ده عطر و ادکلنی که باید در کمد هر کسی باشد!

ده عطر و ادکلنی که باید در کمد هر کسی باشد!

برای اینکه تشخیص بدهید چه عطر و ادکلنی مورد نیاز شماست و میتواند جزئی از استایل روزانه شما در نظر گرفته شود ،پیش از آن باید بدانید که چه روایحی در کنار برآوردن نیازها و انتظارات شما، برایتان بازخورد خوبی را به عمل می‌آورد؛ بهتر است به منظور انتخاب تاپ تِن یا ده رایحه برتر محبوب و مورد اقبال عمومی و پرطرفدار، توجه داشته باشید که روایح به طور اعم،توسط عطاران و کارشناسان رایحه  به دو دسته تقسیم شده‌ا ند:

1.دیزاینری 

2.نیش

به طور کلی ، عطرهای دیزاینری با برند هایی به فروش می رسند که به بازخورد بالا و محبوبیت در میان عامه و همچنین مورد پسند برای قرارهای دوستانه و مصارف روزانه و کژوال است و توسط برند‌های مطرح بزرگ و  خانه‌های مد  به فروش می رسند که منحصراً روی عطر تمرکز دارند.

در ادامه بحث، دقت داشته باشید آیا عطر و رایحه‌ای که هم اکنون از آن استفاده می کنید یک رایحه اصطلاحا turn off است یا خیر؟
برای پاسخ دادن به این پرسش، بایستی بدانید که مردان بیشتر تحت تاثیر روایح و نت‌های گلی قرار می گیرند و این درحالی ست که زنان روایح چوبی و ادویه‌ای را جذاب می دانند؛ براساس مطالعات تامین کننده سرویس های بهداشتی مستقر در بریتانیا ، Showerstoyou.co.uk با همکاری Fragrantica.com که بر روی ۳۹۸۷ مرد و ۳۷۴۳ زن صورت گرفت، نشان داد که اکثر خانم ها مردانی را که عطری با رایحه چوبی انتخاب دارند ترجیح می دهند.

و همچنین بیش از ۸۵ درصد از آقایان اظهار داشتند که خانم هایی با روایح و عطرهای گلی را بیشتر می پسندند و سریع تر تحت تاثیر این رایحه قرار می گیرند.
بر اساس این مطالعه جدید زنانی که به دنبال عشق هستند باید برای جذب مردان، عطرهایی با رایحه گلی، استفاده کنند، در حالی از طرف زنان رایحه “چوبی” و ادویه ای برای مردان جذابیت دارند.

سپس  Showerstoyou.co.uk با تکیه بر اظهارات و آمار بدست امده، محبوبترین روایح  سال و نت‌های مشترک آن ها را ثبت و جمع اوری کرد.
مردان بیش و پیش از هرچیز به
My Way by Giorgio Armani
زنانه که دارای نت‌های گلی و با رایحه گوفه و گلی است به عنوان عطر محبوب سال برای زنان در سال۲۰۲۰ ، رای دادند.
در عین حال ، ۸۶ درصد از زنان گفتند که مورد پسندترین و محبوبترین عطر و رایحه برای مردان عطری است که حاوی نت‌های “چوبی” است که در فضای باز بیشتر بازخورد داشته و حسابی محبوب است و به Dior Homme 2020  Christian Dior ، به عنوان محبوب ترین عطر ۲۰۲۰ برای مردان رای دادند.

 

تیم خلیفه چی در نظر دارد تا شما را با عطرهایی آشنا کند که علاوه بر ترند و محبوب بودن،توصیه میشود در کمد خود داشته باشید، تا علاوه بر لذت بردن از روایح  و ماندگار کردن امضای خود با عطرتان،شیک و به روز بودن را نیز با آنها تجربه کنید؛ در ادامه به معرفی ده عطر محبوب  متناسب با فصل و مشخصات آن، میپپردازیم که پیشنهاد میشود از آنها استفاده کرده و استایل روزانه خود را با استفاده از این روایح محبوب و به روز،تکمیل کنید:

عطرهای با روایح مناسب برای فصل بهار که خرید و استفاده از آن شما را پایبند خواهد کرد بطوری که همیشه در کمد شما پای ثابت باقی خواهند ماند:

پرادا لوم prada l’homme

ادوتویلت مردانه با رایحه شیرین و معتدل و زیر گروه بویایی چوبی شیپغ، که توسط برند پرادا و عطار،دانیالا روش آندرایه، در ایتالیا، طراحی و خلق شد. نت‌های سبک اولیه فلفل و بهار نارنج، نت‌های میانی:گل زنبق،گل شمعدانی،گل بنفشه،کهربا و نت‌های پایه: سدر و پچولی میباشند که این عطر با رایحه دلپذیرخود مناسب برای قرارهای کاری و رسمی و یا کژوال و رسمی و  حتی قررهای عاشقانه میکند.

LHomme e1608995147299

 

 

لالیک لامور

 

ادوپرفیوم زنانه با طراحی منحصر بفرد و رایحه شیرین و خنک و زیر گروه بویایی گلی چوبی مُشکی،برای جلسات آکادمیک یا قرارهای روزانه و کژوال شما کاملا مناسب بوده و در فصل بهار و تابستان بازخورد مناسب و مورد انتظارتات را فراهم خواهد کرد.

lalique le amour edp 2 1 e1584040675840

و اما فصل تابستان، در نظر داشته باشید که در فصل تابستان محبوبترین‌ عطرها، روایح دارای نت‌های سبک هستند که بوی تند و غلیظ انها آزاردهنده نباشید به همین منظور در این دسته بندی دو عطر مناسب برای ایجاد خاطره‌ای خوش از شما در ذهن اطرافیان با استفاده از روایح محبوب و ماندگار این فصل از سال ،معرفی و پیشنهاد می کنیم:

