عطر زنانه مناسب محل کار

بهترین عطرهای زنانه مناسب محل کار

حافظه شما در هر تجربه، اطلاعات زیادی را به خاطر می‌سپارد؛ این اطلاعات بعدها هنگام مرور خاطرات، باعث می‌شوند تا تجربیات شما برایتان واضح‌تر و روشن‌تر در ذهن تداعی شود. یکی از عناصر خاطرات بسیاری از افراد، عطر و بویی است که در محیط به مشام آن‌ها می‌خورد. در واقع، عطر شما در ذهن افراد باقی می‌ماند! علاوه بر این، حسی که آن عطر و بو به اطرافیان شما می‌دهد، می‌تواند در تصورات و افکاری که در مورد شما در سر می‌پرورانند نیز تاثیرگذار باشد.
شما می‌توانید با انتخاب عطری مناسب هر موقعیت، پرسپکتیو خود را تا حدی در ذهن سایرین، با محیط هماهنگ سازید. از این جهت است که در هر مقاله از مجله عطر خلیفه‌چی، به معرفی و بررسی عطرهای مختلف برای موقعیت‌ها و مناسبت‌های گوناگون می‌پردازیم، تا شما راهنمایی همه جانبه برای خرید عطر و ادکلن داشته باشید. در این مقاله نیز قصد داریم ۸ مورد از بهترین عطرهای زنانه مناسب محل کار را به شما معرفی کنیم.

ویدئو معرفی عطرهای زنانه مناسب محل کار

به طور عمده، ویژگی مشترک بین تمامی ادکلن‌های زنانه مناسب محیط کار این است که باید ملایم و سبک باشند، تا همکاران شما را آزار ندهد و موجب ایجاد سنگینی رایحه فضا و یا سردرد و سرگیجه خودتان و سایرین نشود. محل کار شما جایی است که شما نیازمند آرامش و تمرکز هستید، در نتیجه مهم است عطری که استفاده می‌کنید، موجب پرش ذهن و یا کلافگی شما و همکارانتان نشود. این به این معنا است که عطر مناسب محل کار نباید پخش بوی خیلی بالایی داشته باشد و همچنین، رایحه‌ای همه‌پسند باشد.

فهرست مقاله :

  • لانوین اکلت د فلورز
  • کارل لاگرفلد فور هر ادو پرفیوم
  • دیوید یورمن فرش اسنس
  • کلوین کلاین بیوتی
  • بربری لندن زنانه
  • دولچه گابانا لیمپرتریس
  • جیانفرانکو فره این د مود فور لاو
  • لالیک آمیتیس اکلت

۱. لانوین اکلت د فلورز (Lanvin Eclat de Fleurs)

ادو پرفیوم Lanvin Eclat de Fleurs عطری با فضای گلی و میوه‌­ای است و حس و حالی شاداب و سرحال را به شما القا می­‌کند. رایحه این عطر زنانه تا حدی شبیه به عطر چنس او تندر از برند شنل می­‌باشد. این عطر محصول برند فرانسوی لانوین بوده و برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شد.

عطر اکلت د فلورز دارای طبعی معتدل است و رایحه‌­ای هوس­‌انگیز و لطیف دارد. اولین رایحه‌­ای که از این عطر زنانه جذاب به مشام می­‌رسد، رایحه­ میوه گلابی در نت نخست است. در نت میانی، بوی خوش گل‌های رز و یاس با گل فریزیا درآمیخته شده و در نهایت روایح مشک و چوب صندل سفید نت پایانی را تشکیل می‌­دهند. البته تیم خلیفه‌چی این عطر را در یک ویدئو اختصاصی بررسی کرده که می‌توانید کلیپ آن را در صفحه محصولش (دکمه زیر) مشاهده کنید تا بیشتر با روایح آن آشنا شوید.

لانوین اکلت د فلورز
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۲. کارل لاگرفلد فور هر ادو پرفیوم (Karl Lagerfeld for Her)

دومین عطر مناسب محیط کار زنانه نیز از یک برند فرانسوی به نام کارل لاگرفلد است؛ کارل لاگرفلد فور هر دارای رایحه‌­ای آرامش‌­بخش می­‌باشد و عضو خانواده بویایی گلی میوه‌­ای است. به دلیل رایحه­­ ملایمی که دارد، به هیج عنوان آزاردهنده نیست و می‌­تواند به عنوان یک ادکلن زنانه خوب برای محیط کار برای روزهای طولانی کاری مورد استفاده قرار گیرد؛ زیرا به راحتی می‌­توان با بوی دلنشین آن برای مدت طولانی، ارتباط برقرار نمود.

