ورساچه اروس عطر شیرین و خنک زنانه

بهترین عطر و ادکلن زنانه با رایحه شیرین و خنک

عطر و ادکلن‌های شیرین، عمدتا پرقدرت و خاطره‌سازند و در خاطر اطرافیان می‌مانند. اگر بخواهید هنگام حضور در گردهمایی‌ها و مراسم گوناگون یا حتی فضاهای عمومی عطر شما بر تمامی عطرهای دیگر غلبه کند، به عطر زنانه شیرین با ماندگاری بالا احتیاج دارید. در صورتی که بوییدن رایحه‌های شیرین برایتان دل‌انگیز است، در ادامه این مطلب بهترین عطرهای شیرین و خنک زنانه را به شما معرفی می‌کنیم.

اگرچه این عطرها به صورت وکیوم در شیشه اورجینالی که برند اصلی تولیدکننده عرضه نموده است، به شما ارائه می‌شود؛ اما در نظر داشته باشید که خلیفه‌چی این امکان را برای شما فراهم نموده است تا بتوانید دکانت 2 میل، 5 میل یا 10 میل آن‌ها را پیش از خرید عطر اصلی تهیه و آن را سر فرصت در منزل خود تست کنید.

در صورتی که در انتخاب عطر مورد نظر تردید دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم از دکانت عطر استفاده کنید. دکانت یا دستریز، همان عطر اورجینال در حجم کمتر (مثلا ۲ یا ۵ میل) است. با خرید دکانت عطر شما با پرداخت هزینه بسیار کمتری می‌توانید یک یا چندتا از عطرهای دلخواهتان را تست کنید و با اطمینان خاطر از انتخاب عطر مورد نظر حجم اصلی آن را تهیه کنید. یک سری ادکلن با بوی شیرین و خنک، در ادامه معرفی می‌شوند که دارای دکانت هستند. برای اطلاع از قیمت هر یک، می‌توانید صفحه محصول آن را مشاهده کنید.

فهرست مقاله :

  • ویکتوریا سکرت بامبشل
  • لانوین مری می
  •  ورساچه اروس زنانه ادو پرفیوم
  • جورجیو آرمانی مای وی
  • ژان پل گوتیه سو اسکندل
  • تیزیانا ترنزی کیرکه
  • روبرتو کاوالی پارادیسو آزورو
  • شنل چنس او تندر

1. ویکتوریا سکرت بامبشل (Victoria’s Secret Bombshell)

عطر زنانه Victoria’s Secret Bombshell از گروه بویایی گلی میوه‌ای است که از سال 2010 توسط برند ویکتوریاز سکرت در آمریکا تولید می‌شود. یک عطر شیرین و خنک زنانه که می‌توان در فصول بهار و تابستان آن را مورد استفاده قرار داد.

نت‌های آغازین عطر ویکتوریا سکرت بامبشل شامل عصاره آناناس، پرتقال، توت فرنگی، گریپ فروت و میوه گل ساعت است که در همان ابتدا فضایی میوه‌ای و مرکباتی ایجاد می‌کند. در گام بعدی نت‌های میانی عطر با رایحه دانه‌های قرمز، گل ارکیده، گل برف، گل صد تومانی و گل یاس به مشام می‌رسند. نت‌های پایه عطر ویکتوریا سکرت بامبشل، که پس از روایح قبلی جایگاه خود را تثبیت می‌کنند نیز شامل خزه درخت بلوط، روایح چوبی و مشک است. عناصر به کار رفته در این عطر زنانه رایحه خنک و میوه ای دلپذیر باعث شده تا به عطری با خاصیت دلربایی بالا تبدیل شود.

از این رو بانوانی که دوست دارند جلوه‌ای دلبرانه از خود به نمایش بگذارند می‌توانند برای حضور در قرارهای عاشقانه یا دوستانه، مهمانی‌های رسمی و حتی جلسات اداری یا موقعیت‌های آکادمیک، روزانه و کژوال از آن بهره ببرند.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه:  عطرهای زنانه با رایحه دلنشین توت فرنگی 

ویکتوریا سکرت بامب شل
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

2. لانوین مری می (Lanvin Marry Me)

عطر Lanvin Marry Me یک عطر فرانسوی از برند لانوین است. این عطر زنانه شیرین و سرد از گروه بویایی میوه‌ای گلی است که به گونه‌ای طراحی شده است تا بتوان در تمامی روزهای سال از آن استفاده نمود. عطر با پراکندن رایحه دلنشین هلو، نارنج و فریزیا کار خود را آغاز می‌کند. پس از مدتی نت‌های میانی با رایحه گل رز، گل یاس و مگنولیا از راه می‌رسند تا احساس شادی، شوخ طبعی، عشق و اشتیاق را برای شما و اطرافیانتان تداعی کنند. اندکی بعد رایحه سرو، کهربا و مشک ضمن تثبیت روایح قبلی، خودنمایی می‌کنند.

