لایت بلو اینتنس زنانه

10 مورد از بهترین عطرهای تابستانه زنانه

همانگونه که شاید اطلاع داشته باشید، گرما و سرما نقش بزرگی را در عملکرد رایحه­‌ها بازی می‌کنند، به همین خاطر، هرچه از فصل زمستان به فصل تابستان نزدیک‌­تر می‌­شویم، لازم است عطرهای سنگین و گرم طبع خود را کنار گذاشته و به سراغ تهیه عطرهایی برویم که دارای طبعی خنک هستند و از روایحی سبک­‌تر مانند روایح گلی یا مرکباتی برخوردارند. رایحه‌­های خنک مانند اقیانوسی، گلی و یا مرکباتی، روایحی هستند که احساس طراوت، تازگی و شادابی را برای شما به ارمغان می‌­آورند و در روزهای گرم، حس کلافگی را از شما دور می­‌کنند. در ضمن، عطرهای مناسب فصل تابستان زنانه به گونه‌­ای درست شده‌­اند که بهترین پخش‌بو و ماندگاری را در آب و هوای گرم به شما نشان دهند.
در این مطلب از خلیفه­‌چی، قصد داریم 10 نمونه از خوشبوترین عطرهای زنانه تابستانه را به شما معرفی نموده و هر یک را مورد بررسی قرار دهیم.

شما می‌توانید با خرید دکانت عطر ابتدا با پرداخت هزینه بسیار کم‌تر، عطرهای مورد نظر را در حجم‌های 2 میل، 5 میل و 10 میل تست کنید و پس از اطمینان از بازخورد مثبت رایحه، حجم اصلی را خریداری کنید. تمام عطرهایی که در ادامه معرفی می‌شوند، دارای دستریز یا همان دکانت عطر می‌باشند.

سرفصل­‌های مقاله :

  • لووه میامی بیچ
  • ایو سن لوران مون پاریس
  • دیویدوف کول واتر زنانه
  • جورجیو آرمانی مای وی
  • کازاموراتی لا توسکا
  • کلینیک هپی
  • ورساچه برایت کریستال
  • روبرتو کاوالی پارادیسو آزورو
  • هرمس ژور د هرمس
  • لایت بلو اینتنس زنانه

1. لووه آگوا میامی بیچ (Loewe Agua Miami Beach)

عطر لووه میامی بیچ LOEWE – Agua Miami Beach، عطری از نوع ادوتویلت و عضو خانواده بویایی گلی چوبی مشکی می­‌باشد. این عطر مردانه و زنانه، دارای رایحه‌­ای لطیف، شیرین و بی‌­آزار است و با استشمام آن حس تازگی به شما دست می‌دهد. در اسانس اولیه، روایح نارنگی ماندارین، انگور فرنگی سیاه و گلابی با یکدیگر درمی­‌آمیزند و رایحه‌­های یاس، گل برف و مگنولیا نت میانی را تشکیل می­‌دهند. نت ماندگار و پایه این عطر توسط مشک، خس خس و چوب صندل سفید ساخته شده است.

عطر لووه میامی بیچ، عطری از برند اسپانیایی لووه بوده و در سال 2018 وارد بازار شده است.

یک ویدئو اختصاصی با کلی نقد و بررسی توسط تیم خلیفه‌چی، برای مشاهده ویدئو محصول وارد صفحه محصول شوید.

لووه آگوا میامی بیچ
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

2. ایو سن لوران مون پاریس (Yves Saint Laurent Mon Paris)

جز بهترین عطرهای زنانه مناسب فصل تابستان، ادوپرفیومی از گروه بویایی چایپر گلی، و دارای طبعی معتدل است. عطری با رایحه­‌ای بی­‌آزار و شیرین که برای فصول بهار و تابستان انتخاب بسیار مناسبی می‌­باشد. عطر ایو سن لوران مون پاریس با ترکیب مرکباتی و آبدار  ترنج، پرتقال، نارنگی، توت فرنگی، تمشک، گلابی و ترکیب کالون در نت نخست، آغاز می‌­شود. نت میانی و قلب عطر را گل­‌های یاس، شکوفه پرتقال، گل صدتومانی و گل تاتوره در بر گرفته‌­اند و نت پایه تحت سلطه روایح مشک، وانیل، نعناع هندی، خزه درخت بلوط ، سدر و آمبروکسان قرار دارد.

عطر ایو سن لوران با رایحه مدرن، توسط عطرسازان هنرمندی به نام­‌های الیور کرسپ، هری فریمونت و دورا بگریچه آرناو ساخته شد و برند فرانسوی ایو سن لوران، این عطر را در سال 2016 به بازار عرضه نمود.

