عطر مناسب استایل دورهمی

چند عطر مناسب استایل های رسمی

در این مقاله قصد داریم تا عطرهای مناسب با استایل‌های رسمی را معرفی کنیم. قطعا عطرهای  بسیار زیادی وجود دارند که برای استایل‌های معمولی و روزمره یا به اصطلاح کژوال مناسب هستند اما هدف ما در این مقاله از خلیفه چی معرفی چند عطر بسیار خوب برای استایل‌های رسمی است تا بتواند استایل‌ شما را بهتر و متفاوت تر کند و نگاه و دید تازه‌ای را نسبت به شما در میان افراد حاضر در مراسم ایجاد کند.

فهرست مقاله :

  • اولین عطر مناسب استایل های رسمی : نیشانه هاجیوات
  • دومین عطر مناسب استایل های رسمی : مارلی کالان
  • سومین عطر مناسب استایل های رسمی : لالیک وایت این بلک
  • چهارمین عطر مناسب استایل های رسمی : ساواج الیکسیر
  • پنجمین عطر مناسب استایل های رسمی : رد توباکو
  • ششمین عطر مناسب استایل های رسمی :  امواژ ممویر
  • هفتمین عطر مناسب استایل های رسمی : آنجل شلیسر هوم اورینتال
  • هشتمین عطر مناسب استایل های رسمی : اروس پارفوم
  • نهمین عطر مناسب استایل های رسمی : ساواج ادو پرفیوم

 

اولین عطر مناسب استایل های رسمی : نیشانه هاجیوات

عطر ادکلن نیشانه هاجیوات یک عطر زنانه و مردانه می‌باشد. عطر نیشانه هاجیوات، به جرات یکی از بهترین عطرهای برند ترکیه ای است که شباهت زیادی به کرید اونتوس دارد با این تفاوت که پخش و ماندگاری آن از کرید اونتوس بیشتر است. با اطمینان می توان گفت اکثر آقایان عطر خنک و تلخ را می پسندند. این عطر جز چند عطر مناسب برای استایل‌های رسمی است.

در ادکلن‌های دارای رایحه تلخ، معمولا از ادویه ها، ریشه درختان، نت های چوبی و یا گیاهی استفاده می‌شود. حال اگر بخواهیم به یک عطر تلخ طبعی خنک را اضافه کنیم، ادکلن خنک و تلخ برای گرمای طاقت فرسای اواخر بهار و تمام فصل تابستان بسیار گزینه خوبی خواهد شد. نیشان هاجیوات بوی پخش فوق‌العاده دارد و ماندگاری آن نیز بسیار زیاد است. گریپ فروت، آناناس و ترنج؛ مرکباتی و مدیترانه ای نوت‌های ابتدایی آن را تشکیل می‌دهند. این آغاز بسیار هیجان آور و جذاب است. 

رایحه میانی نیشان هاجیوات، ترکیبی از سدر، گل یاس و نعناع هندی است که به قلب این عطر است. این نت کمی بعد از نت آغازین ظهور می کند و از حس مرکباتی عطر کمتر می کند. نت پایه که اساس و بنیان یک عطر است از خزه درخت بلوط و نت‌های چوبی  تشکیل می شود. شما می‌توانید برای  خرید عطر تلخ مردانه اورجینال به سایت خلیفه‌چی مراجعه کنید. 

نیشانه هاجیوات
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید
Creed Aventus 10th Anniversary
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

دومین عطر مناسب استایل های رسمی : مارلی کالان

عطر مارلی کالان یکی از  چند عطر مناسب برای استایل‌های مردانه در فصل پاییز و زمستان است، این عطر تلخ و گرم که با ترکیبی از نوت‌های اولیه رایحه‌های شرقی و تند که با رایحه‌ی آبدار پرتقال خونی مخلوط شده تا قلبی قوی از رایحه‌ها را به وجود آورد تا بر قدرت این ادکلن تأکید ‌کند. نوت اول، پس از پرتقال قرمز دارای ترکیبی از فلفل سیاه و ادویه‌های تندی است که با نوت‌های میانی پرتقال و گل اسطوخودوس  ختم می‌شود. آمیزه‌ای قوی از کهربا ، دانه‌ي تونکای بوداده، نت‌های تیره، چوب صندل و خزه این ترکیب را به پایان رسانده اصالت این عطر را به رخ می‌کشد.

بیشتر بخوانید : عطر را کجا اسپری کنیم تا ماندگار شود ؟

پارفومز د مارلی کالان
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید​

سومین عطر مناسب استایل های رسمی : لالیک وایت این بلک

لالیک قصد دارد با عطری متمایز و مبتنی بر تضادهای شدید، در بین چند عطر مناسب برای استایل‌های شخصی شخصیتی مرموز را درون شما شکل دهد. ظرافت‌های شیک استایل‌های رسمی در این عطر برای مردانی‌که از ویژگی‌های گاها متضاد خود نمی‌ترسند یک نماد واقعی از آن چه در درون آن‌هاست نشان می‌دهد.

لالیک وایت بلک رایحه‌ای شبیه به پارفومز د مارلی لیتون دارد و رایحه‌ی گرم و تلخی دارد. غلیظ ولی جذاب؛ نمادی است برای مردانی که روحیه خود را در پشت استایل رسمی و شیک خود حفظ کرده‌اند. در سایت خلیفه‌چی انواع عطر‌ها و ادکلن‌های اصل با قیمت مناسب موجود هستند، جهت مقایسه قیمت عطر گرم مردانه می‌توانید این سایت را بررسی کنید.

