عطر هالووین من ایکس با رایحه قهوه

معرفی 8 ادکلن زنانه و مردانه با رایحه قهوه

بهترین عطرها با رایحه قهوه برای آقایان و خانم‌ها

رایحه تلخ در عطرها، یکی از دوست داشتنی‌ترین رایحه‌ها بین طرفداران عطر و ادکلن است. با این‌که رایحه تلخ به طور معمول بیشتر در ساختار عطرهای مردانه به کار می‌رود، با این حال خانم‌های زیادی نیز هستند که از استفاده ادکلن‌ تلخ لذت می‌برند. به طور عمده رایحه تلخ در عطرها، به دلیل وجود نت‌های قهوه، نعنا هندی، دارچین، میخک و … در آن است. این نت‌ها با غالب کردن فضایی گرم به عطرها، آن‌ها را برای استفاده در روزهای سرد پاییز و زمستان بسیار مناسب می‌سازد و برای افرادی که معمولاً لباس‌های رسمی می‌پوشند و بیشتر وقت خود را در مکان‌های رسمی می‌گذرانند، از بهترین گزینه‌ها است.

در این مقاله از خلیفه‌چی، قصد داریم به بررسی بخشی از روایح تلخ در عطرها بپردازیم و یکسری ادکلن‌ مردانه و زنانه‌ای را معرفی کنیم که بوی قهوه به آن‌ها غالب است. این مقاله می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری برای خرید بهترین عطرها با رایحه قهوه، کمک کند، پس با ما همراه باشید!

رایحه قهوه در عطرها

رایحه قهوه در عطرها، شباهت زیادی به بوی شکلات تلخ دارد. هر دوی این روایح، تاثیر بسیار مثبتی روی ذهن انسان می‌گذارند و همان‌ طور که شکلات و قهوه موجب بالا رفتن هوشیاری انسان می‌شوند، بوی آن‌ها و اسانس‌شان در عطرها نیز ذهن را تحریک می‌کند و انرژی را بالا می‌برد. از همین جهت است که استفاده از عطر با رایحه قهوه در هوای سرد، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد. چرا که به سرما غلبه کرده و خواب‌آلودگی و بی‌حالی را از انسان دور می‌کند.

یک نکته مهم قبل خرید که بهتر است بدانید، چنانچه برای انتخاب بین یک یا چند مورد از عطرهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم تردید دارید، توصیه می‌کنیم ابتدا دستریز آن‌ها را تهیه و تست کنید. دکانت عطر حجم کمتری (مثلا2 dh ۵ یا ۱۰ میل) از عطر اصلی می‌باشد. پس از تست رایحه و اطمینان از بازخورد مثبت آن، می‌توانید حجم اصلی عطر را با خیالی راحت تهیه کنید.

فهرست مقاله :

عطر زنانه با رایحه قهوه

  • ایو سن لوران بلک اوپیوم
  • کارولینا هررا گود گرل
  • لانکوم لانویت ترزور
  • لالیک سولیل

 

عطر مردانه با رایحه قهوه

  • سالواتوره فراگامو اومو
  • هالووین من ایکس
  • ولنتینو اومو
  • پارفومز د مارلی لیتون اکسکلوسیف

عطر با بوی قهوه زنانه

با این‌که رایحه تلخ در ادکلن‌های زنانه چندان شایع نیست، اما عطاران زیادی هستند که به استفاده از این نت در عطرهای زنانه علاقه دارند و البته که این علاقه، از سمت مشتریان آن‌ها بی‌جواب باقی نمی‌ماند! در ادامه چند نمونه عطر زنانه با رایحه قهوه محبوب را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. ایو سن لوران بلک اوپیوم (Yves Saint Laurent Black Opium)

عطر ایو سن لوران بلک اوپیوم یک ادکلن تلخ زنانه معروف محصول سال 2014، در گروه بویایی شرقی وانیلی قرار گرفته و طبعی گرم دارد. این عطر تلخ زنانه بسیار پرطرفدار و یکی از محبوب‌ترین عطرها در تاریخ است. اسانس‌های اولیه این عطر ایو سن لوران شامل نت‌های شکوفه پرتقال، فلفل صورتی و گلابی می‌باشد که در ابتدا، فضای شرقی و سبک آن را تشکیل می‌دهد. اما در ادامه با ورود نت‌های میانی این عطر، تلخی آن کم کم به مشام می‌رسد. نت‌های یاس، شیرین بیان و قهوه عامل این تلخی هستند و در نهایت، اسانس پایه این عطر که شامل وانیل، نعناع هندی، سدر و چوب کشمیر می‌باشد، به فضای تلخ آن ثبات می‌بخشد.

