ادکلن کرید اونتوس مردانه

بهترین ادکلن های مردانه دنیا که باید بشناسید

هر ساله شرکت‌های تولید کننده عطر و ادکلن، عطرهای مردانه و زنانه زیادی با روایح و ویژگی‌های متفاوت تولید و به بازار عرضه می‌کنند. تعداد عطرهای تولیدی هر سال هر برند آن‌قدر زیاد است که افراد برای انتخاب عطر مناسب خود، بی‌شمار گزینه روی میز دارند! با این حال، همیشه گزینه‌هایی وجود دارند که بیشتر توسط مردم انتخاب و خریداری می‌شوند. بسیاری از این ادکلن‌ها در تاریخ ماندگار شده و تا سالیان سال، همچنان به فروش می‌رسند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۱۰ مورد از پرطرفدارترین عطرهای مردانه دنیا بپردازیم، تا شاید راهنمایی باشد برای انتخاب و خرید راحت‌تر شما! عطرهایی که در ادامه به عنوان محبوب ترین و بهترین ادکلن مردانه معرفی می‌کنیم، حاصل سال‌ها تجربه ما در زمینه نقد و بررسی تخصصی عطر و ادکلن است. در ضمن پیشنهاد می‌کنیم در کنار مطالعه این مقاله، مطلب راهنمای خرید عطر و ادکلن مردانه را نیز مطالعه کنید.

پیش از شروع معرفی محبوب ترین عطرهای مردانه به این موضوع توجه داشته باشید که ممکن است شما تمایل داشته باشید چند مورد از ادکلن‌های معرفی شده را تهیه و تست کنید. در این صورت به شما توصیه می‌کنیم به جای خرید شیشه اصلی عطر با حجم بالا، دکانت عطر را تهیه کنید. دکانت عطر، همان عطر اورجینال در حجم کمتر (مثلا ۲ یا ۵ میل) است که برای تست کردن یک عطر جدید، گزینه مناسبی است. با خرید دکانت عطر اصل شما علاوه بر صرفه جویی در پول خود، می‌توانید چند ادکلن مختلف با رایحه‌های متنوع را امتحان کنید. برای مشاهده دکانت‌ها، می‌توانید به صفحه محصول هر یک از عطرهای زیر مراجعه کرده و از حجم و قیمت آن مطلع شوید.

فهرست مقاله :

  • ادوتویلت دیور ساواج
  • کرید اونتوس مردانه
  • ادوتویلت بلو د شنل
  • ادوتویلت تق هرمس
  • مارلی پگاسوس
  • کازاموراتی زرجف مفیستو
  • تام فورد توسکان لدر
  • لالیک انکر نویر
  • نازوماتو بلک افگانو
  • دیور هوم اینتنس

۱. ادوتویلت دیور ساواج (Dior Sauvage EDT)

این عطر مردانه -که یکی از پرطرفدارترین عطرهای مردانه دنیا محسوب می‌شود- در سال ۲۰۱۵ توسط شرکت عطرسازی کریستین دیور ساخته شد. ادوتویلت دیور ساواج (تلفظ صحیح سواژ) به دلیل طبع معتدلی که دارد، برای استفاده در فصل بهار مناسبت‌ترین گزینه است. هدف فرانسوا دماشی (عطار دیور ساواج) از ساخت این عطر، نشان دادن روحیه تردیدناپذیر و نیرومند مردانه بوده است. Dior Sauvage EDT با گروه بویایی مرکباتی معطر، در اولین ثانیه‌های پخش شدن رایحه‌اش، نت‌های قدرتمند ترنج و فلفل را به مشام شما می‌رساند و سپس نت‌های میانی نعناع هندی، اسطوخودوس، خس خس، شمعدانی و لامی، فضای تند و تیز آن را تعدیل کرده و رایحه‌ای بهاری را به شما عرضه می‌کند. این ادوتویلت مردانه پخش بو و ماندگاری نسبتا بالایی داشته و به همین دلیل است که استفاده از آن در فصل بهار، انتخابی بسیار هوشمندانه است. همچنین به دلیل طراحی ساده و خوش‌دست شیشه‌اش، انتخابی فوق العاده برای هدیه دادن به عزیزانتان می‌باشد. ویدئو اختصاصی بررسی و جعبه گشایی این عطر توسط خلیفه‌چی را می‌توانید در صفحه ادوتویلت دیور ساواج مشاهده کنید.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: تفاوت ادوتویلت و ادوکلن و ادوپرفیوم چیست

