بهترین عطرهای پاییزی

۱۸ عطر مناسب فصل پاییز زنانه و مردانه فوق العاده خوشبو

به پایان رسیدن فصل تابستان و رفتن هوا رو به خنکی، برای عطربازها و طرفداران دوآتشه عطر و ادکلن پدیده‌ای بسیار خوشایند است. به دلیل این‌که عطرهای مناسب فصل پاییز تنوع بسیار زیادی دارند و هر کسی با هر سبک سلیقه‌ای می‌تواند عطر دلخواه خود را در پاییز پیدا کند. در فصل پاییز به دلیل هوای معتدل رو به سرمایی که وجود دارد، عطرهای گرم و سبک زیادی را می‌توان مناسب آن دانست. در این مقاله از خلیفه‌چی قصد داریم تا بهترین عطرهای پاییزی زنانه و مردانه را به شما معرفی کنیم. امید داریم که مطالب ما بتواند راهنمای خوبی برای شما جهت خرید عطر و ادکلن در این فصل باشد.

در ابتدا به این موضوع توجه داشته باشید که ممکن است با مطالعه ادامه مطلب، نسبت به چند ادکلن پاییزی زنانه علاقه‌مند شوید، اما مطمئن نباشید کدام یک را انتخاب و خریدارید کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم ابتدا دکانت عطر را تهیه و استفاده کنید. دکانت (Decant) یا دستریز، همان عطر اورجینال در حجم کمتر (معمولا بین ۲ تا ۱۰ میل) است. شما می‌توانید چند دکانت را انتخاب و خریداری کنید و پس از اطمینان از اینکه کدام یک برای شما مناسب‌تر است، با خاطری آسوده‌ عطر با حجم بالاتر را سفارش دهید. تمام عطرهایی که در ادامه معرفی می‌شوند دارای دکانت می‌باشند.

بهترین عطرهای زنانه مناسب پاییز

عطرهای آب‌ و هوای گرم‌ همیشه با رایحه‌هایی لطیف‌، میوه‌ای و سرزنده‌ همراه است و این در حالی است که در فصل پاییز عطرها به‌طور عمده حامل روایح تلخ‌تر، سنگین‌تر و با احساسات قوی و دراماتیک است. بهترین ادکلن های پاییزی به‌طور عمده عطرهایی با گروه‌های بویایی چوبی، ادویه‌ای، چرمی، شرقی و… هستند و با طبع گرم خود، سعی می‌کنند تا با خنکای پاییز متعادل شوند. در این بخش قصد داریم تا ۹ مورد از بهترین عطرهای زنانه مناسب پاییز را معرفی کنیم. در این عطرهای مناسب فصل پاییز در محدوده قیمتی بین یک تا هشت میلیون انتخاب شده‌اند تا این مقاله بتواند برای هر میزان بودجه‌ای، مناسب باشد.

برای آشنایی با این عطرها می‌توانید ویدئو زیر را ببینید.

۱. مابوسین الکسیر پور ال (Mauboussin Elixir Pour Elle)

این عطر فرانسوی محصول سال ۲۰۱۵ برند مابوسین می‌باشد که در گروه بویایی شرقی وانیلی به بازار عرضه شده است. نت‌های اولیه این عطر پاییزی زنانه شامل پرتقال، انگور فرنگی سیاه و فلفل صورتی بوده و در لایه‌های میانی آن می‌توان رایحه رز، زنبق و یاس را احساس کرد. در نهایت، رایحه‌ای که از این عطر در یادها باقی می‌ماند، ترکیبی از بوی دل‌انگیز وانیل، پرالین و عود می‌باشد. مابوسین الکسیر شباهت زیادی به عطر لانکوم لاوی ابل دارد و به طرفداران فضاهای گلی و لطیف، به شدت پیشنهاد می‌شود. این عطر قیمت بسیار مناسبی هم دارد و برای استفاده روزمره گزینه ایده‌آلی است.