 

ایو سن لوران مون پاریس
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

3. دیویدف کول واتر زنانه (Davidoff Cool Water for Women)

دیویدوف کول واتر زنانه DAVIDOFF – Cool Water for Women، ادوتویلتی از گروه بویایی گلی آبزی می­­‌باشد. این ادکلن زنانه خوشبو برای تابستان است چراکه دارای طبع خنک و رایحه آرامش­‌بخش و دلنشین، است. آغازگر این عطر دوست‌­داشتنی، روایح  لاله مردابی، انگور فرنگی سیاه، مرکبات، گل سوسن، آناناس، خربزه، ترکیب کالون و به در نت اول می‌­باشند. دیری نمی‌­پاید که نت میانی با رایحه­‌های لاله مردابی، رز، یاس، گل برف، عسل، نیلوفر آبی و زالزالک، جای نت نخستین را در فضا می­گیرد.
در نهایت، آخرین رایحه­‌هایی که از این عطر استشمام می­‌شوند، روایح مشک، وانیل، خس خس، بنفشه، چوب صندل سفید، توت سیاه، هلو و تمشک در اسانس پایه می­‌باشند. عطر دیویدف کول واتر زنانه در سال 1996 توسط عطرساز پیر بوردن طراحی و روانه بازار شده است.

پشنهاد مطالعه: بهترین عطرهای زنانه خنک و شیرین

دیویدف کول واتر زنانه
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

4. عطر جورجیو آرمانی مای وی (Giorgio Armani My Way)

یک عطر زنانه مناسب فصل تابستان با گروه بویایی رایحه­‌های گلی، این عطر رایحه‌­ای شیک و جذاب دارد و از ترکیب هوس‌­انگیز مرکبات و گل‌­ها و مشک برخوردار می­‌باشد. رایحه­‌های ترنج و شکوفه پرتقال در اسانس نخست، اولین روایحی هستند که از این عطر استشمام می­‌شوند. پس از گذشت اندک زمانی روایح یاس و گل مریم در قلب این عطر، فضا را پر می­‌کنند. نت پایه از ترکیب محبوب و جذاب مشک و وانیل به همراه سدر ساخته شده است.

عطر جورجیو آرمانی مای وی آفریده دستان هنرمند عطارانی به نام­‌های کارلوس بنایم و برونو ایوانوویچ است که در سال 2020 توسط برند ایتالیایی عطر جورجیو آرمانی وارد بازار شد.

جورجیو آرمانی مای وی
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

5. کازاموراتی زرجف لا توسکا (Casamorati Xerjoff La Tosca)

زرجوف لا توسکا XERJOFF – La Tosca، عطری با طبع معتدل است. این ادوپرفیوم جذاب، در گروه بویایی چایچر گلی قرار دارد. تلفیق نارنگی ماندارین و لیمو ترش، نت اولیه این عطر را ساخته است. در نت میانی رایحه‌­های گل‌­های رز و بنفشه با اکالیپتوس درآمیخته و در نهایت، روایح جذاب مشک و کهربا به همراه وانیل و نعنا هندی، آخرین رایحه‌­هایی هستند که از عطر کازاموراتی زرجف لا توسکا استشمام می‌شوند. عطار لا توسکا فردی به اسم کریس موریس بوده است. این عطر شیرین زنانه در سال 2015 توسط برند ایتالیایی زرجوف به بازار وارد شد.

پیشنهاد مطالعه: معرفی عطرهای کم‌نظیر با رایحه وانیل

کازاموراتی لا توسکا
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

6. کلینیک هپی زنانه (Clinique Happy for Women)

ادوپرفیومی با رایحه‌­ای شاداب و جذاب که حس تازگی را برای فرد به ارمغان می­‌آورد. عطر کلینیک هپی زنانه دارای نت­‌های هوس‌­انگیز و پر از لطافت و احساس شادی است. این عطر طبعی خنک دارد و عضو خانواده بویایی گلی میوه‌­ای می‌­باشد. آغازکننده این ادکلن خنک زنانه رایحه‌­های مرکباتی ترنج، نارنگی ماندرین، پرتقال و گریپ‌­فروت به همراه سیب و آلو می‌­باشند و سپس نت میانی با روایح رز، فریزیا، گل برف و ارکیده جایگزین نت نخستین می­‌شود. نت پایه این عطر را مشک، کهربا، گل ابریشم، مگنولیا و گل سوسن تشکیل داده‌­اند.

کلینیک هپی زنانه از برند آمریکایی کلینیک است که در سال 1998 وارد دنیای عطرها شد. رودریگو فلورز روی و ژان کلود دلویل آفریدگاران این عطر هستند.

کلینیک هپی زنانه
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

7. ورساچه برایت کریستال (Versace Bright Crystal)

عطر ورساچه برایت کریستال، ادوتویلتی از گروه بویایی گلی میوه‌­ای می‌­باشد. دارای طبعی خنک و رایحه‌­ای لطیف و ملایم است. این عطر خوشبو با ترکیب انار، یوزو و آب در نت نخست، آغاز می‌­شود. قلب این عطر را رایحه­‌های گل صدتومانی، مگنولیا و نیلوفر آبی تشکیل می­‌دهند و روایح مشک، کهربا و چوب ماهون در نت پایه، عطر جذاب را به پایان می‌­برند. ورساچه برایت کریستال در سال 2006 توسط برند ایتالیایی عطر ورساچه به بازار معرفی شد. این عطر آفریده عطاری به نام آلبرتو موریلاس است.