دیور ساواج ادو تویلت
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۲. کرید اونتوس مردانه (Creed Aventus For Him)

ادوپرفیوم کرید اونتوس مردانه در سال ۲۰۱۰ توسط برند سلطنتی کرید (Creed) وارد بازار شد و از همان ابتدا، طرفداران زیادی در بین آقایان جوان پیدا کرد. این عطر که در گروه بویایی چایپر میوه‌ای قرار می‌گیرد، دارای رایحه‌ای چهارفصل بوده و ماندگاری متوسطی دارد. نت‌های اولیه کرید اونتوس شامل ترنج، سیب، انگور فرنگی سیاه، آناناس و نت‌های میانی آن دارای روایح رز، نعناع هندی و یاس می‌باشد. هر چه بیشتر به بوییدن این عطر ادامه بدهید، هیجان و نشاط آن با بوی انواع مشک، وانیل و عنبر بیشتر بازتاب می‌شود. این عطر فرانسوی بدون شک یکی از محبوب ترین ادکلن های مردانه جهان است و برای همین پیشنهاد می‌کنیم ویدئو بررسی تخصصی و جعبه گشایی آن را در صفحه محصولش مشاهده بفرمایید.

کرید اونتوس مردانه
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

۳. ادوتویلت بلو د شنل (Bleu De Chanel EDT)

این عطر که در سال ۲۰۱۴ توسط برند فرانسوی شنل ساخته شده، در گروه بویایی چوبی معطر قرار گرفته و طبعی خنک مایل به معتدل دارد. این عطر مردانه تلخ خارق العاده، پیچیدگی منحصر به فردی را در بافت رایحه خود حمل می‌کند. ادوتویلت بلو شنل عطری چوبی، با ترکیبی دلچسب از نت‌های کهربایی است که فضایش را کمی به فضای شرقی نزدیک می‌کند. نت‌های به کار رفته در آن شامل لیمو ترش، نعناع هندی، خس خس، سدر ، چوب صندل سفید، یاس، گریپ فروت، زنجبیل، فلفل صورتی و روایح دودی می‌باشد. غلظت ادوتویلت این عطر با ترکیب عجیب و منحصر به فرد اسانس‌هایش، طوری طراحی شده که بتواند در فصل بهار استفاده شود.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: عطر را کجا اسپری کنیم تا ماندگار شود؟

ادو تویلت بلو د شنل
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۴. ادوتویلت تق هرمس (Hermes Terre d’Hermes EDT)

ادوتویلت تق هرمس با گروه چوبی ادویه‌ای، از پرطرفدارترین ادکلن های مردانه است که در سال ۲۰۰۶ توسط برند هرمس (Hermes) به بازار عرضه شد. این عطر طبعی معتدل دارد، اما فضای باوقار و آرامش، آن را مناسب استفاده در فصل پاییز کرده است. تق هرمس با غلظت ادوتویلت و با روایح ادویه‌ای مختلفی مانند فلفل، شمعدانیان، لوبان، نعناع هندی، خس خس و سدر در نت‌های پایه و کمی عطر میوه‌های پرتقال و گریپ فروت، می‌تواند گرمابخش پاییزهای شما باشد. برای آشنایی بیشتر با این عطر کم‌نظیر، کلیپ اختصاصی بررسی توسط خلیفه‌چی را در صفحه محصول مشاهده نمایید.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: بررسی ۱۰ عطر با رایحه ادویه ای مردانه و زنانه

تق هرمس ادوتویلت

جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

۵. مارلی پگاسوس (Parfums de Marly Pegasus)

