در تابستان 2021 از چه عطر و ادکلنی استفاده کنیم؟

در تابستان 2021 از چه عطر و ادکلنی استفاده کنیم؟

با رسیدن فصل گرما و تابستان، تعریق و آفتاب سوختگی، اجتناب ناپذیر است . بهترین توصیه‌ای که برای داشتن بدن خوشبو همراه با حس خنکی در تابستان میتوان ارائه داد، مرتب دوش گرفتن است؛ این مسئله علاوه بر بُعد اجتماعی و بهداشت فردی آن، در کنار استفاده از عطر و ادکلن در تابستان هم موثق و حائز اهمیت است ، به یاد داشته باشید که برزیلی ها از روشی استفاده میکنند که در عین سلامت و بهداشت پوست، پوستی همزمان معطر و خوشبو و شاداب و مرطوب در تابستان دارند که راز آن را برای شما در اینجا بازگو میکنم:  پس از شستن ، عطر خود را بر روی بدن هنوز مرطوب بپاشید. برای ساختن رایحه های تابستانی که حس شادی و خنکی را در شما برانگیخته کند، همچنین مهم است که خود را در یک اتاق خنک و هوا معطر کنید. در تابستان همچنین می توانید عادات روزانه خود را تغییر دهید. برای این کار به آرامی خود را معطر کنید. ابتدا مقداری عطر را در هوا اسپری کنید و به آن توده هوای خوش بو وارد شوید . همچنین می توانید از قسمتهای جدیدی از بدن خود را  برای اسپری رایحه خود استفاده کنید: پشت لاله گوش ، قسمت بالای گردن یا حتی مچ پا. با این حال مراقب باشید زیاد به پوست نزدیک نشوید (با فاصله اسپری کنید) تا قطرات عطر به طور یکنواختی پخش شوند. و برای جلوگیری از تماس با پوست ، می توانید لباس های خود را معطر کنید (مراقب ابریشم باشید ، باعث ایجاد لکه می شود) ، موهای خود را (اسپری عطر را مستقیماً روی برس موی خود بمالید تا عطر به طور مساوی پخش شود) یا حتی پارچه آغشته شده را به  بدن خود بمالید.

اولین توصیه ای که برای استفاده از عطر در تابستان استفاده می کنید عطر و بوی خود را بدون عطر و طعم تهیه کنید. همانطور که می دانید ، گرما تمایل به پخش بوی بیشتری دارد. به همین دلیل مادربزرگ های ما پوست عطر مرکبات را روی شومینه می گذاشتند یا یک دانه وانیل را در فر می گذاشتند در حالی که هنوز گرم بود و برای معطر کردن خانه  آن دانه گرم را استفاده میکردند. اما وقتی صحبت از عطر می شود ، گرم شدن بیش از حد هرگز ایده خوبی نیست. با گرما ، رایحه به صورت متفاوتی تبخیر می شود و نت های پایه ، که ماندگارترین نوع هستند ، مدت طولانی تری روی پوست می مانند. بنابراین رایحه ها ممکن است بیش از حد غنی شده و باعث سردرد شوند.

خلیفه چی در این پست قصد دارد شما را با تعدادی عطر با رایحه خنک و فرش و مناسب تابستان آشنا کند تا ،فصل پیش رو را با حس خوب و بوی مطبوع آغاز کنید:

ورساچه او فرش

عطری شاداب ،خنک و تلخ چوبی مرکباتی با رایحه جذاب و دلنشین که از نت های مرکباتی آبدار و چوبی  با کیفیت تهیه شده و قیمت و ماندگاری مناسبی نیز دارد و تم چوبی دریایی ان حس هیجان شما را بالا برده و شیفته ان خواهید شد؛ این عطر مینیاتوری برای خانمهایی که علاقمند به عطر مردانه هستند هم بسیار مناسب است و توصیه می شود.

Versace Man Eau Fraiche 300x300 1

 

دولچه گابانا لایت بلو

این عطر زنانه، مناسب تابستان است و بازخورد خوبی در این فصل برای شما به همراه دارد.رایحه خنک این عطر، برای شما حس شادابی عمیقی فراهم می‌آورد و نت‌هتی مرکباتی آن به وضوح احساس میشوند؛ گروه بویایی این عطر، گلی میوه‌ای است بنابراین از این عطر انتظار رایحه لطیف،ملایم و همع پسند داشته باشید که برای هدیه دادن هم بسیار مناسب بنظر می رسد.

Light blue Eau Intense 2

 

 

دولچه اند گابانا لایت بلو مردانه

این عطر بسیار مناسب بهار و تابستان بوده و متعلق به گروه بویایی گلی میوه‌ای است و رایحه خنک و شیرین ملایم و دلنشینی دارد. رایحه این عطر با تندی گریپ فروت آغاز میشود اما خیلی سریع به دلیل وجود نت پرتقال ماندارین ملایم میشود. عطری همه پسند  است که از استشمام آن خسته نمی‌شوید.در نتهای میانی، رایحه ملایم و شیرین ادامه دارد و متمایل به روایح گلی شیرین میشود و در انتها مقداری صابونی می شود.

Light blue Eau Intense Pour Homme2 300x300 1

 

ما در فروشگاه خلیفه چی در قسمت مشخصات هر عطر،توضیحات مرتبط در خصوص روایح و ماندگاری آنها و اینکه مناسب چه فصلی هستند را همراه با عطر مورد نظر اورده ایم و تیم ما در برای پاسگویی به ابهامات و مشاوره خرید در خدمت شما هستند.

 

خلیفه چی در کنار بوی خوش و دلپذیر روایحی که نت‌های شاداب و سبک تابستانی برایتان به ارمغان میاورند، برای شما امکان دسترسی به انتخاب های متعدد همراه با توضیحات لازم را فراهم میآورد تا از خرید خود احساس رضایت کامل داشته باشید.

اشتراک‌گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

خلیفه چی در تابستان 2021 از چه عطر و ادکلنی استفاده کنیم؟ |