 

دیور ساواج ادوتویلت

رایحه این عطر تلخ و خنک بوده و تقریبا برای تمام فصول سال مناسب است.ترکیب ترنج و فلفل سیاه دردر نت‌های ابتدایی این ادکلن محبوب،رایحه‌ای خنک و سبک ایجاد میکند و در ادامه در نت‌های میانی با ترکیبی از پچولی ، وتیور ، فلفل صورتی،اسطوخدوس،صمغ لامیو در نت‌های پایه،ترکیب چوب سدر و گل لادن و عنبر، ایجاد حسی مرکب از اعتماد بنفس و قدرت در عین دقت به جزئیات و صمیمت را برای شما ارمغان می‌اورد.

dior sauvage edt e1584472196325

 

 

دولچه گابانا لایت بلو اینتنس زنانه

این ادوپرفیوم از برند دولچه اند گابانا، با رایحه خنک و شیرین و گروه بویایی گلی میوه‌ای بسیار برازنده یک خانم متشخص در محافل آکادمیک،قرارهای عاشقانه و یا مصارف روزانه و کژوال میباشد.ترکیب نت‌های سیب و لیمو ترش همراه با جعفری و گل یاس و نهایتا در نت پایه مُشک،غلظت مناسب و رایحه سبکی را برای استفاده در فصل گرم سال برای شما خانمهای محترم فراهم می‌اورد.

Light blue Eau Intense 2

 

 

فصول سرد سال که فرا میرسد، نت‌های سنگین و غلیط و روایحی نسبتا تند و ماندگار محبوبترند،در این بخش شما را با برند‌ها و عطرهای مناسب برای استفاده در فصل پاییز آشنا میکنیم:

کرید اونتوس زنانه

ادوپرفیوم کرید اونتوس زنانه یک عطر با رایحه میوه ای قدرتمند،  مسحورکننده و مقاومت ناپذیر اعلام شده است.

این رایحه با نت های آغازین پچولی، سیب سبز، ترنج، لیمو، فلفل صورتی و بنفشه شروع  می شود

نت های میانی از چوب صندل میسور، گل رز، مشک و استیراکس تشکیل شده است.

این ترکیب با پایه ای از هلو شیرین ، توت سیاه ، یاس بنفش ، یلانگ-یلانگ و عنبر به پایان می رسد.

creed aventus femme edp e1583269171854

 

 

دولچه گابانا د وان ادو پرفیوم

این عطر مردانه زیر گروه بویایی چوبی و ادویه‌ای بوده و نت‌های سنگین و غلیظ ان برای فصل پاییز بسیار مناسب هستند؛ رایحه این عطر تلخ و گرم بوده و استایل شما را در موقعیت‌های روزانه و کژوال ،  تکمیل می کند.

dolce gabbana the one edp

در فصل زمستان و در کل فصول سرد سال، همانطور که پیشتر گفته شد،روایح و نت‌های سنگین (مانند نت‌های چوبی و ادویه‌ای و فوژه و آروماتیک) بیش از پیش محبوب و مصرف می شوند؛و اما پیشنهاد زمستانه ما به شما:

دیور پویزن گرل

ادو پرفیوم زنانه با رایحه گرم و شیرین و نت‌های گروه بویایی شرقی و وانیلی که در زمستان رایحه‌ای گرم و صمیمانه از شما در خاطر دیگران به جا می گذارد.

Dior Poison Girl

 

 

تق هرمس ادو تویلت

تق هرمس ادوتویلت عطری با رایحه تلخ و گرم است این عطر از خانواده‌ی بویایی سرخس‌هاست و برای استفاده‌ی روزانه در فصل بهار و پاییز و زمستان انتخاب مناسبی خواهد بود .

اگر طرفدار بوی چوب هستید گزینه‌ای است که به‌راحتی نمی‌توانید از کنار آن عبور کنید

hermes terre de hermes edt 100ml e1586280633484

 

 و در نهایت خلیفه چی، دو ادکلن  از چهار فصل‌های محبوب و ترند روز را  به شما پیشنهاد  میدهد که استفاده روزانه و کژوال و در عین حال ماندگاری مناسب و برند همه پسند و مطرح انها باعث میشود تا استفاده دائمی و حضور آنها در کمد شما به یک عادت تبدیل شود:

کرید اونتوس مردانه

کرید  اونتوس را می توان یک تحول در ساختار عطر های خنک و تلخ دانست که علی رغم قیمت بالایی که دارد خیلی راحت توانسته جای خود را در میان عطر های موفق دیگر پیدا کند و حتی شهرت قابل توجه ای میان آن ها داشته باشد.

این عطر قدرت پخش و ماندگاری خوبی دارد و مناسب برای آقایان لوکس پسند جوان و میانسال است.

creed aventus 120ml e1586177079348

 

 

شنل کوکو مادمازل

ادکلن شنل کوکو مادمازل با عنوان بهترین عطر جهان در سه سال متوالی شناخته شد و توجه همگان را به سوی خود جذب کرد. غلظت این عطر زنانه ادوپرفیوم می باشد و از رایحه ی شیرین و معتدلی برخوردار است که مناسب برای جلسات اداری و رسمی _ استفاده روزانه و کژوال و همین طور قرار های دوستانه و عاشقانه می باشد.

ادکلن شنل کوکو مادمازل را می توان در چهار فصل سال استفاده کرد و از رایحه دلنشین آن لذت برد.

chanel coco mademoiselle edp 300x300 1

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

3 پاسخ به “ده عطر و ادکلنی که باید در کمد هر کسی باشد!”

دیدگاهتان را بنویسید

خلیفه چی ده عطر و ادکلنی که باید در کمد هر کسی باشد! |