ادکلن لانکوم لا وی ابل  له اکلت

بهترین عطرها با رایحه گل یاس [ مردانه و زنانه ]

در میان روایح گوناگون، رایحه گل یاس جزو پرطرفدارترین آن‌ها قرار می‌گیرد. این رایحه هم از سوی خانم‌ها و هم آقایان مورد قبول واقع شده است. عطر و ادکلن با بوی یاس اغلب به رنگ صورتی و بنفش بوده و علاوه بر تشخیص راحت آن، ظاهر جذاب و شیکی دارد. رایحه یاس حس شادابی و نشاط را به شما القا می‌کند. ماندگاری این رایحه -که مورد پسند تمام سنین است- بسیار بالا می‌باشد و به گونه‌ای است که از بوییدن آن سیر نمی‌شوید؛ بلکه هر چه بیشتر می‌گذرد، آرامش بیشتری به‌دست می‌آورید. عطر گل یاس مناسب تمام فصول سال است و می‌توانید در هر شرایط و مراسمی از آن استفاده کنید. در این مقاله از خلیفه‌چی قصد داریم تا ۱۱ مورد از بهترین عطرهای مردانه و زنانه با رایحه گل یاس را به شما معرفی کنیم.

قبل از شروع معرفی، به این مسئله توجه داشته باشید که اگر مایل به تست کردن یک یا چند مورد از این عطر و ادکلن ها با بوی یاس هستید، توصیه می‌کنیم ابتدا دکانت آن‌ها را تهیه و استفاده کنید. دکانت یا دستریز عطر، همان عطر اورجینال در حجم کمتر (معمولا بین ۲ تا ۱۰ میل) است. پس از خرید دستریز عطر و اطمینان از بازخورد مثبت آن، می‌توانید با خاطری آسوده‌تر عطر با حجم بالاتر را خریداری کنید. تمام عطرهایی که در ادامه معرفی می‌شوند دارای دکانت می‌باشند.

فهرست مقاله :

  • لالیک انکر نویر اسپرت
  • تام فورد امبر لدر
  • لالیک انکر نویر
  • دیور ساواج الیکسیر
  • شنل بلو د شنل ادوپرفیوم
  • کازاموراتی زرجف فیرو
  • کرید وایکینگ
  • لالیک امبر نویر

۶ عطر زنانه با بوی گل یاس

روایح گلی در میان عطرهای زنانه پرطرفدارتر از عطرهای مردانه هستند و از آن‌جایی که رایحه گل یاس یکی از محبوب‌ترین و دل‌رباترین روایح به حساب می‌آید، عطرهای زنانه زیادی با رایحه این گل خوش‌بو وجود دارند که در ادامه به معرفی ۶ مورد از آن‌ها می‌پردازیم.

۱. جورجیو آرمانی مای وی (Giorgio Armani My Way)

این عطر ایتالیایی زنانه از برند محبوب جورجیو آرمانی است که در سال ۲۰۲۰ به بازار راه پیدا کرد. مای وی (My Way) در خانواده رایحه‌های گلی قرار می‌گیرد و در بین زنان ۲۵ تا ۳۵ ساله طرفدارهای زیادی جذب کرده است. با اسپری کردن این ادو پرفیوم خوشبو، در ثانیه اول نت‌های قدرتمند ترنج و شکوفه پرتقال حس می‌شود و سپس ترکیب خوش بوی گل یاس و مریم به مشام شما می‌رسد. اسانس پایه جورجیو آرمانی My Way مشک، وانیل و سدر است و استفاده از این ادکلن زنانه با بوی گل یاس در فواصل سرد سال انتخاب هوشمندانه‌ای است. می‌توانید ویدئو معرفی کامل و جعبه گشایی این عطر را در صفحه محصولش مشاهده کنید تا بیشتر با شگفتی‌های آن آشنا شوید.

جورجیو آرمانی مای وی
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

۲. لانکوم لاوی ابل (Lancome La Vie Est Belle)