بلک اوپیوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

2. کارولینا هررا گود گرل (Carolina Herrera Good Girl)

این عطر در سال 2016 توسط برند آمریکایی کارولینا هررا وارد بازار شد. این عطر که در گروه بویایی شرقی گلی طبقه بندی می‌شود، عطر کارولینا هررا گود گرل دارای طبعی گرم بوده و به خاطر رایحه تلخ و خاص خود، بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارد. این ادکلن گرم زنانه با رایحه قهوه و بادام، از ابتدا با فضایی تلخ وارد مشام شما می‌شود و با این فضا، در یاد شما می‌ماند. اسانس‌های میانی این عطر با نت‌های یاس و نرگس، فضای گلی آن را تشکیل می‌دهند و نت‌های دانه تونکا و کاکائو نیز به عنوان اسانس پایه، تلخی آن را حفظ می‌کنند.

در تیم خلیفه‌چی یک ویدئو اختصاصی تهیه کرده‌ایم تا به‌طور کامل عطر زنانه تلخ با ماندگاری بالا را معرفی کنیم. شما می‌توانید در صفحه محصول این ویدئو را مشاهده کنید.

کارولینا هررا گود گرل
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

3. لانکوم لانویت ترزور (Lancome La Nuit Tresor)

 یک ادکلن لانکوم گرم با گروه بویایی شرقی وانیلی است که در سال 2015 ساخته شد. در عطر لانکوم لانویت ترزور، علی رغم این‌که نت‌های اولیه و میانی ترنج، نارنگی، گلابی رز، توت فرنگی، ارکیده و میوه گل ساعت، فضای گلی میوه‌ای را به رایحه غالب می‌کنند، در نت‌های پایه این عطر، رایحه سرخالو، وانیل، نعناع هندی، کومارین، پرالین، شیرین بیان، کارامل و در نهایت عطر با بوی قهوه ، تلخی دلنشینی را به آن اضافه کرده و این عطر فرانسوی را در گروه عطرهای تلخ محبوب زنانه، قرار می‌دهد

لانکوم لانویت ترزور
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

4. لالیک سولیل (Lalique Soleil)

برند فرانسوی لالیک در سال 2019 عطری به نام سولیل را به بازار عرضه کرد که گروه بویایی گلی میوه‌ای شیرین آن، خیلی زود طرفداران زیادی پیدا کرد. عطر لالیک سولیل طبعی معتدل داشته و تلخی آن علاوه بر قهوه، بر پایه روایح میوه‌ای و مرکباتی می‌باشد. از نت‌های به کار رفته در این عطر می‌توان به نارنگی ماندارین، هل، یاس، بادام، گلابی، قهوه، چوب صندل سفید و پرالین اشاره کرد.

پیشنهاد خلیفه چی برای مطالعه بیشتر: آشنایی با بهترین و خوشبوترین عطر و ادکلن‌های مرکباتی

لالیک سولیل
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

عطر مردانه با رایحه قهوه

همان طور که گفته شد رایحه تلخ و علی الخصوص نت قهوه در عطرهای مردانه، به نسبت عطرهای زنانه سخت‌تر است. از این جهت انتخاب چهار مورد از بین بی‌شمار گزینه‌ موجود، کار دشواری است، با این حال چهار عطری که در ادامه قرار است به شما معرفی کنیم، بهترین ادکلن با بوی قهوه محسوب می‌شوند که در طول تاریخ تولید عطرها، ساخته شده اند!

