عطر پولو بلو پارفوم

جایزه محبوب ترین عطر و ادکلن های سال 2023(FiFi)

هر ساله در دنیای عطر و ادکلن، یک مراسم بسیار مهم و پربیننده برگزار می‌شود که همانند مراسم اسکار، یک جشن اهدای جوایز است؛ اما اسکار عطرها! در این مراسم، به افراد، برندها و عطرها جوایزی تحت عنوان جوایز FIFI اهدا می‌شود. اسپانسر این برنامه برند The Fragrance Foundation می‌باشد و هر ساله در کشور آمریکا برگزار می‌شود. در این مقاله از خلیفه چی قصد داریم به مرور کلی اتفاقات جشنواره FIFI در سال 2023 در شهر نیویورک بپردازیم. 

همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید، از آن‌جایی که جایزه FIFI به اسکار عطرها معروف است، بدیهی است که تاثیر دریافت این جایزه نیز برای عطرسازها و برندها، تاثیری شگرف و مهم باشد. عطرها پس از دریافت این جایزه، به طور روزافزون بین مردم محبوب می‌شوند و به همین ترتیب، فروش آن عطر و سایر محصولات آن برند نیز روز به روز بیشتر و بیشتر می‌شود. دریافت جایزه FIFI برای افراد، برندها و عطرها افتخار بزرگی است و کسب این افتخار، موفقیت زیادی را به همراه خواهد داشت. مراسم FIFI که همه ساله در کشور آمریکا برگزار می‌شود، امسال یعنی سال 2023، در نیویورک برگزار شد.

در این بخش از مقاله به مرور اتفاقات و جوایز اهدا شده در این جشنواره می‌پردازیم. ۲ جایزه بسیار مهم به دو شخص داده شد.

۱. اولین مورد مربوط به جایزه Lifetime Achievement Perfumer می‌باشد که به خانم آنه فلیپو (Anne Flipo) تعلق گرفت. این جایزه به افرادی تعلق می‌گیرد که مدت زمان زیادی از زندگی خود را صرف مطالعه دنیای عطرها و ساخت عطرهای مختلف کرده باشند و خانم آنه فلیپو یکی از مشهورترین و خبره‌ترین عطارهای این روزها می‌باشد که عطرهای پرطرفدار و پرفروش زیادی را به بازار معرفی کرده است.

خانم anne flipo

۲. دومین جایزه این بخش به عنوان جایزه Hall of Fame شناخته می‌شود که به آقای نیکولاس هرومینس (Nicolas Hierominus) اهدا شد؛ این جایزه به افرادی داده می‌شود که در سال‌های طولانی فعالیتشان در زمینه عطر و ادکلن، بسیار روی این صنعت تاثیرگزار بوده و دانش و حرفه آن شخص باعث رشد و ترقی تولیدات عطر گردیده و موجب شده تا صنعت عطر به فضایی که هم برای مصرف کننده‌ها و هم سازنده‌های عطر ایده‌آل است، نزدیک شود. آقای نیکولاس هیرومینس مدیر عامل شرکت Loreal پاریس است که این برند، تامین کننده بزرگی در زمینه برندهای مختلف عطر و ادکلن محسوب می‌شود.

آقای Nicolas Hierominus

ویدئو زیر بررسی مهم‌ترین اتفاقات این مراسم است که توصیه می‌کنیم حتما تماشا کنید.

مهم‌ترین جوایز اهدا شده به عطرها

۱. اولین جایزه اهدا شده برای بهترین عطرهای 2023 با نام Universal Luxury به عطر The Alchemist’s Garden, Tears From The Moon از برند گوچی (Gucci) اهدا شد. عطرساز این عطر یونیسکس، آقای آلبرتو موریلاس (Alberto Morillas)  می‌باشد که عطرهای محبوب زیادی را به دنیای عطر و ادکلن عرضه کرده است.

عطر Tears From The Moon

۲. دومین جایزه تحت عنوان Universal Prestige به عطر When The Rain Stops از برند Maison Margiela Replica اهدا شد. این برند عطرهای بسیار خاص با طراحی شیشه و بسته بندی خاصی تولید می‌کند و به همین موضوع بین برندهای عطر و ادکلن معروف است. یک عطر فرانسوی با گروه بویایی معطر آبزی که در سال 2021 به بازار عرضه شده است.

عطر When The Rain Stops

3. جایزه Women’s Luxury سومین جایزه‌ای بود که در مراسم FIFI سال 2023 به عطر Gabrielle Chanel از برند محبوب Chanel تعلق گرفت. برند عطر شنل با این عطر محبوب، جایگاه بسیار خوبی را بین خانم‌ها پیدا کرده است. 