این عطر زنانه در سال ۲۰۱۲ توسط برند فرانسوی لانکوم تولید و عرضه شد و از همان ابتدا طرفداران زیادی پیدا کرد. لانکوم لاوی ابل عطری مدرن است که پیچیدگی آن از تکراری شدنش جلوگیری می‌کند! با این عطر شیرین زنانه شما می‌توانید تجربه‌ای از روایح شرق و شیرینی و گرمای اروپا را همزمان باهم داشته باشید.
این عطر زنانه با رایحه گل یاس در گروه عطری گلی و میوه‌ای شیرین است و همین موجب می‌گردد که حال و هوای بهار و تابستان را برایتان به ارمغان بیاورد. در لحظه اول پخش شدن رایحه‌اش، غلظت ادو پرفیوم این عطر دربردارنده نت‌های انگور فرنگی سیاه و گلابی است که یادآور تابستان می‌باشد؛ سپس نت‌های میانی زنبق، یاس و شکوفه گیلاس متذکر بهار می‌شوند. در آخر، اسانس پایه لاوی ابل که دانه تونکا، وانیل، نعنای هندی و پرالین است شما را به جهان شرق می‌برد. طراحی شیشه این عطر به اندازه همه مشخصاتش با ظرافت صورت گرفته است. در نتیجه از همه نظر برای هدیه دادن نیز گزینه مناسبی محسوب می‌شود. همچنین ماندگاری آن نیز بسیار بالاست. جزئیات بیشتر درباره این عطر فرانسوی را می‌توانید در ویدئو بررسی اختصاصی خلیفه‌چی در صفحه محصولش مشاهده کنید.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: معرفی بهترین عطرهای مناسب زمستان

لانکوم لاوی ابل
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

۳. شنل کوکو مادمازل ادو پرفیوم (Chanel Coco Mademoiselle)

این عطر در سال ۲۰۰۱ توسط برند شنل به بازار عرضه شد و در لیست بهترین عطرهای زنانه با بوی یاس قرار گرفت و تا امروز، هواداران زیادی را به خود اختصاص داده است. به جرات می‌توان گفت شنل کوکو مادمازل، برترین عطر زنانه‌ این برند است و در میان عطرهای برتر و محبوب جهان جای دارد. یکی از دلایل محبوبیت آن، چهار فصل بودن و دلیل دیگر، از گروه بویایی گل‌های مدیترانه‌ای بودن است. این ویژگی‌ها در کنار هم یک عطر زنانه با بوی گل یاس کامل و پراستفاده را برای شما به وجود می‌آورد.
نت‌های اولیه و ملایم این عطر شامل پرتقال، ماندارین، ترنج و شکوفه پرتقال می‌شود. سپس با میموس، گل یاس، گل رز، یالانگ یالانگ، دانه تونکا، نعناع هندی، اپوپوناکس، وانیل، خس خس و مشک، شیرینی‌ و دلپذیری‌اش را به شما نشان می‌دهد. ویدئو بررسی تخصصی و جعبه گشایی کوکو مادمازل را برای شما عزیزان تهیه کرده‌ایم که می‌توانید در صفحه محصولش تماشا کنید و بیشتر با روایح و موقعیت‌های استفاده از آن آشنا شوید.

Chanel Coco Mademoiselle
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

۴. دیور ادیکت (Dior Addict)

برند دیور ادو تویلت ادیکت را به عنوان ادیشن جدیدی از ادو پرفیوم ادیکت (که در سال ۲۰۰۲ عرضه شده بود)، در سال ۲۰۱۴ رونمایی کرد (درباره تفاوت ادو تویلت و ادو پرفیوم بخوانید). این عطر زنانه با رایحه یاس خوشبو، در گروه بویایی شرقی گلی قرار دارد. رایحه اولیه نارنگی ماندارین، بهار نارنج و یاس طبع خنکی را به وجود آورده است. ترکیب اسانس پایه و خاص وانیل و چوب صندل سفید در عطر دیور ادیکت طرفداران بسیاری را از آن خود کرده است.

دیور ادیکت ادوپرفیوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

۵. دیور جادور (ژادور) ادو پرفیوم (Dior J’ador EDP)

دیور جادور در سال ۱۹۹۹ پا به بازار عطر و ادکلن گذاشت. این عطر کلاسیک و زنانه یادآور روزها و آسمان پاییز و بهار است. عطر دیور جادور علاوه‌بر ترکیبات فوق‌العاده و مدرنش، با طراحی خلاقانه بطری‌اش، جای خود را در میان عطرهای زنانه محکم کرده است. رنگ طلایی شیشه، حسی سلطنتی و قدرتمند را به ببینده القا می‌کند. این عطر گرم زنانه با رایحه ملایم و شیرینش در گروه بویایی گلی میوه‌ای قرار دارد و با اولین اسپری‌ای که بر روی نبضتان بزنید، نت‌های ترنج، پرتقال ماندارین، خربزه، هلو، گلابی و منگولیا را استشمام می‌کنید. سپس رایحه میانی خودی نشان می‌دهد و گل فریسیا، یاس، گل برف، ارکیده، محمدی، گل مریم، بنفشه و آلو را حس می‌کنید. در آخر نیز مشک، توت سیاه، سدر و گیاه تاج خروس خودنمایی می‌کنند و رایحه عطر جادور را تمام و کمال نشانتان می‌دهد. اگر شما هم به این عطر زنانه با رایحه گل یاس علاقه‌مند شده‌اید، توصیه می‌کنیم ویدئو بررسی تخصصی و جعبه گشایی آن را در صفحه محصولش مشاهده کنید.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: عطر را کجا اسپری کنیم تا ماندگار شود + ویدئو

