عطر با پخش بوی بالا

عطرهایی با پخش بوی بالا

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که از عطری استفاده کنید، اما دیگران به خوبی متوجه رایحه و بوی آن نشوند! این مسئله روزانه برای بسیاری از افراد پیش می‌آید و آن‌ها را آزرده خاطر می‌سازد. حقیقت این است که یکی از عواملی که در عطرها مورد بررسی قرار می‌گیرد، پخش بوی آن‌ها است؛ یعنی رایحه آن عطر، به چه میزان در هوای اطراف پخش شده و افراد حاضر در آن محیط، تا چه شعاعی می‌توانند بوی آن را احساس کنند ؟ پخش بو یکی از مهم‌ترین عواملی است که در خرید یک عطر، باید به آن توجه کرد و نکاتی در مورد این مسئله وجود دارد، که بهتر است هر شخصی، قبل از خرید عطرهای خود به آن‌ها آگاه باشد. در این مطلب از خلیفه چی، قصد داریم به معرفی و بررسی عطرهایی با پخش بوی بالا بپردازیم.
برای خرید عطرهای شیرین زنانه می‌توانید به وب سایت خلیفه چی مراجعه نمایید.

فهرست مقاله :

  • اولین برند از عطرهایی با پخش بوی بالا : برند Parfums de Marly 
  • اولین عطر با پخش بوی بالا : عطر Greenley
  • دومین عطر با پخش بوی بالا : عطر Pegasus
  • دومین برند از عطرهایی با پخش بوی بالا : مجموعه Casamoratti از برند Xerjoff 
  • سومین عطر با پخش بوی بالا : عطر Fiero
  • چهارمین عطر با پخش بوی بالا : عطر Lira 
  • سومین برند از عطرهایی با پخش بوی بالا : برند Mancera 
  • پنجمین عطر با پخش بوی بالا : عطر Cedrat Boise
  • ششمین عطر با پخش بوی بالا : عطر Red Tobacco 
  • چهارمین برند از عطرهایی با پخش بوی بالا : برند Amouage 
  • هفتمین عطر با پخش بوی بالا : عطر Interlude زنانه
  • هشتمین عطر با پخش بوی بالا : عطر Interlude مردانه
  • نهمین عطر با پخش بوی بالا : عطر Megamare از برند ORTO PARISI 
  • دهمین عطر با پخش بوی بالا : عطر Angels’ Share از برند by Kilian

عطرهایی از برندهای مختلف، با پخش بوی بالا 

اولین برند از عطرهایی با پخش بوی بالا : برند Parfums de Marly 

عطرهای برند Parfums de Marly عطر هایی بسیار متفاوت و ویژه هستند، که حس و حال و فضای غالب به آن‌ها بسیار کلاسیک است، چرا که منبع الهام عطرساز فرانسوی این برند عطر، کاخ‌ها و باغ‌های ورسای، در نزدیک محل تولد و زندگی او بوده است! این برند چندین عطر با پخش بوی بالا تولید کرده است، که در ادامه به معرفی و بررسی دو مورد از آن‌ها می‌پردازیم.

اولین عطر با پخش بوی بالا : عطر Greenley

این عطر که سال 2020 به بازار عرضه شد، عطر Greenley با طبع نسبتاً خنک بوده و گروه بویایی آن مرکباتی معطر می‌باشد. عطر گرینلی برای استفاده هر دو جنسیت ساخته شده و نت‌های پایه آن، ترنج، نارنگی ماندارین و سیب می‌باشد. در ادامه، نت‌های میانی این عطر کمی با رایحه سدر، بنفشه و برگ درخت نارنج در می‌آمیزد و سپس به خزه درخت بلوط و چوب عنبر می‌رسد. رایحه مرکباتی و چوبی آن بسیار باطراوت و شاداب بوده و از آن‌جایی که پخش بوی بالایی دارد، شما و اطرافیانتان را بسیار سرحال می‌آورد.

بیشتر بخوانید : بررسی بهترین عطرهای بهاری ویژه آقایان و خانم ها

Parfums de Marly Greenley
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

دومین عطر با پخش بوی بالا : عطر Pegasus

عطر پگاسوس در سال 2011، برای استفاده آقایان به بازار عرضه شد. طبع این عطر گرم بوده و گروه بویایی آن شرقی فوژه می‌باشد. این ادکلن مردانه با خط بوی بالا به دلیل طبع بسیار گرم خود، بیشتر مناسب استفاده در فصل زمستان می‌باشد و نت‌های پایه آن ترنج، گل آفتاب پرست و زیره سبز هستند. اگر بیشتر به بوییدن آن ادامه دهید می‌توانید رایحه گیاه اسطوخودوس، یاس و بادام را نیز در نت‌های میانی آن احساس کنید و در آخر، در نت‌های زیرین این عطر می‌توان بوی کهربا، وانیل و چوب صندل سفید را نیز حس کرد. عطر پگاسوس فضایی کلاسیک و مردانه دارد، که با رایحه شیرین و ملایم و خط وانیلی خود، از ابتدای پا گذاشتن به عرصه فروش، مخاطبان بسیار زیادی داشته است.

