عطر لالیک له پارفوم

راهنمای خرید عطر زنانه

خرید عطر و ادکلن برای تمامی افراد، امری بسیار مهم و حساس است، که باید سختگیری نسبی‌ای روی آن انجام شود تا بهترین نتیجه به عمل آید. نکات بسیار زیادی وجود دارد که بهتر است در هنگام خرید عطر، به آن‌ها توجه کرد. چرا که همان‌طور که هر لباس و استایلی جا و مکانی دارد و در انتخاب پوشش باید موقعیت شناس بود، در انتخاب و خرید عطر و ادکلن نیز باید به مسائلی توجه کرد. در این مقاله از خلیفه‌چی قصد داریم تا راهنمای خرید عطر زنانه را به شما ارائه دهیم.

سرفصل مقاله‌ها:

  • برای خرید عطر زنانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟
  1. قصد دارید عطر را در چه فصلی استفاده کنید ؟
  2. قصد دارید در چه موقعیت اجتماعی از آن عطر استفاده کنید ؟
  3. قصد دارید با چه لباس و استایلی آن عطر را ست کنید ؟
  • معرفی چند عطر زنانه
  1. شنل چنس او تندر
  2. پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف
  3. ورساچه اروس زنانه ادو پرفیوم
  4. ایو سن لوران لیبر
  5. لالیک له پارفوم

برای خرید عطر زنانه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

عطرهای زنانه از تنوع بسیار بالایی در رایحه، طبع و فضا برخوردار هستند. عطرهای زنانه می‌توانند فضایی گرم و شرقی، گلی، خنک و میوه‌ای، گرم و چوبی – ادویه‌ای و انواع و اقسام رایحه‌های مختلف را داشته باشند. از این جهت است که باید دانست که هر نوع عطر زنانه با گروه‌های مختلف بویایی، برای چه موقعیت و افرادی مناسب‌تر است. برای خرید عطر زنانه، باید به یک سری نکات توجه کرد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

1. قصد دارید عطر را در چه فصلی استفاده کنید؟

اولین و مهم‌ترین نکته‌‌ی قابل توجه در راهنمای انتخاب عطر زنانه اورجینال، این است که در چه فصلی قرار دارید و یا این‌که قصد استفاده از این عطر را در چه نوع آب و هوایی خواهید داشت. طبع عطر مورد استفاده توسط شما، باید مخالف با فصلی باشد که در آن قرار دارید. به این معنا که اگر آب و هوای حال حاضر محل زندگی شما سرد و زمستانی است، باید از عطرهای گرم و اگر آب و هوا گرم است، باید از عطرهای خنک استفاده کنید.

چرا؟ دلیل این امر بسیار ساده است. مولکول‌های هوا در هوای گرم، خیلی سریع‌تر و راحت‌تر جابه‌جا و پخش می‌شوند. همچین مسئله‌ای باعث می‌شود که بوی عطر در هوای گرم خیلی بیشتر از هوا پخش شود. این مسئله باعث می‌شود که اگر کسی در هوای گرم از عطرهای بسیار تند و سنگین استفاده کند، موجب آزار خود و دیگران شود.

از این رو، عطرهای خنک یا معتدل که به طور معمول از فضایی سبک و ملایم‌تر برخوردار هستند، برای استفاده در فصل تابستان و هوای گرم طراحی شده اند، تا به دلیل پخش بوی سریع، کسی اذیت نشود. در مقابل، در هوای سرد پخش بوی عطرها پایین می‌آید. در نتیجه باید از عطرهایی استفاده کرد که به طور بالقوه، به دلیل مواد به کار رفته در آن‌ها، پخش بوی آن‌ها بالا باشد. از این رو، در فصل سرما و زمستان، از عطرهای گرم، سنگین و تند استفاده می‌شود تا بوی آن‌ها بهتر به مشام اطرافیان برسد.

در عطرهای زنانه، به طور معمول روایح چوبی و گلی و همچنین روایح شرقی، طبعی گرم داشته و روایح میوه‌ای و برخی گل‌ها، عطرهایی خنک یا معتدل می‌سازند. با این مقاله همراه باشید تا بیشتر با انواع گروه‌های بویایی و فضای غالب به عطرهای زنانه آشنا شوید.