پنجمین عطر از مجموعه محبوب ترین عطرهای مردانه دنیا نیز (مانند چهار گزینه قبلی) از یک برند عطر فرانسوی است. این عطر بسیار پرطرفدار که همیشه پیشنهاد ویژه گروه خلیفه‌چی برای عطرهای زمستانی شما بوده، عطری با طبع گرم و گروه بویایی شرقی فوژه است که در سال ۲۰۱۱ توسط برند محبوب مارلی وارد بازار شد. این عطر مردانه شیرین با رایحه‌ای ملایم، به دلیل خط بوی وانیلی خود، عطر متفاوتی به شمار می‌رود. مارلی پگاسوس از همان ابتدا با نت‌های اولیه ترنج، گل آفتاب پرست، زیره سبز، اسطوخودوس، یاس و بادام، فضایی شیرین را به شما عرضه می‌کند و سپس با نت‌های کهربا، وانیل و چوب صندل سفید، خط بوی شیرین خود را ادامه داده و در یادها ماندگار می‌شود. پگاسوس یکی از بالاترین ماندگاری‌ها را داشته و به همین علت است که برای استفاده در فصل زمستان بهترین گزینه است.

Parfums de Marly Pegasus
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

۶. کازاموراتی زرجف مفیستو (Casamorati Xerjoff Mefisto)

ششمین پیشنهاد خلیفه‌چی از لیست بهترین عطرهای مردانه از یک برند عطر ایتالیایی است. کازاموراتی زرجف مفیستو محصول سال ۲۰۰۹ از برند محبوب زرجف (Xerjoff) است. این عطر خنک مردانه با گروه بویایی مرکباتی معطر خود، یادآور عطرهای کلاسیک ایتالیایی شده و اصالت عطرهای این کشور را زنده کرده است. عطر زرجف مفیستو با نت‌های ترنج، لیمو ترش و گریپ فروت شروع شده و فضایی تازه و پر از طراوت را عرضه می‌کند، سپس با وارد کردن نت‌های گلی، فضایی کلاسیک‌تر را غالب کرده و بعد از گذر از رایحه رز، زنبق و اسطوخودوس، رایحه خود را با نت‌های مشک، کهربا، سدر و چوب صندل سفید ماندگار می‌کند. این عطر در عین خنکی، یکی از بالاترین ماندگاری‌ها را داشته و جزو بهترین انتخاب‌ها برای فصل تابستان است. پیشنهاد می‌کنیم ویدئو بررسی تخصصی و جعبه گشایی زرجف مفیستو را در صفحه محصولش مشاهده بفرمایید.

کازاموراتی زرجف مفیستو
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

۷. تام فورد توسکان لدر (Tom Ford Tuscan Leather)

این عطر محصول سال ۲۰۰۷ از برند آمریکایی تام فورد می‌باشد. توسکان لدر تام فورد عطری چرمی و گرم بوده و هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها مناسب می‌باشد. روایح استفاده شده در توسکان لدر، بسیار خاص و منحصر به فرد بوده و به همین دلیل، همواره مورد توجه افراد زیادی قرار می‌گیرد. این عطر چرمی مردانه با نت‌های اولیه آویشن، تمشک و زعفران، با فضایی غیر قابل پیش‌بینی شروع می‌شود و کم کم، با متعادل‌تر شدن توسط نت‌های یاس، صمغ کندر، کهربا، چرم، روایح چوبی و جیر، بیشتر حال و هوای چرمی به خود گرفته و تبدیل به عطری شیک و ماندگار می‌شود.