Lalique White in Black
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید​​

چهارمین عطر مناسب استایل های رسمی : ساواج الیکسیر

ادکلن دیور ساواج الکسیر با دارا بودن رایحه های معطر نشان دهنده اصیل ترین و ناب ترین ویژگی های مردانه شما است برای همین جز چند عطر مناسب برای استایل‌های رسمی می‌باشد. با استفاده از این ادکلن به راحتی مورد توجه هر بانوی زیبا رویی قرار خواهید گرفت. 

 ادکلن دیور ساواج الکسیر با رایحه‌ای تلخ و گرم برای کسانی که به عطر و بوی دارچین، اسطوخودوس و چوب صندل علاقمندند بسیار مناسب است. این ادکلن برای شما انرژی زیادی به ارمغان خواهد آورد. رایحه ی این ادکلن شیک مردانه معطر و گیاهیست. قلب این ادکلن از اسطوخودوس پر شده است و پخش و ماندگاری آن به قدری فوق‌العاده است که نمره‌‌ی حدودی ۹ را به خود اختصاص می‌دهد. 

بیشتر بخوانید : آیا عطرهای اورجینال روی لباس لکه باقی می گذارند ؟

دیور ساواج الیکسیر
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید​​​
عطر مناسب استایل دورهمی

پنجمین عطر مناسب استایل های رسمی : رد توباکو

رد توباکو، یکی از عطرهای بسیار نیرومند و جذاب  کمپانی مانسرا است که به‌خوبی از رایحه‌های ادویه‌ای استفاده می‌کند تا حرارت و گرمای ویژه‌ای در شب‌های سرد فصول سرد به شما بدهد. نت‌های اولیه این عطر گرم و شیرین، وسوسه‌برانگیز و جذاب است، طراوت‌ و تیز بودن آن باعث شده که یکی از چند عطر مناسب برای استایل‌های رسمی باشد که از رایحه‌های زعفران، چرم، سیب و رایحه دودی عود مخصوص مانسرا ساخته شد‌ه‌است. لازم به ذکر است که رد توباکو جز یکی از بهترین عطرهای تنباکویی می‌باشد.

مانسرا رد توباکو
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید​​​​

ششمین عطر مناسب استایل های رسمی :  امواژ ممویر

عطر آمواج ممویر، که  در سپتامبر 2010 وارد بازار شد و در گروه عطرهای چرمی و چوبی قرار می‌گیرد. نت‌های آغازین این عطر از ریحان، نعناع و خاراگوش سرشته شده‌اند، درحالی که نت‌های میانی از اسطوخودوس، روایح دودی و گل رز شکل می‌گیرد. نت‌های پایانی هم عبارتند از چوب صندل، چوب گایاک، خزه درخت بلوط، کهربا، وانیل، تنباکو و چرم که مجموعه‌ی این نت‌ها عطری گرم و تلخ با رایحه‌ای منحصر به فرد را به نام امواژ ممویر به ما ارائه می‌دهد. برای همین هم جز چند عطر مناسب برای استایل‌های رسمی می‌باشد.

آمواژ ممویر (ممواغ) زنانه
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید
آمواژ ممویر (ممواغ) مردانه
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

هفتمین عطر مناسب استایل های رسمی : آنجل شلیسر هوم اورینتال

عطر آنجل شلیسر هو اورینتال در قالب ادو تویلت و در اندازه‌های 125 میلی طراحی شده و برای مردانی ساخته شده که روحیه ماجراجویی دارند در عین حال به استایل‌های رسمی نیز اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. برای همین نیز جز عطرهای مناسب برای استایل‌های رسمی نیز می‌باشد. همچنین سفرهای دورودراز و تغییرات گسترده را می‌پسندند. 

آنجل شلیسر هوم اورینتال
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید​

نهمین عطر مناسب استایل های رسمی : ساواج ادو پرفیوم

عطر ادکلن دیور ساواج ادو پرفیوم، عطری است تلخ با رایحه‌ای چهار فصل.  این عطر جز عطرهای بسیار جدیدی است که وارد بازار شده است و جز چند عطر مناسب برای استایل‌های رسمی می‌باشد.  این عطر با رایحه‌ی چهارفصل خود می‌تواند به شما اصالت را در اوج آرام بودن نشان دهد و بیانگر درونی آرام است که هرگز تلاطم‌های زندگی شیرینی و آرامش را از او نمی‌گیرد. 

اگر شما نیز فردی با دارا بودن چنین شخصیتی هستید این عطر گزینه‌ای مناسب برای شماست.

دیور ساواج ادو پرفیوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید​​

سخن پایانی

در این مقاله در مورد چند عطر که برای استایل‌های رسمی مناسب هستند پرداختیم. و سعی کردیم در مورد آن‌ها برای شما توضیحاتی مختصر و مفید را ارائه کنیم که چرا باید مالک یکی از این عطرها باشید. در این مقاله سعی شد تا سلیقه هر برند را به نمایش بگذاریم تا شما بر اساس آن یک مورد را انتخاب کنید و درونیات خودتان را به شیوه یک رایحه به نمایش قرار دهید.

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

تحلیل کامل ۹ عطر مناسب استایل های رسمی