دیور جادور(ژادور) ادو تویلت
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

۶. مون گرلن ادو پرفیوم (Guerlain Mon EDP)

این عطر بسیار پرطرفدار در سال ۲۰۱۹ توسط برند گرلن تولید و عرضه گردید. عطر مون گرلن زنانه تصویری از زنی آزاد، قوی و شهوانی به وجود می‌آورد که طرفدران، این عطر را برای آنجلینا جولی می‌دانند. مون گرلن در گروه بویایی شرقی چوبی است و به گفته هواداران، اعتیادآور! ماندگاری و پراکندگی متوسطی دارد و در تمام فصول سال می‌توان از آن استفاده کرد. ظاهر کوچک و زیبایش هم به محبوبیتش می‌افزاید. غلظت ادو پرفیوم این عطر دارای نت‌های اولیه ترنج، نارنگی ماندارین، اسطوخودوس بوده و نت‌های میانی شامل وانیل، رز، زنبق و رایحه گل یاس است. نت‌های پایانی هم دانه‌ تونکا، لوبان، نعناع هندی، چوب صندل سفید و شیرین بیان را شامل می‌شود.

مون گرلن ادو پرفیوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

۵ عطر مردانه با رایحه گل یاس

با اینکه استفاده از روایح گلی در ساخت عطرهای مردانه کمتر صورت می‌گیرد، رایحه گل یاس یکی از نت‌هایی است که در صورت ترکیب شدن با روایح ادویه‌ای، عودی، چرمی و چوبی، ظرافتی بی‌بدیل و دوست‌داشتنی را به فضای عطر مردانه می‌بخشد. در ادامه مقاله به معرفی ۵ عطر و ادکلن مردانه با رایحه یاس می‌پردازیم.

۱. دیور فارنهایت ادو تویلت (Dior Fahrenheit EDT)

این عطر فرانسوی در سال ۱۹۸۸ عرضه شد و به سرعت به موفقیت بزرگی رسید. دیور فارنهایت مردانه با غلظت ادو تویلت در گروه بویایی چوبی گلی مشکی قرار دارد. نت‌های اولیه آن که شامل ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، اسطوخودوس، سدر، جوز، بابونه و زالزالک است، ردی از افسونگری و نیرومندی را دنبال می‌کند. در آخر اسانس‌های دانه توما، مشک، کهربا، نعناع هندی، خس خس و چرم رد قدرت را دوچندان می‌کنند. رایحه میوه‌ای فارنهایت، حس اعتماد را به دیگران القا می‌کند. در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با این عطر تلخ مردانه ویدئو بررسی تخصصی و جعبه گشایی آن را مشاهده کنید.

دیور فارنهایت پارفوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۲. آزارو کروم (Azzaro Chrome)

عطر آزارو کروم در سال ۱۹۹۶ روانه بازار شد. این عطر فرانسوی با وجود طبع خنکش در گروه بویایی مرکبات معطر است. هنگام استفاده از این عطر مردانه با بوی یاس، به دلیل داشتن روایح معطر میوه‌ای، می‌توانید حس شادی و سرزندگی را احساس کرده و این حس را به دیگران هم منتقل کنید. غلظت ادو تویلت Azzaro Chrome شامل نت‌های اولیه ترنج، لیمو ترش، بهار نارنج، رزماری و آناناس است و این باعث می‌شود که استفاده از این عطر خنک مردانه در فصول گرم سال، انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. اسانس‌های میانی از خزه درخت بلوط، گل یاس، گشنیز و گل پنجه مریم متشکل می‌شود. در آخر چیزی که این عطر را خاص و جذاب می‌کند نت‌های دانه تونکا، مشک، اقاقیای برزیلی، خزه درخت بلوط، سدر، چوب صندل سفید و هل می‌باشد.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: لیست ۱۰تایی پرطرفدارترین عطرهای مردانه دنیا

