معرفی عطر پرفروش سال 1400

معرفی 10 عطر پرفروش در سال  1401

یکی از مهم ترین عناصری که می‌تواند شخصیت و روحیات افراد را مشخص کند عطری است که از آن استفاده می‌شود. عطرها، میتوانند روحیات درونی هر فرد را بیان کنند. برندهای مطرح دنیا نیز برای موفقیت سعی می‌کنند تا بهترین عطرها را برای بیان شخصیتی هر فردی انتخاب کنند  در این مقاله ما قصد داریم تا به پرفروش‌ترین عطرهای سال 1400 در وبسایت خلیفه چی بپردازیم و ویژگی‌های هر کدام را معرفی می‌کنیم.

فهرست مقاله :

  • اولین عطر پرفروش سال 1400 : Dior Homme Intense
  • دومین عطر پرفروش سال 1400 : Club de Nuit Intense for men
  • سومین عطر پرفروش سال 1400 : YVES SAINT LAURENT – Libre
  • چهارمین عطر پرفروش سال 1400 : Jean Paul GAULTIER – Le Beau
  • پنجمین عطر پرفروش سال 1400 : CHANEL – Coco Mademoiselle EDP
  • ششمین عطر پرفروش سال 1400 : GIORGIO ARMANI – Acqua di Gio Profumo
  • هفتمین عطر پرفروش سال 1400 : LALIQUE – Lalique le Parfum
  • هشتمین عطر پرفروش سال 1400 : MONT BLANC – Legend Eau de Parfum
  • نهمین عطر پرفروش سال 1400 : عطر کریستین دیور ساواج پرفیوم مردانه
  • دهمین عطر پرفروش سال 1400 : DAVID YURMAN – Fresh Essence

اولین عطر پرفروش سال 1400 : Dior Homme Intense

یک عطر با نت‌هایی خاص و پیچیده، که جانشینی شایسته برای ادکلن Dior Homme است. این ادکلن رایحه گل‌ها و چوب‌های معطر را در خود جای داده است.  ولی نمای شیشه آن همچون Dior Homme بوده و رنگ مایع آن کمی تیره تر است. دیور هوم اینتنس، عطری ا‌ست که پیچیدگی‌های ظریف و واضح را در یک محصول ادو پرفیوم نیرومند و جمع آوری کرده است. 

این عطر، سرشت کهربایی و چوبی‌اش را با ردی عمیقا پیچیده همراه می‌کند؛ ردی که نت های‌ هوس‌انگیز و ظریف زنبق را با رایحه‌های مشک‌فام و میوه‌ای برگرفته از گل ختی اکوادوری آمیخته است. نت غلیظ زنبق در «دیور هوم اینتنس» به‌واسطه رایحه کهربا و روایح چوبی در نت‌های پایه نیرومندتر می‌شود تا بتواند جذابیت‌های قدرتمندش را به بیرون منتشر کند. طبع این ادوپروفیوم گرم است و می‌تواند کاریزمای هر مردی را به رخ بکشد.  اگر به دنبال خرید عطر مردانه گرم هستید، پیشنهاد ما Dior Homme Intense است.

Dior Homme Intense

جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

دومین عطر پرفروش سال 1400 : Club de Nuit Intense for men

ادکلن آرماف کلاب د نویت اینتنس مردانه ساخت کشور  مردمان با کلاس فرانسه است اما تولید این ادکلن  بعدها در کشور ثروتمندان عرب یعنی امارات صورت گرفت . این ادکلن یکی از نزدیک ترین رایحه ها را به کرید اونتوس دارد. سه نوتت از روایح را در خود جای داده است. نوت ابتدایی آن از ترنج ، لیمو ترش، سیب ، انگور فرنگی سیاه و آناناس در بر گرفته شده تا در همان ابتدا همگان مجذوب شما کند در نوت میانی  نیز رز ، یاس و  چوب درخت قان را به تصویر می‌کشد تا در فصل تابستان زیبایی بهار را به رخ بکشد و در نت پایانی ، مشک ، وانیل ، نعناع هندی و عنبر را ماندگار می‌کند تا طبع خنک  را چنان نسیم بهاری در گرما بر همگان  به نمایش بگذارد.