مابوسین الکسیر پور ال
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۲. روبرتو کاوالی نرو آسولوتو (Roberto Cavalli Nero Assoluto)

عطر نرو آسولوتو محصول سال ۲۰۱۳ برند ایتالیایی روبرتو کاوالی (Roberto Cavalli) است. این عطر تلخ زنانه در گروه بویایی شرقی گلی بوده و طبعی گرم دارد. نت‌های استفاده شده در آن شامل ارکیده، مرکبات، وانیل، روایح چوبی و چوب آبنوس می‌باشد. همچنین به دلیل فضای نسبتاً تلخی که به آن غالب است، در بین عطرهای پاییزی زنانه گزینه متفاوتی محسوب می‌شود. این عطر خوش‌قیمت، شیشه بسیار لوکس و زیبایی هم داشته و با وجود این‌که بیشتر مناسب موقعیت‌های رسمی است، به دلیل قیمت بسیار مناسبش می‌توان آن را به‌طور روزمره هم استفاده کرد.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: تفاوت ادکلن زنانه و مردانه چیست؟

روبرتو کاوالی نرو آسولوتو
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۳. تروساردی دونا (Trussardi Donna)

عطر تروساردی دونا در سال ۲۰۱۱ توسط برند ایتالیایی محبوب تروساردی روانه بازار شده و با طبع معتدل و گروه بویایی شرقی گلی، خیلی زود جای خود را بین بهترین عطرهای پاییزی زنانه باز کرد. این عطر لوکس، احساس لطیف و خنکی از رایحه گل‌های سفید به شما می‌دهد و نت‌های گلی آن با همراهی لیمو ترش، وانیل، نعناع هندی، سدر و چوب صندل سفید تکمیل می‌شود. این ادکلن شیرین زنانه مناسب استفاده در تمام موقعیت‌های اجتماعی بوده و به شما و اطرافیانتان احساس راحتی را القا می‌کند.

تروساردی دونا
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۴. کلوین کلاین ایفوریا زنانه (Calvin Klein Euphoria for Women)

ادو پرفیوم ایفوریا محصول سال ۲۰۰۵ از برند آمریکایی کلوین کلاین است. گروه بویایی این عطر، شرقی گلی بوده و با طبع گرم و فضای صمیمی و راحت خود، باعث شده که بتوان آن را در هر روزی از فصل‌ پاییز (و حتی زمستان) استفاده کرد. رایحه گلی عطر ایفوریا زنانه با ترکیب روایح میوه‌ای همچون انار و روایح معطری مثل کهربا، بنفشه و چوب ماهون به یک ادکلن پاییزی زنانه دل‌پذیر و همه‌پسند تبدیل شده است.

کلوین کلاین ایفوریا زنانه
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۵. ویوا لا جوسی نویر (Juicy Couture Viva La Juicy Noir)

عطر ویوا لا جوسی نویر محصول سال ۲۰۱۳ برند آمریکایی Juicy Couture می‌باشد و در گروه بویایی گلی میوه‌ای شیرین روانه بازار شده است. نت‌های این عطر زنانه پاییزی شامل نارنگی ماندارین، میوه‌های جنگلی، رایحه گل یاس، گاردنیای یاسمنی، پیچ امین، کهربا، وانیل، چوب صندل سفید و کارامل هستند و ترکیب تمامی این روایح، رایحه‌ای بسیار شیرین و خوشبو را در بین دیگر عطرهای مناسب فصل پاییز ساخته است.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: ۱۰ عطر با پخش بوی بالا

جوسی کوتور ویوا لا جوسی نویر
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۶. مون گرلن ادو پرفیوم (Guerlain Mon EDP)

این عطر که محصول برند محبوب فرانسوی گرلن (Guerlain) است، در گروه بویایی شرقی چوبی طبقه‌بندی می‌شود و با روایح گرم و معتدلی مثل ترنج، نارنگی ماندارین، اسطوخودوس، وانیل، رز، زنبق و یاس، فضایی گلی، لطیف و صمیمانه را برای شما ایجاد می‌کند. رایحه چوبی ادو پرفیوم مون گرلن زنانه نیز به دلیل وجود نت‌های دانه تونکا، لوبان، نعنا هندی، چوب صندل سفید و شیرین بیان است. ویدئوی بررسی تخصصی و جعبه گشایی این عطر زنانه قبلا توسط خلیفه‌چی تهیه شده که می‌توانید در صفحه محصول مشاهده بفرمایید تا بیشتر با جذابیت‌های این عطر پاییزی آشنا شوید.

