معرفی چند عطر خنک و تند

معرفی چند عطر خنک و تند

در این مقاله قصد داریم تا  به  معرفی چند عطر خنک و تند بپردازیم. عطرهای  خنک عموما مورد مصرف افرادی که تایپ شخصیتی منعطفی دارد قرار می‌گیرد و عطرهایی که طبع تندی دارند نیز مورد استفاده افرادی که دارای روحیه‌ای جسور و بلند پرواز است قرار می‌گیرد. در این مقاله از سایت خلیفه چی ما قصد داریم تا به شما بهترین عطرهایی که می‌تواند با رایحه خود، آن چه در درون شماست را نمایان کند و نشان دهد که نیت شما چیست را معرفی کنیم.

 

فهرست مقاله

  • سرژف رنسانس
  • مارلی گالووی
  • جیو پروفوندو
  • نیشانه حاجیوات
  • مگاماره
  • ساواج پارفوم
  • بلو د شنل پارفوم
  • فراگامو اومو کژوال لایف
  • لالیک اسپرت
  • سدرات بویز
  • ایو سن لوران وای ادو پرفیوم
  • کارتیر دکلریشن

اولین عطر خنک و تند : سرژف رنسانس

شرکت زرجوف پرفیومز که دارای قدمتی به اندازه صد و پنجاه را دارد. نت‌های مرکباتی همراه با لیموسبز، نارنگی و ترنج آغاز می‌‌شود تا نوید معرفی یکی از چند عطر خنک و تند را دهد که بیانگر منطقه‌ای گرم در کالابریا در جنوب ایتالیا است را می‌دهد. در نت‌های میانی از زنبق دره و نعناع دارویی استفاده می‌شود که نسیم خنک  را یاد آور می‌شود. در نت‌های پایه‌ای از سدر، کهربا و مشک استفاده می‌شود.

زرجف سرژف رنسانس
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

دومین عطر خنک و تند : مارلی گالووی

ادکلن پارفومز د مارلی گالووی یکی از چند عطر خنک و تیز است ، مارلی گالووی نماد خود را اسب انتخاب کرده است تا نشان دهد در عرصه عطر سازی پیشرو است و به سمت پیشرفت روز افزون می‌تازد و اصالت را یدک می‌کشد. این محصول که دارای رایحه ‌ای تند است که  از فلفل و مرکبات نشات گرفته است. این ادکلن  مورد استقبال بسیاری از زوج های جوان که دارای رویحه‌ای جسورانه هستند قرار گرفته است. عطر ادکلن زنانه مردانه پرفیوم د مارلی گالووی رایحه اصیل خود را با ترکیبی از رایحه های  مرکبات، فلفل، زنبق، شکوفه پرتقال، کهربا و مشک انتشار می دهد. این عطر تلخ زنانه یک گزینه خوب برای هدیه دادن به افرادی است که بلند پروازی را در روحیه‌ی خود یدک می‌کشند.

بیشتر بخوانید : چند عطر مناسب استایل های رسمی

پارفومز د مارلی گالووی
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

سومین عطر خنک و تند : جیو پروفوندو

 عطر جیو پروفوندو که یک عطر مردانه و بسیار شیک و پر فروش از برند معتبر جورجیو آرمانی است که در سال ۲۰۲۰ میلادی تولید و روانه بازار شده است.

رایحه جذاب و قوی این عطر باعث شده است که  حتی با اینکه از تولید این ادکلن، زمان زیادی نمی گذرد، فروش بسیار موفقی را در بر داشته باشد؛  رایحه ای خنک با احساس خوب مردانگی، که آروماتیک و آرامش بخش است. جیو پروفوندو از ترکیبات میوه های ترنج و ماندراین سبز تشکیل شده است، که همراه با عصاره رُزماری، گل سنبل، سرو و درخت مصطکی و کهربا ترکیب شده است تا به شکلی معجزه آسا یادآور بوی دریا و ساحل باشند. ماندگاری این ادکلن بسیار بالاست و می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای هدیه دادن به دیگران باشد.

جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ادو پرفیوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

چهارمین عطر خنک و تند : نیشانه هاجیوات

عطر هاجیوات که بر مبنای  ادای احترامی به مفاهیمی مانند مهربانی، ‌شایستگی و گرامی داشتن عشق و احترام به تقدس  هنر طراحی و ساخته شده است. این عطر یکی از چند عطر خنک و تند می‌باشد که  دارای قدرت جذب افراد خاص است و می‌تواند توجهات را به شما معطوف کند. 