Parfums de Marly Pegasus
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

دومین برند از عطرهایی با پخش بوی بالا : مجموعه Casamoratti از برند Xerjoff 

زرجف یک برند لوکس ایتالیایی است که در سال 2003 ثبت شده است. این برند در سال 2009 مجموعه عطری را تحت عنوان کازاموراتی روانه بازار کرد. عطرهای مجموعه کازاموراتی عطر هایی الهام گرفته از عطرهای قدیمی ایتالیایی هستند، که تجدیدگر تاریخ و خاطرات عطرسازی قدیم در ایتالیا، بین قرن ۱۸ و ۱۹ میلادی می‌باشند. این مجموعه با هدف نجات میراث تاریخی و هنری و فرهنگی آن دوران کشور ایتالیا به بازار عرضه شده است. در ادامه به معرفی بعضی از عطرهای این مجموعه، که پخش بوی بسیار بالایی دارند می‌پردازیم.

سومین عطر با پخش بوی بالا : عطر Fiero

عطر کازاموراتی فیرو – که در سال 2010 وارد بازار شده است – عطری با طبع خنک بوده و در گروه بویایی معطر ادویه‌ای قرار می‌گیرد. این ادکلن مردانه با خط بوی بالا و قیمت مناسب برای انواع دکانت‌های 2 میل، 5 میل و 10 میل می‌باشد. و نت‌های اولیه آن ترنج، لیمو ترش، پرتقال خونی و علف لیمو هستند، که فضایی سبز و با طراوت را در ذهن تداعی کرده و شادابی خاصی را القا می‌کنند. در نت‌های میانی این عطر می‌توان رایحه بهار نارنج، نعنا، آویشن و ترخون را احساس کرد، که این‌جا نقطه ادویه‌ای شدن رایحه این عطر است. این رایحه ادویه‌ای فضایی بسیار کلاسیک و اغواکننده به این عطر می‌دهد. در نت‌های پایانی این عطر نیز، کمی فضای چوبی به همراه ادامه پیدا کردن فضای ادویه‌ای احساس می‌شود.

Casamorati Xerjoff Fiero
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

چهارمین عطر با پخش بوی بالا : عطر Lira 

عطر زنانه lira در سال 2011 وارد بازار شده است و در گروه بویایی شرقی گلی قرار می‌گیرد. با نت‌های اولیه ترنج، اسطوخودوس و پرتقال خونی، تصویری درخشان و دلربا را در ذهن انسان هک می‌کند و با رسیدن به اسانس‌های ثانویه یاس، دارچین و شیرین بیان، فضای شرقی را غالب کرده و با مشک، وانیل و کارامل به عنوان نت‌های پایانی، طبعی گلی و گرم را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید : بالاترین ماندگاری در بین عطرها

Casamorati Xerjoff Lira
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

سومین برند از عطرهایی با پخش بوی بالا : برند Mancera 

این برند یکی از محبوب‌ترین‌های فرانسه می‌باشد، که در سال 2008 وارد عرصه عطرهای فرانسوی شده است. محصولات این برند حس تجمل ‌گرایی و کمال‌ طلبی تلفیقی از غرب و شرق را القا می‌کند. در ادامه دو مورد از عطرهای این برند که پخش بوی بسیار بالایی دارند را معرفی خواهیم کرد.

پنجمین عطر با پخش بوی بالا : عطر Cedrat Boise

این عطر در سال 2011 برای استفاده هر دو جنسیت به بازار عرضه شد. گروه بویایی عطر سدرات بویز مرکباتی معطر می‌باشد و طبع آن خنک بوده و رایحه‌ای بسیار سبک و دلنشین دارد. نت‌های پایه این عطر شامل مرکبات و ادویه جات معطر است و در ادامه، نت‌های میانی و پایانی آن شامل نعنا، یاس، وانیل، چرم و فضای چوبی و میوه‌ای می‌باشد. عطر cedrat boise بی‌جنسیت، پخش بو و ماندگاری بسیار بالایی داشته و برای استفاده در روزهای بسیار گرم تابستان خیلی مناسب است.

Mancera Cedrat Boise
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

ششمین عطر با پخش بوی بالا : عطر Red Tobacco 

red tobacco که در سال 2017 برای استفاده آقایان و خانم‌ها طراحی شد،  دارای طبعی گرم و گروه بویایی چوبی ادویه‌ای می‌باشد. نت‌های اولیه آن سیب، دارچین، جوز، هلو، زعفران ، گلابی بوده و در ادامه، رایحه نعنا، یاس، مشک  کهربا، وانیل، چوب صندل سفید، تنباکو و فضای دودی نیز احساس می‌شود. این عطر ذات پر حرارت و آتشینی دارد و برای استفاده در فصل زمستان و سرمای شدید، مناسب است.

