عطر گرم و شیرین مردانه بای کیلیان آنجلز شر

معرفی عطر و ادکلن های گرم و شیرین مردانه

عطرهایی که با بهره‌گیری از عصاره گل‌ها، ادویه‌جات گرم یا میوه‌های شیرین ساخته می‌شوند، طبعی گرم و رایحه‌ای پیدا می‌کنند که بوییدن آن، حسی شبیه مزه کردن خوراکی‌های شیرین را در ذهن تداعی می‌کند. این گروه از عطرها بیشتر برای استفاده در روزهای سرد سال طراحی می‌شوند اما چنانچه رایحه‌های به کار رفته در آن‌ها با نت‌های خنک یا تلخ ترکیب شوند، متعادل‌تر شده و می‌توان در روزهای گرم‌تر نیز از آن‌ها بهره برد.

استفاده از عطرهای شیرین و گرم مردانه موجب می‌شود تا در برخورد با اطرافیان، پرشور، ماجراجو، پرحرارت و صمیمی به نظر برسند. بنابراین این عطرها می‌توانند روابط اجتماعی بهتری را برای آن‌ها رقم بزنند. به دلیل جایگاه ویژه این ادکلن‌ها در زمینه مد و استایل، در این مقاله به معرفی بهترین عطرهای شیرین و گرم مردانه می‌پردازیم.

تست کردن رایحه و حسی که عطر به شما می‌دهد بخش اصلی در انتخاب عطر می‌باشد. عطرهای اورجینال بسیار گران قیمت بوده وبه همین دلیل خرید دکانت عطر با پرداخت هزینه بسیار کم‌تر می‌تواند پیشنهادی فوق العاده در اولین انتخاب باشد. شما با تست دکانت و اطمینان از بازخورد مثبت رایحه، حجم اصلی را خریداری می‌کنید. تمام عطرهایی که در ادامه معرفی می‌شوند، دارای دکانت عطر می‌باشند.

 

فهرست مقاله:

  • پاکو رابان وان میلیون ادو تویلت
  • مانسرا رد توباکو
  • مارلی پگاسوس اکسکلوسیف
  • ژیوانشی جنتلمن ادو تویلت
  • ورساچه اروس پارفوم
  • ژان پل گوتیه له مل له پارفوم
  • آمواژ اینترلود مردانه
  • کیلیان آنجلز شر

1. پاکو رابان وان میلیون (Paco Rabanne 1 Million)

 یک ادکلن گرم و شیرین مردانه پرطرفدار که در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای قرار می‌گیرد. این عطر ایتالیایی دارای غلظت ادو تویلت است و شیشه‌ای 100 میل شبیه شمش طلا دارد. با اسپری کردن عطر پاکو رابان وان میلیون با نت‌های گرم و پرقدرت اولیه آن مواجه می‌شوید که ترکیبی از عصاره پرتقال ماندارین، گریپ فروت و نعناع است. کمی بعد نت‌های میانی را استشمام خواهید کرد که دربردارنده رایحه ادویه‌جات معطر، دارچین و گل رز است.
با گذشت مدتی، نت‌های پایه عطر وان میلیون توسط رایحه‌های چرم، روایح چوبی، کهربا و نعناع هندی (پچولی) پدید می‌آید که فضای ادویه‌ای ایجاد شده را به سمت فضای چوبی سوق می‌دهد و نت‌های قبل را تثبیت و ماندگار می‌کند. این عطر و ادکلن شیرین مردانه برای استفاده به همراه لباس‌های رسمی و نیمه‌رسمی در فصول پاییز و زمستان انتخابی عالی است و از طریق خرید دکانت 2 میل، 5 میل یا 10 میل می‌توانید آن را تست کنید.

ما در تیم خلیفه‌چی برای درک حس و حال شما پس از اسپری عطر Paco Rabanne 1 Million یک ویدئو اختصاصی تهیه و تدوین کرده‌ایم شما می‌توانید این ویدئو را در صفحه محصول مشاهده کنید.

پاکو رابان وان میلیون
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

2. مانسرا رد توباکو (Mancera Red Tobacco)

Mancera Red Tobacco عطر شیرین و گرم مردانه است که کمی هم به تلخی می‌زند و در گروه بویایی چوبی ادویه‌ای جای می‌گیرد. این ادکلن، علاوه بر آقایان، برای بانوان هم قابل استفاده و در حقیقت یک عطر یونیسکس است. و از تولیدات برند فرانسوی مانسرا، بسته‌بندی و شیشه‌ای شیک به حجم 120 میل دارد که رنگ قرمز آن نمادی از طبع گرم این عطر است. جوز هندی، دارچین، روایح دودی، زعفران، سیب، گلابی و هلو نت‌های اولیه این عطر را می‌سازند و بلافاصله بعد از اسپری کردن عطر، محیط را آکنده از حال‌وهوای ادویه‌ها و میوه‌های شیرین خوشبو می‌کنند.