عطر لانوین مری می که در شیشه‌ای بسیار زیبا، چشم‌نواز و مطابق با سلیقه بانوان عرضه می‌شود، برای استفاده در موقعیت‌های آکادمیک و قرارهای عاشقانه مناسب است.

Lanvin Marry Me
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

3. ورساچه اروس زنانه ادو پرفیوم (Versace Eros Pour Femme)

نام کامل این عطر Versace Eros Pour Femme است که یک عطر ایتالیایی از تولیدات برند مشهور ورساچه است. این ادکلن سرد و شیرین زنانه در گروه بویایی گلی چوبی مشکی جای می‌گیرد. پس از اسپری کردن عطر شیرین زنانه اروس فضایی گلی را تجربه خواهید کرد که با نت‌های مرکباتی عجین شده و برای مدتی کوتاه ترشی انار نیز از آن به مشام می‌رسد. چراکه نت‌های آغازین این عطر را رایحه انار، ترنج و لیمو ترش می‌سازند.

با گذشت مدتی، نت‌های میانی شامل شکوفه لیمو ترش، گل صد تومانی و گل یاس، فضا را از حالت میوه‌ای به گلی تغییر می‌دهند و رایحه گل‌های سفید هم‌زمان با تداعی حس تمیزی، نرمی و لطافت آغشته با حس پودری به مشام می‌رسد. در آخر نیز نت‌های پایه با رایحه آمبروکسان، چوب صندل سفید، روایح چوبی و مشک فضایی ماسکی و چوبی با رگه‌های گلی را ایجاد می‌نمایند. عطر ورساچه اروس زنانه ادو پرفیوم با حس و حال قرارهای عاشقانه و دوستانه و همچنین موقعیت‌های آکادمیک، روزانه و کژوال به ویژه در روزهای بهاری، تابستانی و پاییزی سازگاری دارد.

ویدئو اختصاصی جعبه گشایی این عطر زنانه شیرین و خنک همراه با نقد و بررسی‌ آن توسط تیم خلیفه‌چی را مشاهده کنید.

 
ورساچه اروس زنانه ادو پرفیوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

4. جورجیو آرمانی مای وی (Giorgio Armani My Way)

عطر Giorgio Armani My Way از تولیدات نوظهور، برند عطر آرمانی در سال 2020 است که جز عطرهای شیرین و سرد زنانه از گروه بویایی روایح گلی است. نت‌های آغازین این عطر شامل ترنج و شکوفه پرتقال در ابتدا یک فضای میوه‌ای و آدامسی را ایجاد می‌کند. در ادامه با آشکار شدن نت‌های میانی رگه‌هایی از گل مریم و گل یاس به مشام می‌رسد که پس از مدتی جای خود را به رایحه چوب سدر، مشک و وانیل می‌دهند. این نت‌های پایانی شما را با یک فضای خوشمزه وانیلی مواجه می‌کند.

استفاده از عطر جورجیو آرمانی مای وی در فصول بهار، تابستان و پاییز پیشنهاد می‌شود. خانم‌های شیک‌پوش می‌توانند از این عطر برای حضور در قرارهای عاشقانه یا دوستانه، مهمانی‌های رسمی، جلسات اداری، موقعیت‌های آکادمیک، روزانه و کژوالِ روزهای خنک سال بهره ببرند.

جورجیو آرمانی مای وی
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

5. ژان پل گوتیه سو اسکندل (Jean Paul Gaultier So Scandal)

عطر Jean Paul Gaultier So Scandal یکی دیگر از عطرهای پرطرفدار شیرین زنانه با طبع معتدل است که در گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار می‌گیرد. برای ساخت این عطر ژان پل گوتیه از عصاره شیر، تمشک، شکوفه پرتقال، گل مریم و گل یاس بهره گرفته شده است. استشمام این عطر تلفیقی از حس لطافت و شوق بوییدن گل‌های سفید دلپذیر همراه با یادآوری خاطرات دل‌انگیز از طبیعت را برایتان ایجاد می‌کند.

عطر ژان پل گوتیه سو اسکندل با سبک‌های پوششی بانوان در موقعیت‌های روزانه و کژوال، مهمانی‌های رسمی، قرارهای دوستانه و عاشقانه به خوبی هماهنگ می‌شود و عموما بهره‌گیری از آن در روزهای بهار، پاییز و زمستان بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی اطرافیان به دنبال خواهد داشت.

ویدئو اختصاصی خلیفه چی برای معرفی، نقد و بررسی این محصول را مشاهده کنید. 