بیشتر بخوانید : معرفی 10 عطر پرفروش در سال  1400

نیشانه هاجیوات
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

پنجمین عطر خنک و تند : مگاماره

این ادکلن در سال 2019 به بازار معرفی شد. مگاماره به خاطر وجود نت هایی خاص معروف و محبوب شده است. نت‌های این عطر از دریا سرچشمه می‌گیرد به همین دلیل به همین سادگی نمی‌توان رایحه‌ی آن را فراموش کرد. این عطر یکی از چند عطر خنک و تندی است که بسیار طرفدار پیدا کرده است. بر خلاف اکثر عطرهای خنک که دوام زیادی ندارند این عطر از دوام بالایی برخورد دارد و می‌تواند تیزی عمق دریا را نیز به شما یاد‌آور شود.

اورتو پاریسی مگاماره
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

ششمین عطر خنک و تند : ساواج پارفوم

به محض اینکه از این عطر بر روی نبض خود اسپری می کنید رایحه ی ترنج و نارنگی ماندارین فضای اطراف شما را پر خواهد کرد ، بعد از گذشت چند لحظه رایحه ی چوبی از چوب صندل سفید جایگزین رایحه ی اولیه می شود و در انتها پایان بخش این عطر جذاب و دوست داشتنی دانه تونکا ، وانیل و صمغ کندر خواهد بود که لذت و جذابیت این عطر را دو چندان خواهد کرد . بطری این عطر از نسخه های سابق دیور ساواج پیروی می کند و تنها تفاوتی که به چشم می آید نوشته ی parfum روی شیشه ی عطر می باشد . سری عطرهای ساواج علی رغم رایحه ی خنکی که دارند از ماندگاری به نسبت خوبی برخوردار هستند که این ماندگاری در نسخه ی پارفوم بسیار چشمگیر می باشد . رایحه ی این عطر نسبت به نسخه ی ادوپرفیوم قبلی که در سال 2015 عرضه شده است رایحه ی غنی تر و رسمی تری را عرضه کرده است که استفاده ار این عطر را برای مجالس رسمی و مهمانی های شبانه بسیار مناسب تر کرده است . غلظت بالای عطر دیور ساواج پارفوم سبب علاقه ی افرادی با گروه سنی بالاتر نسبت به نسخه های قبلی این عطر شده است .

دیور ساواج ادو پرفیوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

هفتمین عطر خنک و تند : بلو د‌ شنل پارفوم

این عطر مردانه یکی از پر طرفدارترین عطرهای سراسر دنیا است و در کشور ما نیز طرفداران خودش را دارد. بلو د شنل پارفوم یک عطر در گروه روایح چوبی معطر است که تندی بسیار خاصی دارد و جز چند عطر خنک و تند می‌باشد که خاص بودن شما را به معرض نمایش قرار می‌دهند.  خوبی این عطر این است که مناسب هر چهار فصل سال است و هیچ گونه محدودیتی را بر خلاف بسیاری از عطرها قائل نیست. ماندگاری این عطر یک ماندگاری معتدل است .

عطر بلو دی شانل پارفوم با روایحی از گیاه درمنه، نعناع، ترنج و پوست لیمو آغاز می شود. از همین شروع تلخی جذابی را یدک می‌کشد.  این نت آغازین پس از چند دقیقه به سمت آناناس، نت‌های سبز، شمعدانی و اسطوخودوس خواهد رفت. نت پایانی برای بلو د شانل پارفوم از سدر، چوب صندل سفید، ایزو سوپر،‌ لوبیا تونکا، چوب عنبر تشکیل شده است. 

بیشتر بخوانید : آیا عطرهای اورجینال روی لباس لکه باقی می گذارند

بلو د شنل پارفوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

هشتمین عطر خنک و تند : فراگامو اومو کژوال لایف

ادو توالت مردانه اومو کژوال لایف یک عطر از یک برند ایتالیایی است که هنر به سبک ایتالیایی را به رخ می‌کشد، رایحه این عطر تندی خاص دارد ولی در عین حال یکی از چند عطر خنک و تندی است که بسیار هنرمندانه است. این عطر اصالت و قدرت ایتالیایی را یدک می‌کشد.
نت ابتدایی، نتی است که از رایحه های برگ گل بنفشه، لیمو و هل تشکیل شده است.در نت میانی می توان عطر و رایحه قهوه، گل شمعدانی و عنبر سائل را و تلفیق هنرمندانه آن را حس نمود. در نهایت نیز می توان رایحه نت پایه این عطر را که  از روایح چوب کشمیر، چوب سدر و مشک سفید تشکیل شده است، استشمام کرد. 