آزارو کروم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۳. کرید اونتوس مردانه (Creed Aventus For Him)

یک عطر با رایحه گل یاس مردانه که محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصول از برند لوکس و گران قیمت کرید، در سال 2010 روانه بازار شد. کرید اونتوس مردانه اصل در عین شادابی و طراوت، ابهت و وقاری انکارناپذیر دارد که تضاد جذابی را به وجود می‌آورد. کرید اونتوس ماندگاری و پراکندگی بسیار خوبی دارد و طرفداران زیادی در میان مردان جوان و میانسال پیدا کرده است. اسانس اولیه شامل ترنج، سیب، انگور فرنگی سیاه و آناناس می‌باشد که زمینه را برای استفاده در فصل بهار و تابستان فراهم می‌سازد. سپس با روایح رز، نعناع هندی، گل یاس، چوب درخت قان، مشک، وانیل، خره درخت بلوط و عنبر، رایحه قدرتمند عطر را به سوی خنکی و تلخی می‌برد. پیشنهاد می‌کنیم ویدئو بررسی تخصصی این عطر کم‌نظیر را حتما مشاهده کنید.

کرید اونتوس مردانه
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

۴. کازاموراتی زرجف مفیستو جنتیلومو (Casamorati Xerjoff Mefisto Gentiluomo)

کازاموراتی مفیستو جنتیلومو در سال ۲۰۱۸ توسط برند ایتالیایی زرجف ساخته شد. این عطر شیرین مردانه با وجود قرار داشتن در گروه بویایی مرکباتی معطر و داشتن روایح میوه‌ای، گزینه مناسبی برای تابستان است. مفیستو جنتیلومو طرفداران زیادی دارد و آن‌ها از این عطر به خاطر روغن قیمتی مرکبات ایتالیایی و گل‌های اسطوخودوس مدیترانه‌ای حمایت می‌کنند. مفیستو جنتیلومو دارای روایح ترنج، لیمو ترش، اسطوخودوس و گریپ فروت است. اسانس میانی آن شامل رز، بنفشه و زنبق می‌شود و در آخر اسانس پایه این عطر با مشک، کهربا و سدر تشکیل می‌شود.

زرجف مفیستو جنتیلومو
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۵. جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ادو پرفیوم (Giorgio Armani Acqua di Gio for Men EDP)

آخرین عطر مردانه با رایحه گل یاس که معرفی می‌کنیم، از برند جورجیو آرمانی است که در سال ۱۹۹۶ ساخته شد. آکوا دی جیو در گروه بویایی معطر آبزی قرار دارد. اغلب برای فصل تابستان مناسب است، ولی در بهار هم پیشنهاد می‌شود. نت‌های این عطر خنک مردانه به طوری انتخاب شده که آرامش بخش و سبک باشد. ادو پرفیوم آکوا دی جیو شامل نت‌های اولیه ترنج، نارنگی ماندارین، پرتقال، لیمو ترش، یاس و لیمو ترش سبز می‌شود. اسانس میانی از آب دریا، رز، فریزیا، بنفشه، یاس، رزماری، سنبل، گشنیز، جوز، گل پنجه مریم، هلو و گل اسپرک تشکیل می‌شود. اسانس پایه این عطر ظریف و متفاوت مردانه شامل مشک، کهربا، نعناع، خزه درخت بلوط و سدر است. ویدئو بررسی و جعبه گشایی آن را می‌توانید در صفحه محصولش مشاهده کنید.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: راهنمای خرید عطر مردانه

جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ادو پرفیوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

سخن پایانی

در انتخاب عطر از میان روایح پرطرفدار و خصوصا عطر و ادکلن با بوی گل یاس، قبل از هر چیزی تحقیق لازم است. زیرا مواد تشکیل دهنده آن‌ها به همدیگر نزدیک بوده و با بو کردن تعداد زیادی از آن‌ها، انتخاب و تشخیص برایتان سخت می‌شود. پس تحقیق و محدود کردن گزینه‌ها قبل از اقدام به خرید عطر کمک بزرگی در پیدا کردن سبک مورد علاقه‌تان خواهد کرد. امیدواریم این مقاله از مجله عطر خلیفه‌چی، راهنمای خوبی برای کمک به شما در انتخاب بهترین عطرها با رایحه یاس بوده باشد. اگر هر سوالی در این زمینه دارید، در قسمت نظرات (پایین صفحه) مطرح کنید تا پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

۱۱ عطر زنانه و مردانه با بوی گل یاس [فوق العاده خوشبو]