معرفی بهترین عطرهای تلخ و سرد زنانه اورجینال

عطرها کمک می­‌کنند تا نوعی احساس آرامش به شما دست دهد. گاهی اوقات می­‌توان با به کار بردن یک عطر ابراز وجود کرد یا توجهات زیادی را به خود اختصاص داد. گاه بوییدن یک عطر ممکن است خاطرات یا آرزوهای شما را بیدار کند، شما را به یک سفر خیالی ببرد یا با ماجراجویی­‌های تازه عجین شود که بعدها هر وقت آن رایحه­ به خصوص را استشمام کردید، آن خاطرات را برایتان تازه کند.

از میان همه­ رایحه­‌ها، رایحه­ عطر خنک و تلخ زنانه مخصوص افراد خاصی است که سلیقه­ ویژه­‌ای دارند و به خصوص در روزهای گرم سال حس اعتدال و نشاط را در افراد ایجاد می‌کند. این مقاله از مجله معرفی عطر خلیفه‌چی به خانم­‌های خاص‌­پسندی اختصاص دارد که از طرفداران ادکلن تلخ و سرد هستند و در ادامه ۴ تا از بهترین عطرهای تلخ و خنک زنانه را برای شما معرفی خواهیم کرد. بنابراین از شما دعوت می‌­کنیم که تا پایان با ما همراه باشید. همچنین توجه داشته باشید که برای تست کردن رایحه هر کدام از عطرها، می‌توانید دستریز آن را تهیه کرده و پس از اطمینان از بازخورد مثبت عطر، حجم اصلی را سفارش دهید. دستریز یا دکانت عطر، همان عطر اصلی در حجم کمتر (۲ تا ۱۰ میل) است که روش بسیار خوبی برای تست رایحه ادکلن محسوب می‌شود. به معرفی عطر های تلخ و خنک زنانه می‌پردازیم.

فهرست مقاله:

  • دولچه گابانا لایت بلو اینتنس زنانه
  • کازاموراتی زرجف لا توسکا
  • زرجف رنسانس
  • نیشانه هاجیوات

۱. دولچه گابانا لایت بلو اینتنس زنانه (D & G Light Blue Eau Intense)

 عطر لایت بلو اینتنس زنانه از برند Dolce & Gabbana که مبدأ آن کشور ایتالیاست، از گروه بویایی گلی میوه‌­ای است و رایحه‌­ای خنک و تلخ دارد. نت­‌های اولیه­ این عطر شامل سیب و لیموترش است که باعث می­‌شود حسی از خنکی و نشاط به انسان دست دهد. نت‌­های میانی آن نیز شامل رایحه­ گل جعفری و گل یاس است. در نهایت آنچه به‌عنوان نت پایانی باقی می‌­ماند، رایحه­ دل‌­انگیز مشک و عنبر است که باعث تثبیت عناصر قبلی آن نیز می‌شود. لایت بلو اینتنس زنانه اولین بار در سال ۲۰۱۷ به بازارها عرضه شده است‌.

نت­‌های اولیه، میانی و پایانی این عطر به گونه­‌ای است که به خصوص برای استفاده در فصول بهار و تابستان بسیار مناسب است؛ زیرا رایحه­ خنک منحصربه‌­فردی دارد که مشابه آن در عطرهای دیگر کمتر دیده شده. پس از افشاندن این عطر خنک زنانه احساس نشاط و سر‌حال بودن به شما دست خواهد داد و به گونه‌­ای است که در موقعیت­‌های گوناگونی مثل قرارهای عاشقانه، موقعیت­‌های آکادمیک یا کژوال و دوستانه می­‌توان از آن استفاده نمود. ویدئو بررسی تخصصی و جعبه گشایی این عطر جذاب توسط تیم خلیفه‌چی تهیه شده که می‌توانید در صفحه محصول مشاهده بفرمایید.

لایت بلو اینتنس
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۲. کازاموراتی زرجف لا توسکا (Casamorati Xerjoff La Tosca)

عطر کازاموراتی لا توسکا در واقع یک عطر معتدل است که برای استفاده در تمامی فصول مناسب می‌باشد. با این حال اگر از طرفداران عطرهای تلخ و سرد زنانه باشید، از بوییدن آن لذت خواهید برد و توجه شما را به خود جلب خواهد نمود. نت­‌های اولیه­ این عطر ایتالیایی با رایحه‌ دلنشین پرتقال ماندارین و لیموترش همراه است. با گذشت مدتی از زمان افشاندن لا توسکا، روایح اوکالیپتوس، برگ بنفشه و گل رز به‌عنوان نت­‌های میانی آن آشکار می‌گردد که حس خنکی و اعتدال را القا می­‌نماید. در نهایت نیز رایحه­ کهربا، مشک، نعناع هندی (پچولی) و وانیل در قالب نت‌­های پایانی این عطر خنک زنانه در محیط پخش می­‌شود.

همگی عناصر به کار رفته در ساختار این ادکلن جذاب، از آن عطری مناسب برای تمامی فصول، متناسب با سلیقه­ عموم و سازگار با موقعیت­‌های مختلفی مثل موقعیت­‌های آکادمیک، روزانه و کژوال و نیز قرارهای دوستانه ساخته است.