تام فورد توسکان لدر
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۸. لالیک انکر نویر (Lalique Encre Noire)

لالیک انکر نویر -که به لالیک مشکی معروف است- پرطرفدارترین عطر مردانه بعدی است که در سال ۲۰۰۶ توسط برند فرانسوی لالیک با طبع گرم و گروه بویایی چوبی معطر وارد بازار شد. این عطر گرم مردانه یکی از عطرهایی است که فضای چوبی آن وضوح بسیار زیادی داشته و در بین عطرهای معطر چوبی، از محبوب‌ترین‌هاست. اسانس اولیه انکر نویر تماما از روایح آروماتیک سرو بوده و در ادامه در نت‌های میانی و پایه، گیاه خس خس، انواع مشک‌ها و چوب کشمیر، به فضای چوبی این عطر دامن زده و آن را قوی‌تر می‌کنند.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: معرفی ۱۰ ادکلن نوستالژیک خاطره انگیز

لالیک انکر نویر
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه پایین بزنید

۹. نازوماتو بلک افگانو (Nasomatto Black Afgano)

عطر بلک افگانو از برند نازوماتو که در ایران با نام ادکلن بلک افغان شناخته شده است، نهمین مورد از بهترین عطرهای مردانه دنیا ست که معرفی می‌کنیم. این عطر نیز مثل بسیاری از عطرهای مردانه دیگر، در گروه بویایی چوبی معطر قرار می‌گیرد؛ اما به دلیل وجود نت‌های آروماتیک منحصر به فرد، فضای آن شبیه به فضای هیچ عطر دیگری نیست و همچنین، مورد استفاده بانوان نیز قرار می‌گیرد و یک عطر یونیسکس محسوب می‌شود! بلک افگانو در نت‌های اولیه خود دارای روایح شاهدانه و ترکیبات سبز می‌باشد، اما در نت‌های میانی است که با ورود تنباکو، روایح چوبی و قهوه، رایحه خاص و دلچسب آن مشخص‌تر می‌شود. در آخر نیز با احساس روایح دودی و عود در نت‌های پایه، مهر تاییدی بر ویژه بودن رایحه‌اش زده می‌شود. نازوماتو بلک افگانو رایحه‌ای بسیار قوی داشته و حواس را بی‌نهایت تحریک می‌کند، از این جهت برای استفاده در فصل زمستان مناسب‌تر است. برای آشنایی بیشتر با این عطر پرطرفدار مردانه، ویدئو بررسی و جعبه گشایی را در صفحه محصول مشاهده کنید.

Nasomatto Black Afgano
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

۱۰. دیور هوم اینتنس (Dior Homme Intense)

آخرین عطر از لیست محبوب ترین ادکلن های مردانه جهان و باز هم برند دیور! عطر هوم اینتس دیور یکی دیگر از عطرهای فوق العاده خوشبو و محبوب این برند می‌باشد. هوم اینتنس که در سال ۲۰۰۷ به بازار عرضه شده، دارایی طبعی گرم بوده و در گروه بویایی چوبی گلی مشکی قرار می‌گیرد. نت‌های غالب در این عطر شامل کهربا، وانیل، خس خس، سدر و زنبق بوده و عطر خوش آن می‌تواند در تمامی روزهای سال، همراه خاطرات خوش شما باشد. بررسی اختصاصی خلیفه‌چی درباره این عطر را می‌توانید در صفحه محصول آن مشاهده کنید.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: تفاوت عطر زنانه و مردانه چیست؟

Dior Homme Intense

جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

سخن پایانی

هنگام خرید عطر مردانه اورجینال، انتخاب عطری مناسب که بتوانید به خوبی از آن استفاده کرده و از رایحه‌اش لذت ببرید، بسیار مهم است. همچنین بهتر است که در هنگام خرید عطر، تعداد عطرهایی که بو می‌کنید را محدود کنید، تا مشام شما پر نشده و بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید؛ برای این مهم، لازم است که قبل از اقدام به خرید عطرها در مورد آن‌ها تحقیقات لازم را انجام دهید تا گزینه‌های خود را محدود کنید. ما در این مقاله سعی کردیم ۱۰تا از بهترین ادکلن های مردانه دنیا را به شما معرفی کنیم و امیدواریم که راهنمای خوبی برای کمک به شما در انتخاب عطر مردانه باشد.

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

پرطرفدارترین عطرهای مردانه دنیا [ ۱۰ ادکلن مردانه محبوب ]