جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفوندو

معرفی عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفوندو

ادکلن مردانه جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفوندو در سال ۲۰۲۰ با بازار معرفی و عرضه شد.  

در پاسخ به اولین و مهم ترین پرسش که جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفوندو چه بویی دارد؟ باید گفت خب این  رایحه ترکیبیست ا  طبقات نتی حاصل گروه بویای چوبی و ترکیبات  سبز که بصورت برجسته بروز میابند و  حسی طبیعی ، تازه و با طراوت را به ارمغان می آورد؛چیزی شبیه به قدم زدن در یک جنگل خوش آب و هوا و راه رفتن روی سبزه های خیس و چوب های نم دار؛ با بررسی بیشتر آن پس از استفاده ، متوجه ماندگاری مناسب  نت‌های گیاهی ملایم تر ، ادویه جات تازه و بالزامیک می شوید که احساسات محرک و متعادل کننده را ایجاد می کند.

خرید ادکلن جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفوندو


بر اساس ترکیب نت های جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفوندو  به عنوان ریایحه‌ای واقع در گروه بویایی آروماتیک چوبی طبقه بندی می شود. این ترکیب نتی ساخته آلبرتو موریلاس است. ترکیب نتی جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفوندو در نهایت حاوی همه نت‌های گروه بویایی مذکور  از رایحه مرکبات و آبزی از جمله ترنج ، پرتقال ماندارین ، آب دریا ، آب شامل و دریافت می شود. روایح آروماتیک و رزین در  نت های میانی با کندر ترکیب می شوند در حالی که رایحه عنبر  و مشک در  پایه نتی به جا می مانند و ماندگاری خوبی به این ترکیب نتی میبخشند. حتما شنیده اید که این عطر مشهور و پرطرفدار یعنس جورجیو آرمانی دی جیو پروفوندو ، رایحه‌ای مطبوع برای سلیقه خود شما و یا هدیه دادن در مناسبت‌های خاص است ، بهترین کار این است که خودتان آن را امتحان کنید!

GIORGIO ARMANI Acqua di Gio Profondo

بهترین عمل قبل از خرید  جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفوندو این است که ، نمونه‌های با حجم کمتر در قالب دکانت یا سمپل آن را تهیه و امتحان کنید و ببینید آیا با شیمی بدن و شخصیت شما سازگار می شود یا خیر. به این ترتیب شما با هزینه معقول و تست مناسب پیش از خرید، خواهید  فهمید که آیا این رایحه را دوست دارید و آیا ماندگاری این رایحه مناسب شماست یا خیر؟خب به طور کلی این امر به عوامل زیادی از شیمی پوست تا مهمتر از همه خود ترکیب رایحه بستگی دارد. همچنین عوامل فصلی از جمله دما و رطوبت را در نظر داشته باشید که همه آنها به طور جداگانه بر نتیجه و درک رایحه و میزان حساسیت افراد تأثیر می گذارد. طراحی عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفوندو  با غلظت ادو پرفیوم صورت گرفت. ادکلن مردانه پرطرفدار و محبوب جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفوندو   بر اساس ۱۰۲ رتبه بندی امتیاز ۹.۷ از ۱۰ را دریافت کرده است. 


نمای کلی توضیحات ادکلن جورجوی آرمانی آکوا دی جیو پروفوندو :  نت های آبزی را با عناصر آروماتیک و آکورد دریایی چوبی ترکیب می کنند تا به ریشه های این محدوده نتی برگردد: دریا. رنگ آبی تیره بطری به نمادی از رنگ برگزیده برند جورجیو آرمانی میباشد و به گونه‌ای خاص به آن  ادای احترام میکند. جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفوندو فراتر از یک عطر است. این رایحه گونه ای  غوطه ور و  فریبنده در اعماق روح است که ارزشهای همچون آزادی ‌و مردانگی و جنبه های حسی مرتبط با آن و مدرن بودن را در بر می گیرد و  ابعاد صمیمی رایحه را در همان اسپری اول آن، به مصرف کننده و اطرافیانش منتقل میکند‌. گویی که شیرجه  به سمت آبی عمیق دریا باشد که در ترکیب با رایحه ترنج حس ها را بیدار می کند ، در حالی که نت های نمادین آبزی آکوا دی جیو رنگ فوق العاده آبی مارینی(غوطه ور،متعلق به اعماق دریا) و تقریباً یخی را منتقل می کند.  رزماری ، اسطوخودوس ، سرو در نت‌های میانی اضافه می شوند. نت های نعناع هندی(پچولی)،نت های  چوبی و مُشک و کهربا زمینه ای ترکیب شده و شخصیتی مردانه عمیق و شدید را از خود ارائه می دهند.

آکوا دی جیو پروفوندو ساخته آلبرتو موریلاس  است و در شیشه مات  با رنگ آبی تیره که نماد آبی دریا در عمق آن است ،ارائه شده است. ترکیب ین رایحه سرشار و عمیق دعوتیست برای کشف وجود حقیقی: غوطه ور و صمیمی در کشف ابعاد عمیق روح. آکوا دی جیو پروفوندو، رایحه‌ای است مدرن و تازه ، ظریف و در عین حال پر ابهت برای مردان.
نت های آبی نمادین آکوا دی جیو  با آکوا زون،یک مولکول آبزی فوق العاده مدرن ، که طراوت پویا و داینامیکی جدید را به ارمغان می آورد ، ترکیب شده است. ترکیبی از ترنج و نارنگی سبز برزیلی به این ترکیب، هویتی انفجاری ، آبدار و جوشان می بخشد. ترکیبی از نت‌ های آروماتیک که شخصیتی بسیار مردانه و عمیق و قوی به ارمغان می آورده است.و ترکیب  مدرنی از عنبر معدنی ، که منعکس کننده و نماینده ایست از اعماق شور دریا ، با نت های پایه که شامل پچولی ( نعناع هندی) و مُشک شده است.  آکوا دی جیو پروفوندو در بطری شیشه ای مات محصور شده است. در پشت آبی زیبا ، تقریبا مات و مخفی پنهان شده است که عمق دریا را در ساخت خارجی و ظاهری رایحه منعکس می کند. رنگ خاص بطری آن ، ارائه شده در شیشه ای سنگین ، نفیس و زیبا ، به نمادین ترین رنگ جورجیو آرمانی(آبی مارین)  ادای احترام می کند. یقه فلزی نور را منعکس می کند و درپوش فلزی سرمه ای بر خلاف شدت اعماق مرموز منتقل شده توسط بطری ، با امضای جورجیو آرمانی مزین شده است.  به گفته این هنرمند(جورجیو آرمانی) : “آبی مانند یک سایه متراکم است که احساسات را بیان می کند. در طیف های مختلف آن ، یک رنگ ، سیال است که روانی و ظرافتی نفیس را ایجاد می کند.”

 

دیگر محصولات جورجیو آرمانی

اشتراک‌گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو پروفوندو