عطر با رایحه توت فرنگی

معرفی عطرهای زنانه با رایحه دلنشین توت فرنگی

یکی از رایحه­‌های بسیار محبوب به خصوص در میان بانوان، عطر با رایحه توت فرنگی است. عطرهایی که رایحه توت فرنگی در نت­‌های آن‌ها به‌کار رفته است، عطرهایی شیرین و با بویی بسیار دلنشین و جذاب هستند. بوی توت فرنگی­ چندان تفاوتی با خانواده گل رز ندارد (البته بوی توت فرنگی قوی­­‌تر است). این عطرها احساس شادابی و نشاط را در وجود شما ایجاد کرده و بسیار نیز آرامش­‌بخش هستند و در دور کردن استرس بسیار موثرند. اسانس توت­ فرنگی اغلب در عطر زنانه استفاده می­‌شود و برای بانوانی که طبعی لطیف دارند، انتخاب مناسبی می­‌باشند. از آنجایی که توت فرنگی طبعی شیرین و گرم دارد، عطرهایی که در آن‌ها از این رایحه استفاده شده است، اغلب برای روزهای سرد سال پیشنهاد می­‌شوند؛ البته طبع عطر به تمامی نت­‌های آن بستگی دارد. عطر زنانه با بوی توت فرنگی می‌­تواند برای مهمانی‌­های شبانه و مجالس رسمی و همچنین استفاده روزمره، گزینه‌ بسیار شیک و باکلاسی باشد. در این مقاله از خلیفه­‌چی، قصد داریم به معرفی و بررسی چند نمونه از بهترین ادکلن‌ها با رایحه توت فرنگی بپردازیم.

همچنین توجه داشته باشید که برای تست کردن رایحه هر کدام از عطرها، می‌توانید دستریز آن را تهیه کرده و پس از اطمینان از بازخورد مثبت عطر، حجم اصلی را سفارش دهید. دستریز یا دکانت عطر، همان عطر اصلی در حجم کمتر (۲ تا ۱۰ میل) است که روش بسیار خوبی برای تست رایحه ادکلن محسوب می‌شود.

فهرست مقاله :

  • ویکتوریا سکرت بامبشل
  • لالیک آمیتیس
  • کارتیر لا پانتر ادو پرفیوم
  • جورجیو آرمانی سی ادو تویلت
  • لانکوم لانویت ترزور

۱. ویکتوریا سکرت بامبشل (Victoria’s Secret Bombshell)

ویکتوریا سکرت بامبشل با غلظت ادو پرفیوم و از خانواده بویایی گلی میوه­‌ای می‌­باشد. در نت­ اولیه این عطر شیک و جذاب، رایحه دلنشین توت فرنگی به همراه پرتقال، گریپ فروت، آناناس و میوه گل ساعت قرار گرفته است. روایح یاس، گل برف، گل صدتومانی، ارکیده و دانه‌های قرمز، نت میانی بامبشل را تشکیل داده‌­اند و در نهایت بوی جذاب مشک در کنار خزه درخت بلوط و روایح چوبی، نت پایانی را به‌وجود می‌­آورند. بامبشل، یک عطر زنانه با بوی توت فرنگی از برند آمریکایی ویکتوریا سکرت است که در سال ۲۰۱۰ وارد بازار عطرها شد.

ویکتوریا سکرت بامب شل
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

۲. لالیک آمیتیس (Lalique Amethyst)

ادو پرفیوم لالیک آمیتیس عطری با طبع معتدل است که در گروه بویایی گلی میوه‌­ای قرار گرفته. لالیک آمیتیس عطری گل فام و میوه‌­ای است و رایحه‌­­ای جذاب و منحصر به فرد دارد. روایح میوه‌ای انگور فرنگی سیاه، بلوبری، توت سیاه، شاه توت و توت فرنگی در نت‌های اول این عطر خاص قرار گرفته­‌اند و رایحه­‌های رز، گل یلانگ، فلفل و گل صدتومانی در قلب این عطر شیرین زنانه با یکدیگر درآمیخته‌­اند و نت میانی را ساخته‌­اند. در نت آخر نیز بوی خوش مشک به همراه رایحه شیرین وانیل و همچنین روایح چوبی، این عطر هوس‌ انگیز را به پایان می­‌برند. آمیتیس از برند فرانسوی عطر لالیک، جزو عطرهای مناسب برای فصل پاییز است که در سال ۲۰۰۷ روانه بازار گردید.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: فرق عطر و ادکلن چیست؟