فراگامو اومو کژوال لایف
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

نهمین عطر خنک و تند : لالیک اسپرت

لالیک اسپرت، یک عطر کژوال است که در بین عطرهای خنک و تند می‌تواند برای استایل کژوال یک گزینه بسیار عالی و در عین حال بسیار مقرون به صرفه باشد. مانند سلف پر افتخار خود رایحه ای تلخ و  و تند که از روایح  چوبیدر برگرفته شده است اما روایح مرکباتی‌ای که به آن اضافه شده است باعث شده است تا رنگ و بوی اسپرت و بهاری به آن بخشیده شود. 

لالیک انکر نویر اسپرت
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

دهمین عطر خنک و تند : سدرات بویز

ادکلن سدرات بویز، عطری از خانواده بویایی مرکباتی معطر می باشد که رایحه آغازین سدرات با بوی ترش و شیرین است و شادابی انگور فرنگی و لیمو سبب شده است تا یک سفر عالی را آغاز کنیم. که حضور رایحه های مرکباتی، حس شیرین میوه ‌هایی مانند آناناس را به وجود می آورد.  بعد از گذشت مدت زمانی  رایحه میوه ای کماکان احساس می شود و در همین حین با اضافه شدن رایحه چوب درخت سدر و چرم ، سدرات بویز حالتی چوبی، تلخ و کمی دودی به خود میگیرد که باعث تندی می‌شود؛ ولی به دلیل حضور قدرتمند رایحه های میوه ای به هیچ وجه حس احساس سنگینی وجود نخواهد داشت و کاملاً شادابی و با طراوت عطر حس می‌شود. ادو پرفیوم سدرات بویز دارای قدرت ماندگاری  بالایی دارد و مناسب فصول گرم خصوصا فصل تابستان است.

مانسرا سدرات بویز
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید
معرفی چند عطر خنک و تند

یازدهمین عطر خنک و تند : ایو سن لوران وای ادو پرفیوم

در مورد عطر ایو سن لوزان وای ادو پرفیوم می‌توان لفظ اغوا کننده را بکار برد. این ادکلن یکی از ادکلن هایی است که دارای روایح پیچیده ای از ترنج، زنجبیل، و سالویا که با ترکیب سیب، تند و تیز تر می‌گردد می‌شود. بواسطه‌ی این تندی می‌توان به جرات گفت که این عطر جز چند عطر خنک و تند می‌باشد.

بیشتر بخوانید : عطر را کجا اسپری کنیم تا ماندگار شود ؟

ایو سن لوران وای ادو پارفوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

دوازدهمین عطر خنک و تند : عطر ادکلن کارتیر دکلریشن-Cartier Declaration

این عطر یک عطر بسیار تند است که گرمای خاصی دارد. 

شروع این ادکلن با روایح  مرکباتی و تلخ از رایحه پرتقال همراه است. حس تندی و تلخی کاملا مشخصی از ادویه هایی همانند زیره، گشنیز و فلفل سیاه دارد و حضور رایحه ای تند و تیز و صابونی مانند را در پس زمینه خود به همراه دارد که باعث افزایش تلخی می‌گردد ولی در کمال تعجب شادابی و قدرت خود را از دست نمی‌دهد.

کارتیر دکلریشن
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

سخن پایانی

در این مقاله ما سعی کردیم تا تا چند عطر مناسب که دارای روایح خنک و تلخ هستند را به شما معرفی کنیم. در این مقاله از بهترین عطرهای موجود در بازار که در برگیرنده خنکی و تندی هستند سخن گفته شد و سعی شد تا شما را به هدفتان در انتخاب عطر و ادکلن مناسبتان هدایت کنیم تا بتوانید یک انتخاب مناسب داشته باشید  جهت خرید انواع عطر تلخ مردانه میتوانید از سایت خلیفه چی بازدید کنید

اشتراک‌گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

بررسی همه جانبه ۱۲ عطر خنک و تند