مون گرلن ادو پرفیوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

۷. جورجیو آرمانی مای وی (Giorgio Armani My Way)

ادو پرفیوم مای وی (My Way) یکی از جدیدترین عطرهای برند محبوب جورجیو آرمانی است که با فضایی گلی، به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای نوجوانان تبدیل شده است. عطر مای وی طبعی معتدل داشته و با نت‌های ترنج، شکوفه پرتقال، یاس، گل مریم، مشک، وانیل و سدر، احساس تازگی و سرزندگی روزهای جوانی را نمایان می‌کند. این عطر خنک زنانه به پخش بوی بسیار بالا معروف است و ماندگاری خوبی هم دارد. پیشنهاد می‌کنیم کلیپ بررسی تخصصی و جعبه گشایی این عطر پاییزی زنانه را در صفحه محصولش مشاهده کنید.

جورجیو آرمانی مای وی
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

۸. تیزیانا ترنزی کیرکه (Tiziana Terenzi Kirke)

عطر کیرکه از برند تیزیانا ترنزی، عطری معتدل با رایحه چایپر میوه‌ای است که با القا کردن حسی چوبی همراه با روایح ترش و شیرین، احساسی متفاوت را برای فصل پاییز با خود به همراه دارد. این عطر لطیف یونیسکس است و برای استفاده هر دو جنسیت طراحی شده، اما به طور معمول خانم‌ها از آن بیشتر لذت می‌برند. ادکلن Tiziana Terenzi Kirke به دلیل وجود نت‌های میوه‌ای مختلف مثل هلو، برگ و جوانه انگور فرنگی، تمشک، گلابی ، میوه گل ساعت و روایحی طبیعی مثل ماسه دریا، گل برف، مشک، وانیل، نعنا هندی، چوب صندل سفید و گل آفتاب پرست، حس سرزندگی زیادی را منتقل می‌کند.

تیزیانا ترنزی کیرکه
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۹. کرید اونتوس زنانه (Creed Aventus For Her)

عطر اونتوس زنانه از برند مشهور کرید، با گروه بویایی چایپر میوه‌ای و طبع معتدل، یکی از پرطرفدارترین و البته گران‌ترین عطرهای زنانه مناسب فصل پاییز و زمستان می‌باشد. این عطر با نت‌های ترنج، لیمو ترش، سیب، نعناع هندی، بنفشه، فلفل صورتی، مشک، رز، چوب صندل سفید، بوته وحشی جاوی، انگور فرنگی سیاه، هلو و یاس بنفش، رایحه‌ای لوکس دارد و برای استفاده در مراسم‌های رسمی بهترین گزینه است.

کرید اونتوس زنانه
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

بهترین عطرهای مردانه مناسب پاییز

ادکلن پاییزی مردانه از تنوع خیلی زیادی برخوردار هستند که معرفی همه آن‌ها در یک مقاله نمی‌گنجد. اما ما سعی داریم در این مقاله ۹ عدد از بهترین و محبوب‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم. البته قبلا در مقاله راهنمای خرید عطر مردانه به طور کامل به این موضوع پرداخته‌ایم که چگونه عطر و ادکلن‌های مردانه مناسب خود را پیدا و خریداری کنیم.

