عطر کرید مانستین واتر

معرفی 9 عطر شیرین و خنک مردانه از برترین برندها

در گرمای فصل تابستان، انتخاب عطر مناسب موضوع بسیار حساسی است. عطری که در فصل تابستان استفاده می‌شود، باید طبعی خنک داشته تا بتواند با رایحه دلنشین و تازه خود، گرمای هوا را به اعتدال برساند و باعث آرامش و شادی شما شود، همچنین پخش بوی متوسطی داشته باشد، چرا که بوها در هوای گرم بیشتر و سریع‌تر پخش می‌شوند و عطرهایی با پخش‌بوی بسیار بالا، در فصل تابستان ماندگاری خوبی ندارند.

انتخاب نادرست عطر تابستانه می‌تواند به بروز حساسیت‌های پوستی در اثر گرما، سردردهای شدید و مشکلات تنفسی منجر شود. از این رو، در این مقاله از خلیفه چی قصد داریم راهنمایی برای خرید بهترین عطرهای شیرین و خنک مردانه، مناسب فصل تابستان بپردازیم، تا انتخاب و تهیه عطر مناسب را برای شما عزیزان راحت‌تر سازیم.

گاهی برای انتخاب بهترین گزینه نیاز به تست چندین عطر و ادکلن است تا از میان انبوه این روایح دلنشین رایحه‌ای باب میل خود را انتخاب کنید. پیشنهاد ما خرید دکانت عطر در حجم‌های 2، 5 و 10 است تا پس از تست کامل عطر در منزل و بررسی رایحه و ماندگاری آن، نسبت به خرید حجم بیشتر عطر اقدام فرمایید.

 

فهرست مقاله :

  •  دولچه گابانا کی ادوتویلت
  • ورساچه پور هوم
  • مانسرا سدرات بویز
  • آتلیه کلون سدر اطلس
  • جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو
  • اسنتریک مولکولز اسنتریک
  • کلینیک هپی مردانه
  • میسون فرانسیس کورکجان 724
  • کرید سیلور مانتین واتر

1. دولچه گابانا کی ادوتویلت (کینگ) (Dolce & Gabbana K EDT)

کینگ از برند محبوب ایتالیایی عطر دولچه گابانا، عطری خنک با رایحه چوبی معطر بوده که برای استفاده آقایان در فصل تابستان، بسیار مناسب است. رایحه مرکباتی این عطر، نشاط و سرزندگی را در افراد بیدار می‌کند و نمایانگر پادشاهی باشکوه هر شخص، در زندگی شخصی خود است. نت‌های اولیه عطر دولچه گابانا کینگ ادوتویلت شامل رایحه لیمو ترش، مرکبات ، پرتقال خونی بوده و رایحه مرکباتی آن کم کم با ورود نت‌های معتدل فلفل قرمز شیرین و دانه سرو کوهی به پایان رسیده و در آخر با ورود نت‌های نعناع هندی، خس‌خس، سدر، رایحه باشکوهی این عطر شیرین و خنک مردانه را به اوج می‌رساند.

یک ویدئو اختصاصی با کلی نقدوبررسی این عطر توسط تیم خلیفه‌چی، برای مشاهده ویدئو وارد صفحه محصول شوید.

عطر دولچه گابانا کینگ ادوتویلت
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

2. ورساچه پور هوم (Versace Pour Homme)

عطر ورساچه پور هوم یکی از پرطرفدارترین عطرهای خنک برند ایتالیایی ورساچه می‌باشد، که در گروه بویایی معطر فوژه طبقه بندی شده و از بهترین عطرهای شیرین و خنک مردانه به شمار می‌رود. این عطر مردانه در عین طراوت و شادابی، قدرتی نهفته را نیز در رایحه خود حمل می‌کند که خاصه تمامی عطرهای برند ورساچه است. برند ورساچه – همان‌طور که تصویر مدوسا، اسطوره‌ی یونانی مارموی، در لوگوی آن نمایانگر است – عنصر قدرت را ضمیمه رایحه تمام عطرهای خود کرده است.
عطر پور هوم هم از این قاعده مستثنی نیست و در کنار نت‌های آرام و ملایم ترنج ، لیمو ترش، بهار نارنج، رز، سدر، شمعدانی و سنبل، نت‌های قدرتمندی همچون سالویا اسکلاریا، دانه تونکا، مشک و کهربا را نیز به همراه دارد.

پیشنهاد مطالعه: برترین عطرها با رایحه گل رز

ورساچه پور هوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

3. مانسرا سدرات بویز (Mancera Cedrat Boise)

محصولی از برند عطر فرانسوی مانسرا، یکی از خوشبوترین و بانشاط‌ترین عطرهای گروه معطر مرکباتی است. عطر مانسرا سدرات بویز شاد و باطراوت، برای استفاده تمام جنسیت‌ها ساخته شده و با رایحه خنثی و میوه‌ای خود، می‌تواند هر شخصی را سر شوق بیاورد. نت‌های به کار رفته در این ادکلن سرد و شیرین مردانه (زنانه) عبارتند از: انگور فرنگی سیاه، مرکبات، ادویه جات معطر، نعناع هندی، یاس، میوه‌جات، وانیل، خزه درخت بلوط، چرم و روایح چوبی.

مانسرا سدرات بویز
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

4. آتلیه کلون سدر اطلس (Atelier Cologne Cedre Atlas)

عطر سدر اطلس محصول برند آمریکایی آتلیه کلون می‌باشد که با طبعی معتدل و گروه بویایی چوبی، وارد بازار شده است. عطر آتلیه کلون سدر اطلس خوشبو، رگه‌هایی از احساس چوبی شرقی را در خود جای داده که آن را بسیار خاص و حائز توجه کرده است. این عطر یونیسکس برای استفاده همه افراد طراحی شده و با نت‌های ترنج، لیمو ترش، انگور فرنگی سیاه، سدر، یاس، زردآلو، کهربا، خس‌خس، پاپیروس، رایحه‌ای تلفیقی از میوه‌جات و چوب‌های مرطوب جنگلی به وجود آورده است.