پیشنهاد مطالعه: برترین و پرفروش‌ترین عطرهای زنانه

2. قصد دارید در چه موقعیت اجتماعی از آن عطر استفاده کنید؟

مکان و موقعیت از نکات دیگر قابل توجه در راهنمای خرید ادکلن اصل زنانه است. ب. به طور معمول، عطرهایی برای استفاده روزمره مناسب هستند، که طبعی معتدل و فضایی سبک و ملایم داشته باشند. شما عطر روزمره خود را هنگام تحصیل، در مدرسه، دانشگاه و محل کار خود و یا در دیدارهای غیر رسمی با دوستان و عزیزان خود استفاده می‌کنید. در نتیجه فضای آن باید طوری باشد که شما و اطرافیانتان را خسته نکرده و آزار ندهد.

در مقابل، برای مثال عطر مناسب قرار عاشقانه، موقعیت‌های رسمی، قرار آشنایی، مهمانی‌های مجلل و یا جلسات کاری مهم، بهتر است که رسمی‌تر باشد. عطرهایی گرم‌تر، با رایحه‌ای تندتر می‌توانند برای همچین موقعیت‌هایی مناسب باشند، چرا که این موقعیت‌ها همگی در زمانی نسبتاً کوتاه جریان دارند و بوی تند عطر در آن مدت کم، خسته کننده نمی‌شود. همچنین جذابیت و کاریزمای فردی که از عطرهایی سنگین و با فضایی گرم‌تر استفاده می‌کند، به طور معمول برای افراد بیشتر می‌باشد. از این جهت است که پیشنهاد ما برای موقعیت‌های رسمی، همواره استفاده از عطرهای خاص‌تر است.

3. قصد دارید با چه لباس و استایلی آن عطر را ست کنید؟

استفاده از عطر مناسب استایل‌های مختلف نیز درست مثل عطرهایی که برای موقعیت‌های مختلف مناسب هستند، کار می‌کند. عطری که با لباس‌های راحت‌تر و روزانه استفاده می‌کنید، باید حالتی شاداب‌تر و پرنشاط‌تر داشته باشد تا انرژی روزانه شما را تامین کند و در مقابل، برای استایل‌های رسمی و کلاسیک بهتر است از عطرهای گرم‌تر استفاده شود.

اگر استایل لباس پوشیدن شما از سبک یا مکتب مد خاصی پیروی می‌کند نیز، بهتر است در مورد عطرهای متناسب با آن استایل تحقیق کرده و سپس نسبت به خرید عطر اقدام فرمایید.

در نهایت با توجه به مطالب ذکر شده در راهنمای خرید ادکلن زنانه، پیشنهاد ما این است که چند عطر متنوع داشته باشید، تا بتوانید با موقعیت سنجی، هم کدام را که در هر زمان مناسب‌تر بود، استفاده کنید. داشتن سه عطر می‌تواند کافی باشد؛ یک عطر برای موقعیت‌های رسمی، یک عطر گرم روزمره برای زمستان‌ها و یک عطر با رایحه ملایم و معتدل و البته کمی خنک برای روزهای گرم.

ادکلن زنانه چی بخرم؟

حال که با نکات مهم در قالب مشاوره خرید عطر زنانه آشنا شدید، بهتر است چند عطر بسیار پرطرفدار و خوشبوی زنانه را به شما معرفی کنیم.

1. شنل چنس او تندر (Chanel Chance Eau Tendre)

عطر چنس آو تندر، محصولی خنک و ملایم از برند شنل می‌باشد که از سال 2010 یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند بوده است. عطر شنل چنس او تندر بسیار خوشبو و پرطرفدار، رایحه‌ای گلی میوه‌ای داشته و یکی از عطرهایی است که برای استفاده روزمره بسیار مناسب است. نت‌های به کار رفته در این عطر فرانسوی شامل گریپ فروت، به، یاس، سنبل، مشک، کهربا، سدر و زنبق می‌شوند که فضایی تازه و بهاری به این عطر بخشیده اند.