لالیک آمیتیس
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۳. کارتیر لا پانتر ادو پرفیوم (Cartier La Panthere EDP)

عطر کارتیر لا پانتر، با غلظت ادو پرفیوم و دارای طبعی معتدل است که عضو گروه بویایی چایپر گلی می­‌باشد.  کارتیر لا پانتر عطری با بوی توت فرنگی در کنار روایح ترنج، بادیان رومی، ریواس و خشکبار در نت اولیه است. در ادامه و در نت میانی رایحه­‌های گل رز، گاردنیای یاسمنی، گل یلانگ، شکوفه پرتقال و گلابی، اعلام حضور می­‌کنند و مشک، نعناع هندی، خزه درخت بلوط و چرم در نت پایانی، این عطر جذاب را به انتها می­‌رسانند. این ادکلن گرم زنانه در سال ۲۰۱۴ توسط برند فرانسوی کارتیر عرضه شده است. ما در تیم خلیفه‌چی، ویدئو بررسی تخصصی و جعبه گشایی عطر کارتیر لا پانتر را برای شما عزیزان تهیه کرده‌ایم که می‌توانید در صفحه محصولش تماشا کنید.

Cartier La Panthere EDP
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

4. جورجیو آرمانی سی ادو تویلت (Giorgio Armani Si)

عطر جورجیو آرمانی سی برخوردار از طبعی معتدل است و در گروه بویایی چایپر گلی قرار می­‌گیرد. آغازکننده این عطر ایتالیایی زنانه روایح ترنج، نارنگی ماندارین، بهار نارنج، انگور فرنگی سیاه و گلابی می­‌باشد. رایحه­‌های رز، فریزیا، یاس، توت فرنگی، گل اوسمانتوس و انبه سازنده نت میانی ادو تویلت سی (Si) هستند و در نت پایانی، بوی لطیف مشک به همراه کهربا، وانیل، نعناع هندی و روایح چوبی قرار می­‌گیرند. این عطر شیرین زنانه در سال ۲۰۱۵ وارد بازار شد.

جورجیو آرمانی سی ادو تویلت
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۵. لانکوم لانویت ترزور (Lancome La Nuit Tresor)

لانکوم لانویت ترزور ادو پرفیومی با طبع گرم است که در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار دارد. این عطر شورانگیز جذاب، سرشار از روایح چوبی و گل‌فام دلپذیر است. عطر لانکوم لانویت ترزور با روایح میوه­‌های ترنج، نارنگی و گلابی آغاز می‌­شود و نت میانی را رز، توت فرنگی، ارکیده و میوه گل ساعت تشکیل داده‌­اند. در آخر نیز، در نت پایانی رایحه­‌های سرخالو، وانیل، نعناع هندی، کومارین، پرالین، روایح دودی، پاپیروس، شیرین بیان، کارامل و قهوه قرار گرفته‌­اند. این عطر گرم زنانه محصول سال ۲۰۱۵ برند فرانسوی عطر و ادکلن لانکوم می‌­باشد.

لانکوم لانویت ترزور
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین عطرها با رایحه توت فرنگی پرداختیم. با استشمام این عطرها، شما بوی توت فرنگی را کاملا احساس خواهید کرد. اگر به این رایحه علاقه‌­مند هستید، با انتخاب هر یک از عطرهای معرفی شده می­‌توانید از این رایحه دلنشین بهره­‌مند شوید. چنانچه تجربه استفاده از یکی از این عطرها را دارید، نظر خود را با دیگران در میان بگذارید.

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین عطرها با رایحه توت فرنگی [۵ ادکلن زنانه پرطرفدار]