ژان پل گوتیه سو اسکندل
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

6. تیزیانا ترنزی کیرکه (Tiziana Terenzi Kirke)

عطر Tiziana Terenzi Kirke یک عطر یونیسکس لوکس ایتالیایی است؛ به این معنی که هم برای خانم‌ها مناسب است و هم برای آقایان است. جز بهترین ادکلن خنک و شیرین زنانه در گروه بویایی چایپر میوه‌ای (شیپغ میوه‌ای) است. نت‌های عجیب و منحصربه‌فردی در این عطر به کار گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به رایحه ماسه دریا، برگ انگور فرنگی، تمشک، جوانه انگور فرنگی، گلابی، میوه گل ساعت و البته هلو به عنوان نت‌های اولیه اشاره نمود.

نت میانی عطر تیزیانا ترنزی کیرکه را رایحه گل برف تشکیل می‌دهد و در نت‌های پایانی رایحه چوب صندل سفید، گل آفتاب پرست، مشک، نعناع هندی (پچولی) و عطر شیرین و لطیف وانیل از آن به مشام می‌رسد. استفاده از این عطر برای حضور در مهمانی‌های رسمی، قرارهای دوستانه و عاشقانه، جلسات اداری و سایر موقعیت‌های آکادمیک، روزانه و کژوال در روزهای بهار، تابستان و پاییز بسیار مناسب خواهد بود.

 

تیزیانا ترنزی کیرکه
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

7. روبرتو کاوالی پارادیسو آزورو (Roberto Cavalli Paradiso Azzurro)

عطر روبرتو کاوالی با نام کامل Roberto Cavalli Paradiso Azzurro یک عطر زنانه محبوب با رایحه شیرین و معتدل از گروه بویایی گلی آبزی است که با تمامی روزهای سال و هر نوع آب و هوایی تناسب دارد. وقتی عطر روبرتو کاوالی پارادیسو آزورو می‌افشانید، رایحه اسطوخدوس، ترنج و مرکبات به عنوان نت‌های اولیه از آن استشمام می‌گردد. سپس این روایح جای خود را به بوی آب، سیب، گل رز، گل مریم، گل یاس و هلو می‌دهند که همگی به نوعی فضا را معتدل، دلنشین و بانشاط می‌کنند.

در آخر نیز رایحه چوب صندل سفید، چوب کشمیر و وانیل به عنوان نت‌های پایانی از آن روی لباس‌های شما بر جای می‌ماند. بنابراین می‌توانید حال و هوای قرارهای عاشقانه، قرارهای دوستانه، موقعیت‌های آکادمیک، روزانه و کژوال خود را به واسطه این ادکلن خنک و شیرین زنانه با ماندگاری بالا دوست‌داشتنی‌تر کنید.

روبرتو کاوالی پارادیسو آزورو
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

8. شنل چنس او تندر (Chanel Chance Eau Tendre)

عطر Chanel Chance Eau Tendre یا چنس تندر ادو تویلت عطر زنانه دیگری است که توسط برند فرانسوی و نام‌آشنای عطر و ادکلن شنل تولید شده است. این عطر دارای رایحه‌ای خنک و شیرین و از گروه بویایی گلی میوه‌ای است.

وقتی این عطر شنل چنس او تندر را اسپری می‌کنید در ابتدا با رایحه جالب به و گریپ فروت روبه‌رو خواهید شد که در واقع نت‌های اولیه آن هستند. با گذشت مدتی، نت‌های میانی با ترکیبی از رایحه گل سنبل و گل یاس آشکار خواهد شد و در نهایت رایحه سدر، کهربا، گل زنبق و مشک روایح قبلی را تثبیت نموده و خود را در کنار آن‌ها جای می‌دهند.

این عطر به دلیل طبع خنک و استفاده از عناصر میوه‌ای و گلی در ترکیبات آن، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای روزهای گرم سال و فصول بهار و تابستان است. خانم‌های خوش‌پوش می‌توانند از این عطر برای حضور در قرارهای دوستانه یا موقعیت‌های روزانه و کژوال بهره‌مند شوند. 

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: معرفی پرطرفدارین ادکلن‌های زنانه دنیا از بهترین برندها

شنل چنس او تندر
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

سخن پایانی

تمامی عطرهای بالا، در کنار دکانت‌های 2، 5 و 10 میل هر یک از آن‌ها در وب سایت خلیفه چی موجود و قابل سفارش است. ضمن اینکه شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی مربوط به هر عطر، اطلاعات تکمیلی بیشتر و نظرات سایر کاربران را درباره آن‌ها مطالعه نمایید. هدف ما در این مجموعه کسب رضایت حداکثری شما عزیزان است و این مطلب نیز در همین راستا برای کمک به شما در انتخاب عطر مورد علاقه‌تان تهیه شده است. امید است که این مطالب برایتان مفید واقع شود!

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین عطر شیرین و سرد زنانه | 8 ادکلن خوشبو و خنک برند دنیا