Armaf Club De Nuit intense
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

سومین عطر پرفروش سال 1400 : YVES SAINT LAURENT – Libre

لیبر در زبان مردم فرانسه معنای آزادی را دارد و ادای احترامی‌است به زیباترین گنجی که هر کس در زندگی لایق آن است. آزادی برای نشان دادن خود واقعی،  آزادی در انتخاب کردن . آزادی برای زندگی با تمامی ارزش‌های فکر. این ادکلن نوعی ادوپرفیوم باشکوه گلی، با ترکیب بی‌همتای برند وای‌اس‌ال است. جاذبه‌ی پرحرارت شکوفه‌های پرتقال مراکشی که با شجاعت با رایحه اسطوخودوس فرانسوی درآمیخته است.  

بیشتر بخوانید : آیا عطرهای اورجینال روی لباس لکه باقی می گذارند

Yves Saint Laurent - Libre
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

چهارمین عطر پرفروش سال 1400 : Jean Paul GAULTIER – Le Beau

ژان پل گوتیه له بو شیفتگی ژان پل گوتیه نسبت به آنچه انسان را خلق کرده نشان می‌دهد؛ از بطری‌های عطر که شبیه به بدن ساخته شده‌اند تا نیم‌تنه‌های مشهور و افسانه‌ای این برند. بطری عطر ادو تویلت «له بو» به آقایان نیرومند و دارای اعتمادبه‌نفس اشاره دارد. در ادکلن «له بو» رایحه ترنج در نت‌های آغازین با رایحه نارگیل در نت‌های میانی و سپس دانه تونکا در نت‌های پایه آمیخته می‌شود تا عطری کاملا مردانه داشته باشید؛ عطری که با هر بار اسپری کردن، انبوهی از نیروهای مردانگی، استحکام و مایه‌های وسوسه‌انگیز را درون خودش فشرده کرده است.

Jean Paul Gaultier Le Beau
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

پنجمین عطر پرفروش سال 1400 : CHANEL – Coco Mademoiselle EDP

بهترین ادکلن زنانه جهان در 3 سال پیاپی، محصولی نیست که بتوان به راحتی آن را نادیده گرفت. کوکو مادمازل یادآور رایحه‌ی دل انگیز سال‌های دوری است که با آمدن خود به بازار همه خانم‌های دوست دار عطر را انگشت به دهان کرد. این عطر با قاطعیت کامل بهترین عطر زنانه این برند و در ردیف چند عطر برتر جهان جای دارد و مصرف کنندگان آن به شدت از آن حمایت می‌کنند  و آن را نمونه ای واقعی از یک عطر بسیار استثنائی و خوشبو با ماندگاری رویایی برای یک خانم با اصالت می‌دانند. همچنین شما می‌توانید به راحتی در سایت خلیفه‌چی استعلام قیمت جدید‌ترین ادکلن زنانه شیرین را گرفته و خریدی هوشمندانه داشته باشید. 

Chanel Coco Mademoiselle
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

ششمین عطر پرفروش سال 1400 : GIORGIO ARMANI – Acqua di Gio Profumo

رایحه ترنج و آکوردهای دریایی در این عطر به طور عمیق و فریبنده‌ای با رایحه‌های دودی آمیخته شده‌است. روایح دودی که بافتی هوس‌انگیز دارند، غلظتی عمیق و سرشار از حس‌وحال ماجراجویی به این ادکلن  بخشیده‌اند.

آکوا پروفومو رایحه ای از  اعماق دریا دارد که طبعی بسیار خنک را دارا می‌باشند…

جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ادو پرفیوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

هفتمین عطر پرفروش سال 1400 : LALIQUE – Lalique le Parfum

لالیک لی پارفیوم محصول سال 2005 برند لالیک است که  توسط Dominique Ropion ساخته شده است. ظاهر این ادکلن از محصول سال 1935 این شرکت به نام Masque de Femme الهام گرفته شده است. لالیک قرمز  از عطرهایی است که پخش بوی فراموش‌ناشدنی و بسیار فراگیری دارد و همین باعث می‌شود که بانوان دارای این عطر عمیقا خیره‌کننده، بی‌نقص و تمام‌نشدنی در قلب شما به یادگار بماند. رایحه‌های ترنج، برگ‌ بو و فلفل صورتی در نت‌های اولیه قرار گرفته‌اند تا زمینه لازم را برای  نوت های میانی  که شامل رایحه‌های یاس، گل آفتاب‌پرست و بادام به ارمغان بیاورند. در نت‌های آخر نیز رد غلیظی از رایحه نعناع هندی وجود دارد که با ظرافت تمام با رایحه وانیل آمیخته شده است.

