پوست خود از مرطوب کننده‌های بدون بو نیز استفاده کنید. برای همین اکثر  افراد خبره در این زمینه در مورد تاثیر چربی وازلین بر ماندگاری عطر تاکید دارند. روش دیگری که  برای به حداکثر رساندن ماندگاری بوی عطر کمک می‌کند، استفاده از لوسیون‌ها، شامپوهای بدن و سایر محصولاتی که برند عطرتان از آن تولید شده و یا همان رایحه تولید و عرضه کرده است. 

برند‌های معروف عموما، محصولاتی متناسب با ادکلن‌هایشان تولید می‌کنند که استفاده از آنها به ماندگاری و پخش بوی بیشتر کمک می‌کنند. یکی از روش‌ها برای اینکه بتوانید عطرتان را در طول روز تجدید کنید، به تکه‌ای پنبه چند اسپری عطر بزنید و بلافاصله آن را در کیسه‌ی پلاستیکی قرار دهید؛ سپس هوای داخل کیسه را خارج کرده و آن را محکم گره بزنید. با این پنبه می‌توانید در طول روز عطرتان را تجدید کنید. اگر قصد خرید ادکلن مردانه شیرین را دارید، حتما ادکلن‌های مردانه سایت خلیفه‌چی را بررسی کنید.

تاثیر عکس مالش دست‌ها بر ماندگاری عطر

 اینکه گفته می‌شود که مالیدن دست‌ها به یکدیگر سبب  ماندگاری و پخش بیشتر رایحه عطرها می‌شود یک طرز فکر اشتباه است و دقیقا نتیجه عکس دارد. مالیدن مچ دست‌ها به هم، مواد شیمیایی موجود در عطر را تجزیه می‌کند و این موضوع نیز باعث این می‌شود که نت‌های پایانی عطر، سریع‌تر از بین بروند. اگر عطر طوری نیست که بتوانید آن را اسپری کنید، مقداری از آن را کم و به آرامی روی پوست بمالید.

اگر می‌خواهید بوی عطر بیشتر شود و ماندگاری نیز افزایش پیدا کند، عطر را  روی موهای‌تان به صورت غیر مستقیم پخش کنید. عطر را مستقیم روی موها خود اسپری نکنید، زیرا الکل موجود در آن به موها آسیب می‌رساند.

بیشتر بخوانید : هر عطر را چند پاف اسپری کنیم ؟ [ عوامل ۱ و ۲ را جدی بگیرید !]

عطر خاص شما که در هر جایی حضور دارد

پوست تمیز، میزبان بسیار خوبی برای عطر‌ها می‌باشد و باعث ماندگاری رایحه عطر می‌شود. برای گرفتن بهترین نتیجه، عطر را بلافاصله بعد از حمام و خشک شدن، روی پوست اسپری کنید. اگر همیشه از یک عطر خاص استفاده می‌کنید، می‌توانید کاری کنید که تمام لباس‌هایتان به بوی آن آغشته باشند. مقداری  عطر بر روی چند دستمال کاغذی اسپری کنید و آن‌ها را کمد و کشوها، لابه‌لای لباس‌ها قرار دهید تا همیشه بوی خوشی بدهند.

 رایحه‌ی عطر در اثر تغییرات دمایی از بین می‌رود. به جای نگه داشتن ادکلن روی میز آرایش یا در قفسه‌های حمام، آن را در کشوی خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگه دارید. تکان دادن عطر هم باعث می‌شود که بیشتر در معرض هوا قرار بگیرد و ماندگاری رایحه‌ی آن را کم می‌کند. برخی از عطرها به طور طبیعی بیشتر از بقیه ماندگاری دارند، خصوصا که روی پوست عطر و ادکلن‌ها را اسپری کنیم.  ماندگاری عطرها بدین معنی است که نسبت‌های مختلفی از ترکیب روغن عطر با الکل وجود دارد. بنابراین اگر به دنبال بوی عطر با ماندگاری بالا هستید، عطری با غلظت بیشتر خریداری کنید. مطمئنا اورجینال بودن عطرها در ماندگاری رایحه آنها تاثیر دارد، برای خرید عطر مردانه اورجینال از سایت خلیفه‌چی، کافی‌ست به فروشگاه اینترنتی این مجموعه سری بزنید. 

عطر را کجا اسپری کنم

سخن نهایی

در این مقاله ما دریافتیم که چه روش‌هایی موثر می‌باشند تا ماندگاری عطر را افزایش دهند. افزایش ماندگاری عطر یکی از مهمترین دلایلی است که بسیاری از برندها را از دیگر برندها جدا کرده است؛ برای افزایش ماندگاری عطر راهکارهای بسیاری وجود دارد که در این مقاله به آن پرداختیم. 

روش‌هایی مانند استفاده از وازلین و مرطوب کننده‌ها، نمالیدن دست‌ها به یکدیگر با استفاده از پنبه که همگی این روش‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا رایحه عطر بر روی پوست شما بماند و رایحه‌ای را که دلخواه شماست با مدت زمان زیادتری تجربه کنید. 

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

2 پاسخ به “عطر را کجا اسپری کنیم تا ماندگار شود؟”

دیدگاهتان را بنویسید

عطر را کجا اسپری کنیم تا ماندگار شود؟ { یک راهنمای بیش از حد کامل}