۱. مارلی اوجان (Parfums de Marly Oajan)

عطر اوجان از برند محبوب عطر و ادکلن مارلی در گروه بویایی شرقی قرار می‌گیرد و طبعی گرم دارد. این عطر فرانسوی با نت‌های دارچین، عسل و گل اوسمانتوس به عنوان نت‌های اولیه، از همان ابتدا با فضایی بسیار گرم و آتشین آغاز می‌شود و در ادامه با ورود نت‌های لوبان، گیاه درمنه، لابدانیوم، عنبر و غلبه دانه تونکا، مشک، وانیل و نعناع هندی به فضای عطر، رایحه‌ای دلنشین برای شما ساخته می‌شود. جالب است بدانید که ترکیب نت دارچین و دانه تونکا، رایحه‌ای شبیه به آلبالو را در عطرها ایجاد می‌کند و همین امر باعث شده که عطر مارلی اوجان فضایی آلبالویی و بسیار متفاوت داشته باشد.

مارلی اوجان
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

۲. امپریو آرمانی استرانگر ویث یو (Emporio Armani Stronger With You)

در عطر Stronger With You با گروه شرقی فوژه، نت‌های صورتی، وانیل و آکورد چوب کهربایی غالب است. این عطر ایتالیایی مردانه بسیار لوکس بوده و رایحه‌ای ملایم و معتدل دارد و جزو بهترین ادکلن های مردانه فصل پاییز محسوب می‌شود. ادو تویلت Stronger With You طوری طراحی شده که نه تندی زننده‌ای داشته باشد و نه جزو دسته عطرهای ملایم محسوب شود و در عین حال، نمایانگر احساس قدرت است و در میان مردان جوان طرفداران زیادی دارد.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: ده عطر برتر مردانه

Emporio Armani Stronger With You
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۳. ادو پرفیوم دولچه گابانا کی (Dolce Gabbana K EDP)

ادو پرفیوم کی (کینگ) محصول برند دولچه گابانا است که در سال ۲۰۲۰ به بازار معرفی شد. عطر دولچه گابانا کینگ یکی از عطرهای پاییزی مردانه خوشبو و محبوب در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای می‌باشد. نت‌های به کار رفته در این عطر شیرین مردانه شامل لیمو ترش، هل، فلفل قرمز شیرین، دانه سرو کوهی، پرتقال خونی، اسطوخودوس، شمعدانی، سالویا اسکلاریا، انجیر، نعنا هندی، خس خس و سدر می‌باشد.

دولچه گابانا کی (کینگ)
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

۴. تق هرمس پارفوم (Terre d’Hermes Parfum)

نسخه پرفیوم تق (Terre) از برند عطر هرمس در گروه چوبی چایپر قرار می‌گیرد و با طبع معتدلی که دارد، برای استفاده در فصل‌های خنک و معتدل بهار و پاییز مناسب است. تق هرمس پرفیوم ترکیبی از نت‌های پرتقال، گریپ فروت، سنگ آتش‌زنه، لوبان، خزه درخت بلوط و روایح چوبی می‌باشد که فضای چوبی – مرکباتی دل‌چسبی ایجاد کرده است. عطار تق هرمس پارفوم، ژان کلود النای معروف است.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: تفاوت ادکلن و ادو تویلت و ادو پرفیوم

Terre d’Hermes Perfume
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

۵. کارولینا هررا سی اچ من پرایو (Carolina Herrera CH Men Prive)

ادو تویلت سی اچ من پرایو از برند کارولینا هررا عطری با رایحه چرمی می‌باشد که یکی از بهترین عطرهای پاییزی مردانه برای آقایان شیک پوش با استایل رسمی محسوب می‌شود. نت‌های استفاده شده در عطر CH Men Prive شامل گریپ فروت، دارابی، ویسکی، اسطوخودوس، هل، آویشن، دانه تونکا، چرم و روایح چوبی می‌باشد که با حرارت بخشیدن به رایحه این عطر تلخ مردانه، آن را بسیار مناسب فصل پاییز کرده است.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: ۱۰ ادکلن مردانه با بوی چرم فوق العاده جذاب

کارولینا هررا سی اچ من پرایو
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

۶. اورتو پاریسی ترونی (Orto Parisi Terroni)

عطر ترونی محصول سال ۲۰۱۷ برند ایتالیایی اورتو پاریسی می‌باشد که با طبعی گرم و رایحه‌ شرقی چوبی روانه بازار شده است. اورتو پاریسی ترونی رایحه‌ای پیچیده از انواع روایح چوبی و روایح دودی داشته و فضای انیمالیک و حیوانی آن، به این عطر پاییزی رنگ و بوی طبیعت بخشیده است. ترونی یک عطر یونیسکس است و بسیار متفاوت سیلقه خیلی از عطربازان بوده و برای کسب کردن تجربه‌ای بسیار تازه در انتخاب عطر، بهترین گزینه برای شماست.