شنل گابریل
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکه زیر کلیک کنید

4. در بین محبوب ترین ادکلن های 2023 جایزه چهارم جایگاه Men’s Luxury می‌باشد که به عطر Noir Extreme Parfum از برند محبوب Tom Ford اهدا شد که عطار آن خانم سونیا کنستنت بوده است.

عطر Tom Ford Noir Extreme

5. جایزه Indie Fragrance of The Year، جایزه‌ای است که به برند یا عطری تعلق می‌گیرد که به طور مستقل کار کرده و عملکرد خوب و خاصی را به طور صفر تا صد، کاملاً مستقل انجام داده است و با شرکت‌های بزرگ و نامدار همکاری‌ای ندارد. در مراسم اهدای جوایز عطر سال 2023 FIFI این جایزه به عطر Opus XIV Royal Tobacco از برند محبوب عطر آمواج (Amouage) اهدا شد.

عطر amouage opus xiv royal tobacco

6. جایزه بهترین پکیج سال (Packaging of The Year)، به عطر ژان پل گوتیه له بو اهدا شد که با این بسته بندی  بسیار خاص و شیک، مشخص است که کاملاً لایق دریافت این جایزه بوده است. در این عطر ژان پل گوتیه ترکیبی از رنگ فیروزه‌ای و طلایی در تراش زیبای شیشه، کاملا چشم‌نواز است.

ژان پل گوتیه له بو
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۷. جایزه Perfume Extraordinaire جایزه‌ای است که به عطرهای خاص و فوق‌العاده هر سال تعلق می‌گیرد. این جایزه امسال به عطر Gris Charnel از برند BDK Parfums که با همکاری برند مانه تولید شده، اهدا شد. این برند عطرهای بسیار متفاوتی تولید می‌کند. این عطر گرم مردانه و زنانه بسیار لایق این جایگاه بوده است.

عطر bdk gris charnel
۸. جایزه Media Champaign of The Year، جایزه بسیار جالبی است که به عطر Invictus از برند  Paco Rabanne تعلق گرفت. این جایزه به عطرها و برندهایی تعلق می‌گیرد که کمپین‌ها و تیزرهای تبلیغاتی جالب و خلاقانه‌ای در فضای مجازی منتشر کرده‌اند و عطر اینویکتوس در بحث رسانه‌ای، بسیار قوی عمل کرده است.
در ویدئوی اختصاصی این عطر، نت‌ها و روایح آن را بررسی کرده‌ایم و برای مشاهده آن کافی است وارد صفحه محصول شوید. 
پاکورابان اینویکتوس
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۹. عطر ویکتور اند رالف فلاور بمب ادو پرفیوم جزو بهترین عطرهای زنانه 2023 شد. این جایزه Hall of Fame به آقای نیکولاس هرومینس اهدا شده است. این عطر زنانه به نسبت سایر مواردی که امسال جایزه بردند، عطر قدیمی‌تری بوده که بین خانم‌ها بسیار محبوب و تاثیرگذار است و پس از گذشت سال‌ها، همچنان جذابیت خود را حفظ کرده است.

ویکتور اند رالف فلاور بمب ادو پرفیوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

جایزه‌های اهدا شده، به انتخاب مصرف کنندگان

۱. اولین جایزه‌ Consumer Choice که به انتخاب مصرف کنندگان به عطر Polo Bleu Parfum از برند Ralph Lauren تعلق گرفت، یکی از جوایز بهترین عطر مردانه 2023 بوده است.

عطر پولو بلو پارفوم

۲. دومین جایزه نیز عطر سال 2023 زنانه با پرستیژ بوده که به انتخاب مصرف‌کنندگان، به عطر Prada Paradox از برند Prada تعلق گرفت.

عطر پرادا پارادوکس

۳. و سومین جایزه به انتخاب مصرف کنندگان که محبوب‌ترین و پرطرفدارترین عطر امسال بوده است، عطر خانم بیلی آیلیش می‌باشد که علاوه بر ظاهر متفاوت، ارائه شدن آن توسط یک سلبریتی مشهور و مردمی، باعث شده است که افراد زیادی تمایل داشته باشند که این عطر را امتحان کنند.

 

عطر بیلی آیلیش در fifi

سخن پایانی

این بود از گزارشی کوتاه از مراسم اهدای جوایز FIFI سال 2023. امیدواریم از این گزارش لذت برده باشید. لطفاً نظرات خود را درباره جوایز اهدا شده با ما در میان بگذارید.

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین عطرهای 2023 | برنده جوایز FIFI عطرهای زنانه و مردانه