پیشنهاد مطالعه: عطر را کجا اسپری کنیم تا ماندگار شود؟ [ویدئو]

کازاموراتی لا توسکا
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۳. زرجف رنسانس (Xerjoff Renaissance)

رنسانس محصول دیگری از برند عطر زرجف مستقل از جنسیت بوده و هم برای خانم‌­ها و هم برای آقایان مناسب است. عطر تلخ و خنک با ماندگاری بالا زنانه از گروه بویایی مرکباتی آروماتیک مخصوص سلیقه­‌های خاص است. استفاده از زرجف رنسانس در فصول بهار، تابستان و پاییز پیشنهاد می‌­شود.

در این عطر ابتدا رایحه­ لیمو، برگ درخت نارنج، ترنج و نارنگی به‌عنوان نت­‌های اولیه به مشام می‌­رسد که احساسی شبیه قدم گذاشتن در یک باغ پرتقال با پرتقال­‌های سبز و نارس را القا می‌­کنند. این موضوع باعث می­‌شود تا حس طراوت، شادابی و سرزندگی به شما دست دهد. بعد از گذشت مدتی، عطر گل رز و نعناع در قالب نت­‌های میانی ظاهر می­‌گردد که همگی عناصر به کار گرفته شده در این عطر تا اینجا، احساس خنکی و ته­‌بوی تلخ را ارائه می‌­دهند. همچنین نت­‌های پایانی آن شامل عطر چوب سدر، کهربا، مشک و نعناع هندی (پچولی) است که تا حدی از طراوت نت­‌های اولیه می­‌کاهد و ضمن تثبیت رایحه­‌های سابق، نت­‌ها ملایم‌­تر می­‌شوند.

عطر زرجف رنسانس می‌تواند برای موقعیت­‌های آکادمیک، روزانه و کژوال، جلسات اداری، مهمانی­‌های رسمی، قرارهای دوستانه و یا عاشقانه مورد استفاده قرار‌ گیرد. با این وجود باید گفت این عطر برای استفاده در روزهای آفتابی بهترین انتخاب است و به خوبی با لباس­‌های رنگ روشن هماهنگی می­‌یابد. در صورتی که به دنبال یک عطر مرکباتی متمایز و منحصربه‌­فرد هستید، رنسانس یکی از بهترین عطرهای سرد و تلخ زنانه برای شما است. برای آشنایی بیشتر با جذابیت‌های این عطر توصیه می‌کنیم ویدئو بررسی تخصصی و جعبه گشایی را در صفحه محصول مشاهده کنید.

زرجف سرژف رنسانس
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

۴. نیشانه هاجیوات (Nishane Hacivat)

عطر هاجیوات (هاسیوات) از برند نیشانه (Nishane) یک عطر یونیسکس (مناسب هر دو جنسیت) ترکیه­‌ای است که اولین بار در سال ۲۰۱۷ عرضه شد. این عطر از گروه بویایی روایح شیپغ دارای رایحه‌­ای تلخ، خنک و شیرین است که هم خانم‌­ها و هم آقایان می­‌توانند در موقعیت­‌های آکادمیک، روزانه و کژوال، جلسات اداری، قرارهای عاشقانه یا دوستانه و نیز مهمانی­‌های رسمی از آن استفاده نمایند.

رایحه­ این عطر تلخ زنانه به گونه‌­ای است که با تمامی فصول سازگاری دارد. عطر نیشانه هاجیوات رایحه‌­ای مرکباتی، میوه‌­ای و چوبی دارد که فضایی تلخ با رگه‌­هایی شیرین برای شما ایجاد می­‌کند. نت­‌های اولیه­ این ادکلن تلخ و خنک زنانه شامل رایحه­ آناناس، ترنج و گریپ فروت، نت­‌های میانی آن چوب سدر، گل یاس و نعناع هندی (پچولی) و نت­‌های پایانی آن نیز شامل عطر خزه­ درخت بلوط و رایحه­‌های چوبی­ است.

بنابراین در ابتدا که این عطر را می­‌افشانید، حس بوییدن مرکبات که اندکی عطر ترش در خود دارد به شما القا می‌گردد. پس از مدتی فضا کمی سنگین­‌تر می­‌شود، زیرا نت‌­های میانی این عطر به سختی تبخیر می­‌شوند و ماندگاری بالا می‌رود. آنگاه فضایی شامل عطر چوب تازه و مرطوب ایجاد می‌شود. نیشانه هاجیوات تقریبا شبیه به کرید اونتوس مردانه است که البته نسبت به آن رایحه­ غلیظ­‌تری دارد. ویدئو بررسی تخصصی و جعبه گشایی این عطر در صفحه محصولش قابل مشاهده است.

نیشانه هاجیوات
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

سخن پایانی

در این مقاله بهترین عطرهای خنک و تلخ زنانه را معرفی کردیم. فروشگاه اینترنتی عطر خلیفه‌چی با هدف آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان با انواع عطرها همواره تلاش می‌کند تا با پاسخ­گویی به سوالات احتمالی شما در زمینه عطر و ادکلن، به شما برای انتخاب عطر مناسب و خرید آسان این محصولات کمک نماید. ضمن تشکر از همراهی شما تا انتها، امیدواریم که مطالب ارائه‌­شده در این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

اشتراک‌گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

معرفی 4عطر تلخ و خنک زنانه فوق العاده خوشبو از بهترین برندها