اورتو پاریسی ترونی
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

۷. کرید گرین آیریش توید (Creed Green Irish Tweed)

گرین آیریش توید یکی از قدیمی‌ترین محصولات برند عطر کرید است که تا به امروز، هنوز هم پرطرفدار بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. این عطر مردانه خنک رایحه‌ای گلی – چوبی – مشکی داشته و فضای تر و تازه رایحه‌اش، علاوه بر فصل پاییز، آن را مناسب فصل بهار نیز می‌کند. تازه‌ترین و سرزنده‌ترین نت‌ها در عطر کرید گرین آیریش به کار رفته که شامل زنبق، به لیمو، برگ بنفشه، کهربا و چوب صندل سفید می‌شوند.

کرید گرین آیریش
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

۸. کازاموراتی زرجف رجیو (Casamorati Xerjoff Regio)

عطر رجیو از سری کازاموراتی برند زرجف، عطری تند با رایحه‌ای شرقی است که با فضایی بسیار گرم، مناسب افرادی است که استایل‌های رسمی و تیره می‌پوشند. با اینکه ادو پرفیوم کازاموراتی رجیو فضای تاری دارد، تندی آن آزاردهنده نیست و بوییدن آن تجربه جالب و عجیبی برای شما به همراه دارد. نت‌های استفاده شده در این ادکلن پاییزی مردانه شامل ليمو ترش، ترنج، اسطوخودوس، شکوفه ليمو، ميخک، گل شمعدانی، هل سبز، نعناع هندی و مشک‌های مختلف است.

کازاموراتی زرجف رجیو
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

۹. باربری لندن مردانه (Burberry London For Men)

مطمئناً بیشتر شما با برند قدیمی و کلاسیک باربری (Burberry) آشنایی دارید! عطر باربری لندن مردانه یکی از محصولات قدیمی این برند بریتانیایی است که با گذشت سال‌ها، همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است. در این ادکلن گرم مردانه رایحه تنباکو به طرز ظریفی با نت‌های دارچین و چرم ترکیب شده است و فضایی آلبالویی و بسیار بوییدنی به این عطر خوشبو، کلاسیک و ماندگار داده است.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: ۱۰ عطر و ادکلن نوستالژیک و خاطره انگیز

باربری لندن مردانه
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

سخن پایانی

امیدوار هستیم که این مطلب توانسته باشد راهنمای مناسبی برای شما، در انتخاب ادکلن مناسب فصل پاییز باشد. گروه خلیفه‌چی در تلاش است تا با معرفی بهترین عطرها در گروه‌ها و دسته‌بندی‌های گوناگون، شما را با انواع عطرها و ادکلن‌ها آشنا کرده و در فرآیند انتخاب عطر مناسب شما، کمکی کرده باشد. اگر تجربه استفاده از عطرهای معرفی شده در این مقاله را دارید و یا سوالی درباره عطرهای پاییزه دارید، در قسمت نظرات پایین صفحه مطرح کنید. ممنون که تا انتها همراه ما بودید.

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

2 پاسخ به “۱۸ عطر مناسب فصل پاییز زنانه و مردانه فوق العاده خوشبو”

  1. سلام، ببخشید عطر گود گرل هررا برای پاییز چطوره؟ توی یه رپورتاژ تبلیغش رو دیدم توی اقتصاد آفرین خواستم ببینم برای پاییز پیشنهاد میشه؟ طبعش چطوره گرمه یا سرده؟

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین عطرهای پاییزی مردانه و زنانه - معرفی ۱۸ ادکلن + ویدئو