نت­ آغازکننده این عطر زنانه شیرین متشکل از روایح میوه­‌های لیموترش و هلو است و رایحه­ جذاب گل رز و ترکیب آن با مگنولیا و پلومریا، قلب این عطر یا همان نت میانی را شامل می‌­شوند. روایح مشک، کهربا و روایح چوبی در نت پایانی، آخرین روایحی هستند که از این عطر به مشام می­‌رسند. ادو پرفیوم فور هر از بهترین عطرهای فرانسوی مناسب بانوان از برند کارل لاگرفلد است که در سال ۲۰۱۴ به دنیای عطرها وارد شد.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: تفاوت ادو پرفیوم و ادو تویلت با ادکلن

کارل لاگرفلد فور هر
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۳. دیوید یورمن فرش اسنس (David Yurman Fresh Essence)

ادو تویلت دیوید یورمن فرش اسنس عطری با طبعی خنک و در خانواده بویایی گلی میوه‌­ای می­‌باشد. این عطر زنانه خنک به خصوص مناسب خانم‌هایی است که تمایل به استفاده از عطرهای قدرتمندتری دارند و دوست دارند توجه‌­ها را به سمت خود بکشانند. فرش اسنس پخش بو و ماندگاری مناسبی دارد و بسیار جذاب است.

روایح انگور فرنگی سیاه، دانه‌های قرمز، سیب سرخ به همراه ترکیبات سبز، نخستین نت‌های این عطر را می­‌سازند. در نت میانی رایحه‌­های گلی رز، گل صدتومانی و نیلوفر آبی به مشام می­‌رسند و نت آخر ترکیبی از بوی خوش مشک به همراه سدر و چوب کشمیر می­‌باشد. عطر فرش اسنس در سال ۲۰۱۱ توسط برند آمریکایی دیوید یورمن به بازار وارد گردید.

ادو تویلت دیوید یورمن فرش اسنس
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

۴. کلوین کلاین بیوتی (Calvin Klein Beauty)

کلوین کلاین بیوتی ادو پرفیومی ملایم است و از رایحه­ گلی با ملایمت برخوردار می­‌باشد. این با آرامش، همچنان جذابیت­‌های بسیاری دارد و توجه افراد را به خود جلب می­‌کند. در نت اولیه رایحه گل ختی به مشام می­‌رسد و رایحه زیبا و دلفریب گل یاس، نت میانی را تشکیل می­‌دهد. بوی سدر در نت پایانی، آخرین رایحه این عطر می­‌باشد. می‌توان در معرفی بهترین ادکلن زنانه برای محیط اداری، این عطر ملایم را پیشنهادی جذاب دانست. عطر کلوین کلاین بیوتی در سال ۲۰۱۰ روانه بازار شد و با توجه به ماندگاری خوبش، قیمت مناسبی نیز دارد. ویدئو بررسی تخصصی و جعبه گشایی را می‌توانید در صفحه محصول مشاهده کنید.

کلوین کلاین بیوتی
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۵. بربری لندن زنانه (‌Burberry London for Women)

بربری لندن زنانه از برند انگلیسی بربری (‌Burberry)، ادو پرفیومی از خانواده بویایی گلی است. این عطر زنانه مناسب محل کار برای خانم­‌هایی است که علاقه به روایح گلی دارند، ولی عطرهای گلی سنگین چندان مورد‌ پسند آن­‌ها نیست. این ادکلن زنانه گرم فضایی سرحال دارد و حس تازگی را به افراد القا می­‌کند. به همین خاطر برای خانم­‌های پرتحرک و شاداب توصیه می‌­شود.

نت آغازین عطر بربری لندن زنانه را روایح نارنگی ماندارین، رز و پیچ امین الدوله تشکیل می­‌دهند. در قلب این عطر رایحه گل­­‌های یاس و گل صدتومانی به همراه گل یاس تاهیتی و نارنگی یافا احساس می‌­شود و در آخرین نت، روایح مشک، نعناع هندی و چوب صندل سفید قرار دارند. بربری لندن زنانه با طبع گرم و رایحه دلپذیرش، توسط برند انگلیسی بربری در سال ۲۰۰۶ به بازار عطرها وارد شد.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: خوشبوترین عطرهای زنانه با رایحه گل یاس

بربری لندن زنانه
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

۶. دولچه گابانا لیمپرتریس (Dolce Gabbana L’Imperatrice)