به عنوان نت‌های میانی از رایحه گل یاس و نعناع هندی در این عطر فرانسوی استفاده شده است. رایحه تنباکو، چوب صندل سفید، چوب گایاک، خس خس (علف وتیور)، کهربا، مشک و وانیل نت‌های پایه‌ای هستند که فضای عطر رد توباکو را به سمت روایح چوبی و سنگین ماندگار می‌برند. شما می‌توانید از عطر مانسرا رد توباکو که دارای غلظت ادو پرفیوم است، برای حضور در موقعیت‌های آکادمیک، جلسات اداری، مهمانی‌های رسمی و قرارهای عاشقانه‌ای که در فصول پاییز و زمستان برگزار می‌شوند، بهره گیرید.

مانسرا رد توباکو
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید​​​​

3. مارلی پگاسوس اکسکلوسیف (Perfume de Marly Pegasus Exclusif)

از پرطرفدارترین و بهترین ادکلن گرم و شیرین مردانه محسوب می‌شود. یک عطر تلخ مردانه که به گروه بویایی شرقی چوبی تعلق دارد و با غلظت پرفیوم در شیشه‌ای 125 میل عرضه می‌شود. با این حال مانند عموم عطر و ادکلن‌های خلیفه‌چی، امکان خرید دکانت عطر مارلی پگاسوس اکسکلوسیف در حجم‌های 2، 5 و 10 میل هم فراهم شده است. این ادکلن که مناسب موقعیت‌های رسمی، نیمه‌رسمی، دوستانه و عاشقانه روزهای سرد سال است.

با ترکیبی از رایحه ترنج، فلفل صورتی، گل آفتاب‌پرست و عطر روح‌افزای هل در قالب نت‌های آغازین، کار خود را آغاز می‌کند. اندکی بعد رایحه اسطوخدوس، بادام، گل شمعدانی و گل یاس از شیرینی نت‌های اولیه کاسته و فضایی گلی‌تر را پدید می‌آورند. اگر کمی بیشتر صبر کنید رایحه ماندگار عطر را که شامل عصاره چوب صندل سفید، چوب گایاک، عود، کهربا و وانیل است، استشمام خواهید کرد.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه بیشتر: عطر و ادکلن‌های بی‌نظیر با رایحه چوب صندل

پارفومز د مارلی پگاسوس اکسکلوسیف
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

4. ژیوانشی جنتلمن ادو تویلت (Givenchy Gentleman 2017)

یک عطر مردانه گرم و شیرین دیگر، می‌توان به Givenchy Gentelman 2017 اشاره نمود که بسیار دلنشین بوده و از گروه بویایی چوبی آروماتیک است با حجم اصلی 100 میل می‌باشد. عطر ژیوانشی علاوه بر موقعیت‌های رسمی و نیمه‌رسمی، به عنوان عطر روزمره هم قابل استفاده است و تقریبا با تمامی سبک‌های پوششی زمستانی تناسب دارد. با اسپری کردن عطر ژیوانشی جنتلمن ادو تویلت رایحه آناناس، گلابی و هل در محیط و مشامتان خواهد پیچید.

در گام بعدی رایحه اسطوخدوس، گل زنبق و گل شمعدانی فضای عطر را از میوه‌ای به گلی تغییر داده و عطر را خوش‌پوش‌تر می‌کنند. اندکی بعد رایحه لوکس چرم که القاکننده وقار مردان دست‌نیافتنی است، در کنار رایحه نعناع هندی و وانیل آشکار شده و برای مدتی طولانی روی بدن و لباس‌هایتان باقی خواهند ماند.

ژیوانشی جنتلمن ادو تویلت
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

5. ورساچه اروس پارفوم (Versace Eros Parfum)

 Eros Parfum از برند عطر ادلکن Versace از دیگر عطرهای شیرین مردانه است که طبع آن گرم رو به معتدل است. این ادکلن از گروه بویایی آروماتیک آبزی و شرقی فوژه تقریبا برای تمامی موقعیت‌های اجتماعی و روزهای سال مناسب است. عطر ورساچه اروس پارفوم 100 میل که دارای غلظت پرفیوم است، دربردارنده رایحه لیمو ترش و نعناع به عنوان نت‌های اولیه است. در نت‌های میانی این عطر رایحه سیب و گل شمعدانی حس می‌شود و نت‌های پایه آن را رایحه دانه تونکا و کهربا تشکیل می‌دهند.

اگر در پاییز و زمستان از این عطر گرم مردانه استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را در موقعیت‌های روزانه و با استایل‌های غیر رسمی هم به کار ببرید؛ اما چنانچه قصد دارید در روزهای گرم‌تر سال از آن استفاده کنید، پوشیدن لباس‌های رسمی و نیمه‌رسمی در کنار آن انتخاب بهتری خواهد بود.

در خلیفه چی یک ویدئو اختصاصی در راستای معرفی ویژگی‌های عطر Versace Eros Parfum تهیه کرده‌ایم. برای مشاهده آن وارد صفحه محصول شوید.

