معرفی بهترین عطر مرکباتی تاریخ

معرفی بهترین عطر مرکباتی تاریخ

عطر مرکباتی با رایحه های به اصطلاح خوش طعم و تازه آن مشخص می شود. این مدل عطر برای ماه های بهار و تابستان یا آب و هوای گرم و آفتابی مورد استفاده قرار می­گیرد. برخی از میوه هایی که اغلب در این دسته مورد استفاده قرار می­گیرند، عبارتند از: گریپ فروت و لیمو و همچنین مواد خام مرکباتی مانند علف لیمو و ترنج!

در این مطلب می­خواهیم یکی از بهترین عطرهای مرکباتی تاریخ، یعنی سرجف رنسانس را معرفی کنیم.

فهرست مقاله :

  • عطر مرکباتی چیست
  • درباره سر جف رنسانس
  • مزایای استفاده از سر جف رنسانس
  • سخن نهایی

عطر مرکباتی چیست؟

قبل از تعریف خانواده مرکبات، درک ارکستراسیون یک عطر مهم است. اکثر عطرها از معماری 5-10 جزء تشکیل شده اند. این اجزا با هم یک “آکورد” را تشکیل می­دهند. تم اصلی یک عطر با آکورد اصلی مشخص خواهد شد. تم به عطر اجازه می دهد تا در خانواده بویایی خود طبقه بندی شود. هر تم می تواند توسط خالق عطر با یک یا چند وجه پوشانده شود تا معماری عطر او پیچیده تر شود.

تعریف عطر مرکبات این است که آکورد اصلی عمدتا از مرکبات ساخته شده است. ادکلن مرکباتی، یک خانواده عطری مجلل برای کسانی است که خواهان رایحه ای مطبوع و با طراوت هستند. در نتیجه یک عطر زمانی به خانواده مرکبات تعلق دارد که جنبه مرکباتی به مقدار زیاد در عطر ارائه شود. علاوه بر این، نت های مرکبات بسیار تازه و پویا هستند. این مدل ها تک جنسیتی یا به اصطلاح یونیسکس (unisex) هستند.

عطر مرکبات با نت های خوش طعم و تازه آن مشخص می شود که برای ماه های بهار/تابستان یا آب و هوای گرم تر و آفتابی تر مورد نظر است. برخی از مرکبات رایج موجود در عطر عبارتند از پرتقال، لیمو، لیمو ترش، برموت، ماندارین، کلمانتین و گریپ فروت هستند.

معرفی بهترین عطر مرکباتی تاریخ

درباره سرجف رنسانس

رنسانس ادای احترام به ایتالیای رنسانس است. عطر در دوران رنسانس، بین قرن‌های 14 و 16 نقش مهمی ایفا کرد. این دوره، زمان مهمی برای عطرسازی بود و تعداد فزاینده ای از اشراف استفاده از عطر را انتخاب می­کردند. بهداشت پیچیده بود. حمام کردن، زمان زیادی نیاز داشت. باید منتظر می­ماندند تا آب تهیه و گرم شود. درنتیجه انتخاب عطر برای پوشاندن بوی بدن آسان تر است. همچنین علت نام گذاری سرجف رنسانس نیز به دلیل اشرافی بودن این عطر و اشاره به آن دوره است. این عطر، الهام گرفته از ثروت و زیبایی است.

رنسانس اولین بار در سال ۲۰۱۰ به بازار آمد و بسیار مشهور شد. علت این موضوع، ساختن عطر از گروه بویایی مرکباتی آروماتیک است. این گروه عطری بسیار کم نظیر است. دلیل دیگر خاص شدن این عطر، رایحه شیرین و خنک آن است. اما موردی که این عطر را کم نظیر می­کند رایحه تلخی است که به دلیل خنک بودنش، در کنار شیرینی ذاتی این عطر است.

پس از استفاده از این عطر؛ ابتدا از رایحه طبیعی لیمو، نارنگی، ترنج و پتی‌گرن لذت خواهید برد. سپس، بوی نعناع، ​​زنبق و رز را حس خواهید کرد. اگر بخواهیم این بازه زمانی پخش و ماندگاری را نمره دهی کنیم، این عطر بدون شک نمره عالی 7.5 را دریافت می­کند. این مدل از عطر تلخ یونیسکس است.

معرفی بهترین عطر مرکباتی تاریخ

مزایای استفاده از سرجف رنسانس

سرجف رنسانس دسته‌ای بی نظیر از رایحه‌ها را ارائه می‌کند که ما را با طراوت مرکباتی از نارنگی، ترنج و لیمو مجذوب می‌کند. قلب این ترکیب شفاف و گلدار است که از گل رز بلغاری و زنبق تشکیل شده است. در آخر نیز پویایی نعناع سرد به این ترکیب هیجان انگیز اضافه شده است.

  • مرکبات موجود در این عطر به طرز باورنکردنی واقعی است. بوی مرکبات به طرز ماهرانه ای در یک موجودیت واحد ترکیب شده اند.
  • بسته بندی شیک این عطر بسیار چشم گیر است.
  • در بهار و تابستان بهترین عطری است که می­تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
  • بیش از 7 ساعت از رایح محشر آن بهره خواهید برد.
  • به عنوان عطر تلخ مردانه، با لباس های هاوایی تابستانی جذاب را برای شما رقم می­زند.
  • به عنوان عطر تلخ زنانه نیز با کیفیت بالایی که دارد، بهترین انتخاب برای زنانی است که به سادگی علاقه دارند. اگر به عنوان یک خانم دنبال یک عطر مرکباتی هستید که به سختی پیدا شود این عطر می تواند گزینه خیلی خوبی برای شما باشد.
  • اگر بخواهم این عطر را با دیگر از عطرهای محبوب تابستانی مقایسه کنم، به راحتی رقبا را کنار می­زند.
  • بوسیله دسته ای از مرکبات معطر، حسی، شاداب و آرامش بخش را به ارمغان می­آورد.
  • بهترین انتخاب برای ورود به عطر های نیش و نیش بهاری و تابستانی است.
  • مهمترین نکته یک فضای سبز خیلی خوبی این رایحه را همراهی می­کند.
  • رایحه لیمو داخل این عطر، بسیار پویا و نشاط آور است.
  • طراحی کلاسیک با حکاکی های طلایی استادانه چشم هر بیننده ای را محو خود می­کند. این بطری گرانبها با درپوش طلایی و بسیار متمایز انتخابی لوکس برای شما است.
معرفی بهترین عطر مرکباتی تاریخ

سخن نهایی

رنسانس با الهام از میراث غنی ایتالیا و ادای احترام به زرق و برق کشور خود، شخصیت الهام بخش ایتالیا را نشان می­دهد. قلب مسحور کننده رز بلغاری، نعناع و زنبق، زیبایی نفیس را نشان می دهد در حالی که پایه ای کلاسیک از چوب سدر، نعناع هندی، کهربا و مشک با ظرافتی غیرممکن را دارا است.

اگر به دنبال یک عطر تابستانی برای استفاده در مجالس رسمی یا ساحلی هستید، رنسانس دقیقا همان چیزی است که می­خواهید. همچنین اگر به دنبال عطر تابستانی جذابی هستید که واقعا ماندگار باشد، خلیفه چی این عطر را به شدت توصیه می­کند.اگر قصد دارید، کمد عطر تابستانی خود را با عطر مرکبات به روز کنید، ما عطرهای زیادی در مجموعه خلیف چی داریم که از نت های مرکبات با طراوت استفاده می­کنند.

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی بهترین عطر مرکباتی تاریخ ; [ توضیحات کامل + بررسی موردی]