مانسرا رد توباکو
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید​​​​
عطر با پخش بوی بالا

چهارمین برند از عطرهایی با پخش بوی بالا : برند Amouage 

برند آمواج که در سال ۱۹۸۳ تاسیس شده است، برندی عربی بوده، در عمان تاسیس شده و متعلق به خاورمیانه است. این برند به ترکیبات سنتی عطر خاورمیانه مانند بخور، مشک، گل سرخ، ادویه‌های شرقی  و … مشهور است. در ادامه یکی از خوش‌بوترین عطرهای این برند را که ماندگاری و پخش بوی بسیار بالایی دارند، معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید : معرفی 10 عطر پرفروش در سال 1400

هفتمین عطر با پخش بوی بالا : عطر Interlude زنانه

نسخه زنانه عطر اینترلود در سال 2012 به بازار عرضه شد. این عطر زنانه با پخش بوی بالا در گروه بویایی چایپر گلی قرار گرفته و طبعی گرم دارد. نت‌های اولیه این عطر شامل ترنج، گریپ فروت، زنجبیل و گل جعفری بوده و در ادامه، در نت‌های میانی و پایانی این عطر می‌توان رایحه‌های شیرینی مثل رز، یاس، عسل، شکوفه‌ پرتقال، کهربا و وانیل و همچنین فضای چوبی مثل چوب صندل سفید، گردو، خزه درخت بلوط و روایح دودی را نیز احساس کرد. همچنین ترکیب عجیب و غیر رایجی از انواع مغزها در این عطر حس می‌شود، که آن را بسیار خاص و متفاوت ساخته است.

Amouage Interlude For Women
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

هشتمین عطر با پخش بوی بالا : عطر Interlude مردانه

نسخه مردانه عطر اینترلود در گروه بویایی شرقی چوبی قرار گرفته و دارای طبعی گرم می‌باشد. نت‌های اولیه این عطر شامل ترنج، فلفل و پونه کوهی بوده و در ادامه بوییدن این عطر، می‌توان بوی نعنا هندی، چوب صندل سفید، چرم، عود و کهربا را به خوبی احساس کرد.

 

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، بیشتر عطرهایی که پخش بوی بالایی دارند، دارای طبع گرم هستند اما عطرهایی با طبع خنک نیز وجود دارند که پخش بوی آن‌ها بسیار بالا ارزیابی شده است. در ادامه به طور خلاصه، چند نمونه از این عطرهای خنک را به شما معرفی خواهیم کرد.
برای خرید عطرهای خنک مردانه می‌توانید به وب سایت خلیفه چی مراجعه کنید.

Amouage Interlude For Men
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

نهمین عطر با پخش بوی بالا : عطر Megamare از برند ORTO PARISI 

گروه بویایی این عطر معطر دریایی بوده و برای استفاده آقایان و خانم‌ها طراحی شده است. نت‌های پایه عطر مگاماره شامل آب دریا، پرتقال، بنفشه، فلفل و در ادامه، شما با رایحه اسطوخودوس، ترکیبات سبز، جلبک دریایی، چای و نمک مواجه می‌شوید. این عطر طبیعی خنک داشته، اما پخش بوی بسیار قوی و مناسبی دارد.

بیشتر بخوانید : آیا عطرهای اورجینال روی لباس لکه باقی می گذارند

اورتو پاریسی مگاماره
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

دهمین عطر با پخش بوی بالا : عطر Angels’ Share از برند by Kilian

عطر آنجلز شر یادآور تند و تیزی شراب لیکوری است که در بشکه‌های ساخته شده از چوب بلوط، نگهداری می‌شود! این عطر که در سال 2020 به بازار عرضه شده، عطری بی جنسیت بوده و برای استفاده آقایان و خانم‌ها طراحی شده است. همان‌طور که از شیشه بی‌نهایت زیبای آن پیدا است، این عطر دارای رایحه شراب‌گونه می‌باشد. نت‌ اولین این عطر کنیاک بوده و در ادامه آن در نت‌های میانی، رایحه دانه تونکا، درخت بلوط و دارچین و در نت‌های پایانی آن وانیل و چوب صندل سفید احساس می‌شود. 

Angels’ Share
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

سخن پایانی :

قبل از خرید هر عطری، خوب است که ویژگی‌های کلی آن مثل طبع، فصل مناسب استفاده، نت‌های پایه و ماندگاری و پخش بوی آن را بدانیم، تا خریدی مطمئن‌تر داشته باشیم. پخش بوی عطرها یکی از مهم‌ترین ویژگی آن‌ها است. این مهم است که علاوه بر خودمان، اطرافیان ما نیز بتوانند بوی عطر ما را حس کنند و از آن لذت ببرند. برای استعلام قیمت عطرهای گرم مردانه می‌توانید به وب سایت خلیفه چی مراجعه فرمایید.

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

بررسی جامع ۱۰ عطر با پخش بوی بالا از ۴ برند مختلف