ورساچه اروس پارفوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

6. ژان پل گوتیه له مل له پارفوم (Jean Paul Gaultier Le Male Le Parfum)

ادکلن Le Male Le Parfum از تولیدات برند عطر Jean Paul Gaultier از پرطرفدارترین عطرهای گرم و شیرین مردانه است که با رایحه‌ای از گروه بویایی روایح شرقی می‌تواند گرمابخش مجالس رسمی، اداری و قرارهای عاشقانه شما در فصل پاییز و زمستان باشد. این عطر مردانه با رایحه هل در قالب نت آغازین رایحه اسطوخدوس در نقش نت میانی و روایح چوبی، روایح شرقی و رایحه شیرین و دل‌انگیز وانیل به عنوان نت‌های پایانی از بهترین انتخاب‌ها برای آقایان خوش‌پوش است.

طراحی شیشه و بسته‌بندی عطر ژان پل گوتیه له مل له پارفوم به گونه‌ای است که یادآور نیروی مردانه و هماهنگ با رایحه آن باشد. این عطر در حجم 125 میل با غلظت ادو پرفیوم ارائه می‌شود که البته با خرید دستریزهایی با حجم کمتر می‌توانید آن را امتحان کنید.

ژان پل گوتیه له مل له پارفوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

7. عطر آمواژ اینترلود مردانه (Amouage Interlude For Men)

تنها یک یا دو پاف از عطر Amouage Interlude For Men مدتی پیش از حضور در جلسات، سمینارها و سایر محافل رسمی یا دوستانه کافی است تا این عطر سنگین مردانه کار خود را برای جذب نظر و بازخورد مثبت اطرافیان برایتان آغاز کند. بهترین زمان استفاده از این عطر در روزهای پاییز و زمستان است. این عطر رایحه‌ای گرم و شیرین دارد که با کمی تلخی همراه است و در گروه بویایی شرقی چوبی جای می‌گیرد. 

وقتی عطر آمواژ اینترلود مردانه را اسپری کنید نت‌های آغازین با عصاره پونه کوهی، ترنج و فلفل، رایحه‌ای سنگین ایجاد می‌کنند که سرشار از حس دودی و ادویه‌ای است. کمی که صبر کنید، این رایحه‌ها کنار می‌روند تا حس چوبی عطر با رایحه اپوپوناکس، روایح دودی، کهربا و لابدانیوم رفته رفته افزایش یابد. پس از این نت‌های میانی، نوبت به نت‌های پایه با رایحه چرم، چوب صندل سفید، عود و پچولی می‌رسد تا خود را آشکار کنند.

 پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه بیشتر در مورد عطرهای تلخ : پرطرفدارترین ادکلن‌های تلخ و گرم مردانه 

آمواژ اینترلود مردانه
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

8. بای کیلیان آنجلز شر (By Kilian Angels’ Share)

By Kilian Angels Share عطر گرم و شیرینی است، یک عطر زنانه و مردانه که بیشتر توجه آقایان را به خود جلب کرده است. این عطر لوکس و خاص، باکیفیت‌ترین عطر مشروبی جهان به شمار می‌رود. در نت‌های آغازین این عطر رایحه کنیاک را داریم که بسیار پرحرارت و شیرین ظاهر می‌شود و رفته رفته به سمت فضای دارچینی و اندکی تلخ پیش می‌رویم که ناشی از نقش دارچین، دانه تونکا و درخت بلوط در بطن نت‌های میانی عطر است.
هنگامی که نت‌های پایه آشکار می‌شوند رایحه شیرین و شکلاتی پرالین در کنار رایحه چوب صندل سفید و وانیل استشمام خواهد شد که در مجموع عطری از گروه بویایی شرقی وانیلی را به وجود می‌آورند. عطر بای کیلیان آنجلز شر با غلظت ادو پرفیوم و حجم 50 میل یکی از لوکس‌ترین ادکلن‌هایی است که به کمک آن می‌توانید در محافل رسمی، اداری، آکادمیک، دوستانه یا عاشقانه در روزهای سرد سال بر جذابیت خود بی‌فزایید.

یک ویدئو اختصاصی جهت معرفی و آشنایی شما با این عطر تهیه کرده‌ایم جهت مشاهده آن می‌توانید وارد صفحه محصول شوید.

بای کیلیان آنجلز شر
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

سخن نهایی

از همراهی شما سپاسگزاریم و امیدواریم اطلاعات موجود در این مقاله برایتان مفید واقع شود. یادآوری می‌کنیم به کمک امکان خرید دکانت عطر که در فروشگاه خلیفه چی برای شما عزیزان فراهم شده است، قادر خواهید بود پیش از خرید شیشه اورجینال هر عطر برای مدتی در حجم کمتر آن را در اختیار داشته باشید و از هر نظر مورد آزمایش قرار دهید.

اشتراک‌گذاری در :

2 پاسخ به “معرفی عطر و ادکلن های گرم و شیرین مردانه”

  1. سلام خسته نباشید من سالهاست از عطر های مختلفی استفاده میکنم برای تابستان کول واتر ابی و باربری ویکند استفاده میکردم الان خواستم بپرسم یک عطر خیلی خیلی شیرین و خنک که ماندگاری زیاد و پخش قوی مثل کول واتر و ویکند داشته باشه برام معرفی میکنید؟؟ فقط یک چیز درست حسابی باشه؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

8 عطر گرم و شیرین مردانه | معرفی بهترین ادکلن های گرم شیرین