در تیم خلیفه‌چی یک ویدئو اختصاصی برای معرفی این عطر تابستانه خوشبو تدوین کرده‌ایم برای مشاهده آن می‌توانید وارد صفحه محصول شوید.

ورساچه برایت کریستال
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

8. روبرتو کاوالی پارادیسو آزورو (Roberto Cavalli Paradiso Azzurro)

عطری از نوع ادوپرفیوم و عضو خانواده بویایی گلی آبزی می‌­­باشد. عطری با طبع خنک و رایحه­‌ای سرخوش و دل‌پذیر که مناسب روزهای گرم تابستانی است. آغازگر این عطر دوست­‌داشتنی، روایح ترنج، اسطوخودوس و مرکبات در اسانس اولیه هستند. پس از گذشت اندک زمانی، رایحه­‌های سیب، رز، یاس، گل مریم، هلو و آب در نت میانی فضا را پر کرده و جای نت نخستین را اشغال می­‌کنند. در نهایت، پایان این عطر تابستانی را روایح وانیل، چوب صندل سفید و چوب کشمیر در نت پایه، رقم می‌­زنند.

برند ایتالیایی روبرتو کاوالی، عطر پارادیسو آزورو را در سال 2016 روانه بازار ساخت. آفریدگار این عطر، عطار هنرمندی به نام لویس ترنر بوده است.

پیشنهاد برای مطالعه بیشتر: عطرهای فوق‌العاده با رایحه چوب صندل سفید

 

روبرتو کاوالی پارادیسو آزورو
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

9. هرمس ژور د هرمس (Hermes Jour d’hermes)

 عطری با غلظت ادو پرفیوم از گروه بویایی رایحه­‌های گلی است و از طبعی خنک برخوردار می‌­باشد. عطری لوکس و خاص، با رایحه‌­ای لطیف و ملایم و در عین حال شیرین است. این عطر سلطنتی جذاب، با رایحه­‌های مرکباتی لیموترش و گریپ‌­فروت به همراه آب در نت نخستین شروع می­‌شود و روایح ترکیبات سبز، گاردنیای یاسمنی، گل نخود و گل‌های سفید نت میانی این عطر فرانسوی را می‌­سازند. مشک و رایحه‌­های چوبی، ترکیب نت پایه را به وجود می‌­آورند.

عطر هرمس ژور در هرمس از برند فرانسوی هرمس، توسط هنرمند عطاری به نام ژان کلود النا ساخته شد که در سال 2013 روانه بازار گردید.

هرمس ژور د هرمس
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

10. عطر دولچه گابانا لایت بلو اینتنس زنانه (Dolce Gabbana Light Blue Eau Intense)

 عطری از گروه بویایی گلی میوه‌­ای است. این ادوپرفیوم با طبع خنک خود، دارای خطوطی ظریف و رایحه‌­ای شاداب و سرمست‌­کننده است و ترکیب نت پایه آن حالتی اغواگرانه و هوس‌­انگیز به رایحه این عطر می‌­بخشد. با اولین اسپری، روایح سیب و لیمو ترش به مشام می‌­رسند. نت میانی را رایحه‌­های یاس و گل جعفری اشغال نموده و بوی خوش مشک در نت پایه، آخرین رایحه­‌ای است که از عطر لایت بلو اینتنس زنانه استشمام می‌­شود. عطار لایت بلو اینتنس زنانه هنرمندی به نام الیور کرسپ بوده و این عطر در سال 2017 توسط برند ایتالیایی عطر دولچه گابانا به بازار معرفی شده است.

برای معرفی این عطر توسط تیم خلیفه‌چی یک ویدئو اختصاصی تدوین کرده است برای مشاهده آن می‌توانید وارد صفحه محصول شوید.

لایت بلو اینتنس
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

سخن آخر

لازم است بدانید که انتخاب عطر مناسب هر فصل می­تواند به شما برازندگی هدیه کند و اعتماد به نفس برای شما به ارمغان آورد؛ بنابراین مهم است که در انتخاب عطرها به فصلی که در آن هستید دقت کنید. در این مقاله چند مورد از بهترین ادکلن های زنانه تابستان را به شما معرفی نمودیم. برای استعلام قیمت و یافتن اطلاعات بیشتر از عطرهای تابستانی زنانه، می­‌توانید به وب­سایت خلیفه­‌چی مراجعه فرمایید.

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

یک پاسخ به “10 مورد از بهترین عطرهای تابستانه زنانه”

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین عطرهای تابستانی زنانه | 10 ادکلن برای تابستان ۱۴۰۲