عطر آتلیه کلون سدر اطلس
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید​​​

5. جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو (Giorgio Armani Acqua Di Gio Absolu)

این عطر یکی از عطرهای معتدل ساخت برند ایتالیایی عطر جورجیو آرمانی می‌باشد، که در گروه بویایی چوبی معطر به بازار عرضه شده است. این عطر شیرین مردانه ترکیبی جسورانه از عناصر طبیعی مختلفی است که القاکننده حس بلندپروازی و جاودانگی آزادی طلبی می‌باشد. نت‌های به کار رفته در این عطر که از تنوع بویایی بالایی برخوردار هستند – شامل میوه‌جات، آب دریا، روایح چوبی و نعناع هندی می‌باشند.

یک ویدئو اختصاصی برای معرفی عطر جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو، توسط تیم خلیفه‌چی تدوین شده‌اند. برای مشاهده آن صفحه محصول را کلیک کنید.

جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

6. اسنتریک مولکولز اسنتریک (Escentric Molecules Escentric 02)

عطرهای اسنتریک محصولی از برند آلمای اسنتریک مولکولز هستند، که در یک سری دوگانه به بازار عرضه شده اند. تولید این سری عطرها از ماده‌ای که در کهربای خاکستری یافت می‌شود، یعنی آمبروکسان، الهام گرفته شده است. عطر اسنتریک مواکز اسنتریک عطری معتدل با گروه بویایی شرقی گلی بوده که از نت‌های زنبق، یاس، ترکیب ایزو ای سوپر، آمبروکسان تولید شده و مناسب استفاده برای آقایان و خانم‌ها می‌باشد. این عطر معتدل، فضایی نشاط آور داشته، با نت‌های خنک و آزاد شروع شده و در نهایت به گرمای لذت بخشی ختم می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: بهترین عطرها با رایحه گل یاس

اسنتریک مولکولز اسنتریک 02
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

7. کلینیک هپی مردانه (Clinique Happy for Men)

عطر هپی مردانه، یکی از محبوب‌ترین عطرها از اواخر قرن بیستم است که توسط شرکت کلینیک تولید شده. این عطر خنک مردانه همان‌طور که از اسمش پیداست، عطر بسیار شاد و نشاط آور است و روایح آن در گروه بویایی مرکباتی معطر طبقه‌بندی می‌شود.
عطر کیلینک هپی مردانه، ترکیبی اسرارآمیز و باطراوت از نت‌های مرکباتی، میوه‌ای و تلفیق شدن آن‌ها با بوی آب دریا است. در کنار نارنگی ماندارین، آب دریا، ترکیبات سبز، لیمو ترش سبز، انواع مرکبات، رایحه‌های گلی مثل رز، فریزیا، یاس، گل برف نیز در این عطر به مشام می‌رسد و در آخر، رایحه خنک آن کمی به سمت گرما رفته و با مشک، سدر، سرو، چوب گایاک از احساس بویایی شما پذیرایی می‌کند.
عطر کلینیک هپی مردانه
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

8. میسون فرانسیس کورکجان 724 (Maison Francis Kurkdjian 724)

بهترین ادکلن خنک و شیرین مردانه (زنانه) از برند فرانسوی فرانسیس کورکجان می‌باشد که عطری معتدل و یونیسکس بوده و برای استفاده خانم‌ها و آقایان طراحی شده است. از نت‌های به کار رفته در عطر  میسیون فرانسیس کورکجان 724 می‌توان ترنج، آلدهید، یاس، گل نخود، نرگس درختی، مشک، چوب صندل سفید را نام برد، که از این عطر، عطری خنک و گیاهی ساخته است.

عطر میسون فرانسیس کورکجان 724
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

9. کرید سیلور مانتین واتر (Creed Silver Mountain Water)

عطر سیلور مونتین یک عطر مردانه سرد و شیرین از محبوب‌ترین‌های قرن بیستم، که توسط برند فرانسوی عطر کرید در سال 1995 به بازار عرضه شده است. شیشه سفید عطر کرید سیلور مانتین واتر، با اسم آن ” کوه نقره‌ای ” تناسب بسیار زیادی داشته و با ترکیبی که با رایحه اسرارآمیز میوه‌ای آن می‌سازد، نمایانگر آب شدن برف‌های کوه آلپ در فصل بهار است. نت‌های به کار رفته در این عطر شامل ترنج، نارنگی ماندارین، انگور فرنگی سیاه، چای، مشک، چوب صندل سفید، برگ درخت نارنج، صمغ گالبانیوم هستند و این عطر را همه جوره، به طبیعت زیبای نواحی خنک کوهستانی پیوند می‌زند.

پیشنهاد مطالعه: عطرهای شیرین و خنک زنانه

عطر کرید سیلور مانتین واتر
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم راهنمایی برای خرید عطرهای شیرین و سرد مردانه، برای شما عزیزان تهیه کنیم. امید است که مطالب ما برای شما کمک کننده و مفید واقع شده باشند. توجه داشته باشید که همیشه در هنگام انتخاب عطر، باید به عوامل مهمی همچون فصل و آب و هوای مورد نظر و گروه بویایی سلیقه خود دقت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت خلیفه‌چی مراجعه کنید.

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

بهترین عطر شیرین و خنک مردانه |معرفی 9 ادکلن خوشبو و برند