5. سالواتوره فراگامو اومو (Uomo Salvatore Ferragamo)

عطر سالواتوره فراگامو اومو، یکی از معدود عطرهای دارای نت قهوه ایتالیایی است که طبعی نسبتاً خنک دارد و برای استفاده در روزهای گرم سال نیز مناسب است. این عطر خنک مردانه با ترکیبات فوق العاده خود، یک عطر مردانه خاص محسوب می‌شود و فضای سبک آن با نت‌های لیمو ترش، هل، برگ بنفشه، شمعدانی، قهوه، آمبروکسان، مشک، سدر و چوب کشمیر باعث شده طرفداران خاص خود را داشته باشد.

سالواتوره فراگامو اومو
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

6. هالووین من ایکس (Halloween Man X)

این عطر اسپانیایی با گروه بویایی شرقی فوژه، یک عطر با بوی قهوه مردانه است. علاوه بر قهوه، ترکیبات دیگری در عطر هالووین من ایکس وجود دارد که طبع آن را بسیار گرم ساخته و جذابیت مردانه بیشتری به آن اضافه کرده است! لیمو ترش، اسطوخودوس و هل در ابتدا، رایحه‌ای معمول را به شامه شما می‌رسانند، اما در ادامه با پیدایش رایحه چرم، دارچین، قهوه، ویسکی و روایح دودی، رایحه این عطر شیرین مردانه گرم‌تر شده و بوی تلخ و کلاسیک آن، رایحه‌ ماندگار آن را شکل می‌دهد.

یک ویدئو اختصاصی با نقد و بررسی این عطر بی‌نظیر برای شما عزیزان تهیه شده که در صفحه محصول می‌توانید آن را مشاهده کنید.

هالووین من ایکس
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

7. ولنتینو اومو (Valentino Uomo)

این عطر محصول سال 2014 برند ایتالیایی والنتینو می‌باشد که با طبعی گرم در گروه بویایی چرمی قرار می‌گیرد. این عطر گرم مردانه به طرزی خارق العاده، دقیقاً همان فضای ایده‌آل یک عطر را برای فصل پاییز دارد! ترکیب ترنج، شکلات، قهوه، فندق، سدر و چرم، دقیقا همان گرمای دلنشینی است که احساس آن برای هر شخصی در فصل پاییز بسیار خواستنی است. می‌توانید برای تست عطر ولنتینو اومو قبل خرید حجم اصلی دکانت آن را تهیه کنید.

ولنتینو اومو
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

8. پارفومز د مارلی لیتون اکسکلوسیف (Parfums de Marly Layton Exclusif)

این عطر تلخ مردانه با گروه بویایی شرقی، یکی از محبوب‌ترین عطرهای گرم و تلخ روز دنیا است! در این ادکلن یونیسکس که برای استفاده آقایان و خانم‌ها طراحی شده، نت‌های زیادی وجود دارد که به رایحه آن تلخی دلچسبی می‌بخشد. ترنج، نارنگی ماندارین، بادام، آب، رز، شمعدانی، گاردنیای یاسمنی، مشک زباد، گل سوسن در اسانس اولیه و میانی آن و کهربا، وانیل، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، چوب صندل سفید، فلفل صورتی، چوب گایاک و قهوه در اسانس پایه آن، ترکیبی شگفت انگیز در رایحه عطر د مارلی لیتون اکسکلوسیف به وجود آورده‌اند که استفاده از آن کاریزمای زیادی به هر شخصی می‌بخشد.

بیشتر بخوانید: معرفی عطرهای اورجینال با ماندگاری بالا

سخن پایانی

از آن‌جایی که عطرهای تلخ ممکن است برای برخی افراد باعث سردرد بشود، باید در خرید آن‌ها بسیار دقت فرمایید. راهنمایی گرفتن از افرادی که در شناخت عطرها سررشته دارند و همچنین خرید از فروشگاه‌های معتبر، می‌تواند احتمال آسیب‌های ناخواسته را از شما دور کند. خلیفه‌چی همیشه در خدمت است تا انتخاب را برای شما آسان کند! برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت خلیفه‌چی مراجعه فرمایید.

اشتراک‌گذاری در :

دیدگاهتان را بنویسید

8 عطر با رایحه قهوه | بهترین ادکلن های زنانه و مردانه اصل