یک ویدئو اختصاصی در وصف زیبایی و وقار این عطر، توسط تیم تخصصی خلیفه‌چی تدوین کرده‌ایم برای مشاهده ویدئو وارد صفحه محصول شوید.

شنل چنس او تندر
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

2. پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف (Parfums de Marly Delina Exclusif)

عطری از برند عطر پارفومز د مارلی، این عطر زنانه بسیار خوشبو در گروه بویایی شرقی طبقه‌بندی شده و رایحه‌ای معتدل دارد. عطر پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف هم با نت‌های ترنج، سرخالو، گلابی، رز، روایح دودی، عود، کهربا، وانیل و روایح چوبی، برای استفاده روزمره بسیار مناسب است. با این حال، به دلیل گرمایی که نت‌های پایه آن دارند، می‌توان از آن به عنوان یک عطر رسمی ملایم در مهمانی یا قرارهای مهم نیز استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه: بهترین عطرها با رایحه میوه

پارفوز د مارلی دلینا اکسکلوسیف
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

3. ورساچه اروس زنانه ادو پرفیوم (Versace Eros Pour Femme EDP)

یکی از پرطرفدارترین و معروف‌ترین سری عطرهای برند ورساچه می‌باشد. نسخه زنانه عطر اروس، عطری خنک بوده که رایحه‌ای بسیار دلنشین و خواستنی در گروه بویایی چوبی – گلی – مشکی دارد. عطر ورساچه اروس زنانه ادو پرفیوم با فضایی ترش و شیرین میوه‌ای، رایحه‌ای بسیار خاص داشته و برای استفاده روزمره عطری بسیار بانشاط است. نت‌های این عطر شامل ترنج، لیمو ترش، انار، یاس، گل صدتومانی، شکوفه لیمو ترش، مشک، چوب صندل سفید، روایح چوبی و آمبروکسان هستند.

ورساچه اروس زنانه ادو پرفیوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

4. ایو سن لوران لیبر Yves Saint Laurent Libre

عطر لیبر از برند فرانسوی ایو سن لوران، عطری معطر فوژه می‌باشد که طبعی معتدل رو به گرم داشته و عطری پاییزی محسوب می‌شود. عطر ایو سن لوران لیبر با نت‌های نارنگی ماندارین، اسطوخودوس، برگ درخت نارنج، انگور فرنگی سیاه، اسطوخودوس، یاس، شکوفه پرتقال، مشک، وانیل، سدر و عنبر، ترکیبی بسیار دلنشین از روایح خنک و گرم ساخته است.

در تیم تخصصی خلیفه‌چی یک ویدئو اختصاصی تدوین کرده‌ایم. شما می‌توانید برای مشاهده ویدئو این عطر خنک زنانه وارد صفحه محصول شوید.

عطر ایو سن لوران لیبر
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

5. لالیک له پارفوم Lalique Le Parfum

عطر لالیک له پارفوم از برند لالیک، عطری زنانه با طبع گرم است که رایحه‌ای شرقی و بسیار کاریزماتیک دارد. این عطر گرم زنانه، از نت‌های ترنج، فلفل قرمز شیرین، برگبوی غرب هند، یاس، گل آفتاب پرست، بادام، دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی و چوب صندل سفید تشکیل شده و یکی از بهترین گزینه‌ها برای خانم‌های شیک پوشی است که در جلسات و قرارهای کاری بسیار مهم شرکت می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: بهترین عطرهای زنانه برای هدیه دادن

لالیک له پارفوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تا راهنمای خرید عطر زنانه برای شما عزیزان تهیه کنیم. امید است که این مطالب برای شما مفید واقع شده و کمکی برای انتخاب و خرید شما باشد. خلیفه‌چی همواره در تلاش است تا با تهیه و گردآوری بهترین و کاربردی‌ترین اطلاعات در حوزه عطر، به انتخاب و خرید بهینه و راحت‌تر شما کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از قیمت محصولات مختلف و ثبت سفارش می‌توانید به وب سایت خلیفه‌چی مراجعه فرمایید.

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

راهنمای خرید عطر زنانه | ادکلن زنانه چی بخرم؟ + [5 عطر برتر]