این عطر ایتالیایی با گروه بویایی گلی آبزی و طبع خنک، به نسبت عطرهایی که تا به این‌جا در این مقاله معرفی کردیم، کیفیت بالاتری دارد و همچنین، تفاوتی جالب بین این عطر و سایرین، باعث محبوبیت بیشتر آن شده. در این عطر، فضای میوه‌ای به روایح گلی غالب است و نت هندوانه که به وضوح در آن احساس می‌شود، به آن احساس سرزندگی بسیار زیادی را القا می‌کند و همین امر باعث می‌شود که عطر Dolce Gabbana L’Imperatrice برای استفاده در ساعات زیادی از روز، بسیار مناسب باشد. از سایر نت‌هایی که از این عطر به مشام می‌رسد، می‌توان به فلفل صورتی، ریواس و کیوی اشاره کرد.

نکته‌ای که توجه به آن خالی از لطف نیست، این است که به دلیل سبک و خنک بودن این عطر، به عنوان عطر زنانه مناسب محیط اداری برای خانم‌هایی که شغل آن‌ها به عنوان منشی و یا مدیر داخلی و اجرایی می‌باشد و بیشتر از سایر بخش‌ها با افراد و سایر پرسنل در ارتباط هستند، بسیار مناسب است. توصیه می‌کنیم ویدئو بررسی اختصاصی این عطر خوشبو را در صفحه محصولش مشاهده بفرمایید.

دولچه گابانا لیمپرتریس
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۷. جیانفرانکو فره این د مود فور لاو (Gianfranco Ferre In The Mood For Love)

عطر In The Mood For Love با گروه بویایی گلی میوه‌ای، ساخت برند ایتالیایی جیانفرانکو فره است که با طبع معتدل و فضای بسیار ملایم خود، جزو بهترین ادکلن‌های زنانه مناسب محل کار می‌باشد. این عطر با فضایی تقریباً صابونی و رایحه گل سفید، عطری به شدت بی‌آزار، آرام و یکنواخت است که آرامش و قرار شما را به دیگران بازتاب می‌کند. سایر نت‌هایی که در این عطر پیدا می‌شود شامل کهربا، پرتقال، رز، روایح چوبی و مگنولیا هستند.

این ادو تویلت که به جیانفرانکو فره سفید نیز مشهور است، در عین همه‌پسند بودن، با این‌که می‌تواند مناسب تمامی گروه‌های سنی باشد، حس جاافتاده‌تری نسبت به سایر عطرها دارد و از این جهت، می‌تواند برای خانم‌های مسن‌تر، بهترین انتخاب باشد. برای این عطر نیز یک ویدئو اختصاصی تهیه کرده‌ایم که می‌توانید تماشا کنید.

جیانفرانکو فره سفید
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

۸. لالیک آمیتیس اکلت (Lalique Amethyst Eclat)

عطر لالیک آمیتیس اکلت یک ادو پرفیوم معتدل با گروه بویایی گلی میوه‌ای می‌باشد که به نسبت سایر عطرهایی با فضای گلی، بسیار سبک‌تر است. بنابراین برای افرادی که با فضای گلی میانه خوبی ندارند و این روایح ممکن است برایشان اذیت کننده باشد، مناسب‌تر است. نت‌های اولیه این عطر زنانه شامل انگور فرنگی سیاه، تمشک و گلابی است و هر چه ماندگاری آن بیشتر می‌شود، رایحه آن بیشتر به سمت نت‌های گلی مثل رز، گل صدتومانی و مگنولیا می‌رود؛ اما در نهایت در نت‌های پایه این عطر، رایحه آن دوباره به فضای سبک و خنک میوه‌ای باز می‌گردد.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: بهترین عطرهای زنانه برای فصل زمستان

لالیک آمیتیس اکلت
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

سخن پایانی

در این مقاله ۸ عطر زنانه خوب برای محل کار معرفی کردیم. اگر برای انتخاب و خرید یک یا چندتا از این عطرها تردید دارید و مطئن نیستید بازخورد خوبی بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم به‌جای خرید حجم اصلی عطر، دکانت آن را تهیه کنید. دکانت یا دستریز عطر، همان عطر اصلی در حجم کمتر و با قیمت کمتر است. با خرید دکانت ادکلن می‌توانید ابتدا ادکلن مورد نظر را تست کرده و پس از اطمینان از بازخورد مثبت آن، حجم اصلی را تهیه کنید. تمام هشت عطری که معرفی کردیم دارای دکانت هستند که برای مشاهده حجم و قیمت هر یک، می‌توانید به صفحه محصول عطر مراجعه کنید.

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

۸تا بهترین عطرهای زنانه مناسب محل کار و محیط اداری + ویدئو