بیشتر بخوانید : عطر را کجا اسپری کنیم تا ماندگار شود ؟

Lalique Le Parfum
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید
معرفی عطر پرفروش در سال 1400

هشتمین عطر پرفروش سال 1400 : MONT BLANC – Legend Eau de Parfum

این ادکلن  از بهترین عطرهای مردانه با جاذبه‌‌ای کاریزماتیک است که دارای اعتمادبه‌نفس و الهام‌بخشی کم نظیری است. این نسخه جدید درواقع نت‌های عطر اصلی لجند را حفظ می‌کند اما این آمیزه را با رایحه‌‌های جدیدی غنی‌تر می‌کند. نت برگ‌های باطراوت بنفشه به‌واسطه نت‌های گل‌فام مغناطیسی جذاب‌تر شده‌ است و ردی گیرا و دلفریب هم از چوب و چرم شکل می‌گیرد.

Mont Blanc Legend EDP
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

نهمین عطر پرفروش سال 1400 : عطر کریستین دیور ساواج پرفیوم مردانه

عطر ادکلن کریستین دیور ساواج پرفیوم مردانه از محبوب ترین عطرهای برند فرانسوی است که در سال ۲۰۱۹ روانه بازار عطر و ادکلن شد. این کمپانی تا سال ۲۰۲۰ حدود ۲۴۲ عطر اورجینال را در کارنامه تولیدات خود ثبت کرده است. 

این ادکلن دارای طبعی گرم است بنابراین، کریستین دیور ساواج پرفیوم را در پاییز و زمستان استفاده کنید. به طور کل، مسئله ای که در ارتباط با این عطر مردانه وجود دارد این است که این عطر در سه نسخه متفاوت، رایحه سنگینی ندارد.

 کریستین دیور ساواج ادو تویلت به دلیل وجود نت هایی مانند فلفل، رایحه تندی دارد؛. البته که رایحه تند ادو تویلت در کنار طبع خنک قرار گرفته است و بیشتر به قدرت و قوت رایحه آن کمک کرده است. برای خرید عطر خنک مردانه از سایت خلیفه‌چی به فروشگاه اینترنتی این مجموعه مراجعه فرمایید.

بیشترین بخوانید : جذاب ترین عطر برای خانم ها

دیور ساواج ادو پرفیوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید​​

دهمین عطر پرفروش سال 1400 : DAVID YURMAN – Fresh Essence

عطرهای  این مجموعه‌ای سه‌تکه‌ای را شکل می‌دهند که بازتاب‌دهنده رنگ سنگ‌های قیمتی است. این سه عطر عبارتند از «دلیکیت اسانس»، «فرش اسانس» و «اگزاتیک اسانس». این عطرها احساسات مرتبط با سنگ‌های قیمتی گوناگون را در شما بیدار می‌کنند: صورتی (سنگ تورمالین)، سبز آهکی (سنگ پریدوت) و زرد طلایی (سنگ سیترین). همه آمیزه‌های این سه عطر را هری فریمونت (از اعضای کمپانی فیرمنیچ) ساخته که کار عطرسازی اولین عطر عرضه‌شده توسط کمپانی دیوید یورمن را هم او انجام داده است.

David Yurman Fresh Essence
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

سخن پایانی

در این مقاله ما در مورد ده تا از پرفروش ترین عطرهای سال گذشته را صحبت کردیم و در مورد نوت‌ها و روایح قالب و اینکه این عطرها دارای چه ویژگیهایی هستند بحث کردیم. در مورد تاثیری که عطرها بر ذهنیت افراد قرار می‌دهد نیز گفتگو کردیم. اینکه این عطرها چگونه تاثیری عمیق بر افراد مقابل شما دارند نیز گفتگو کردیم. شما تمامی این عطرها را می‌توانید از وبسایت خلیفه‌چی با بهترین قیمت خریداری نمایید.

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی ۱۰ تا از پرفروشترین عطرهای سال ۱۴۰۰