عطر شنل شمماره 5 با رایحه گل رز

معرفی 12 عطر جذاب زنانه و مردانه با رایحه گل رز

از اصلی‌­ترین منابع تولید و ساخت عطرها، انواع مختلف گل­‌ها هستند. یکی از این گل­‌ها که در عطرهای بسیاری استفاده می­‌شود و از عصاره قوی و بسیار خوشبویی نیز برخوردار است، گل رز می­‌باشد. رایحه این گل عاشقانه، عطرهایی را به وجود می‌­آورد که احساس تازگی و نشاط را همراه با زیبایی و ظرافت زنانگی در هم می­‌آمیزد و می‌­تواند جذابیت خاصی به افراد ببخشد. از آنجایی که گل رز همواره نماد عشق و علاقه بوده، هدیه عطر با بوی گل رز می­‌تواند نشانگر علاقه شما به فرد مقابل باشد.
از رایحه گل رز در عطرهای مردانه و زنانه استفاده می‌­شود که توسط برندهای مختلف و معروف تولید و عرضه شده‌­اند. در این مطلب از خلیفه‌چی، قصد داریم به معرفی ادکلن با رایحه گل رز در دو گروه مردانه و زنانه بپردازیم.

گاهی برای انتخاب بهترین گزینه نیاز به تست چندین عطر و ادکلن است تا از میان انبوه این روایح دلنشین رایحه‌ای باب میل خود را انتخاب کنید. پیشنهاد ما خرید دکانت عطر در حجم‌های 2، 5 و 10 است تا پس از تست کامل عطر در منزل و بررسی رایحه و ماندگاری آن، نسبت به خرید حجم بیشتر عطر اقدام فرمایید.

سرفصل­‌های مقاله:

عطر مردانه با بوی گل رز

کارتیر دکلریشن دون سویر

کرید رویال میفر

آمواژ لیریک مردانه

کازاموراتی رجیو

آمواژ ممویر

کازاموراتی مفیستو

عطر زنانه با بوی گل رز

مارلی دلینا اکسکلوسیف  

میس دیور بلومینگ بوکت

کارتیر لا پانتر ادوپرفیوم

نارسیسو رودریگز نارسیسو ادوتویلت

اونتوس زنانه

شنل شماره 5

در ادامه به معرفی چند نمونه عطر با بوی گل رز مردانه می­‌پردازیم.

1. کارتیر دکلریشن دون سویر (Cartier Declaration d’Un Soir)

عطری جذاب با رایحه رومانتیک از خانواده بویایی چوبی گلی مشکی می­‌باشد. این عطر از طبعی معتدل برخوردار است و به همین خاطر در چهار فصل سال قابل استفاده می­‌باشد. این عطر مردانه و خاص، دارای رایحه­ شیرین گلی و ترکیبی از ادویه­‌جات تند است. نت­ آغازین عطر کارتیر دکلریشن دون سویر را روایح هل، زیره و فلفل به وجود می‌­آورند و در قلب این عطر سرمست­‌کننده، رایحه­ جذاب گل رز به همراه جوز قرار گرفته است.
در نهایت، رایحه­­ چوب صندل سفید در نت پایانی، این عطر دلربا را به پایان می­‌برد.
دکلریشن دون سویر، ادوتویلتی ساخته شده توسط هنرمند عطرسازی به نام متیلده لاران است که در سال 2012 توسط برند فرانسوی کارتیر وارد دنیای عطرها شد.

تیم خلیفه‌چی در راستای آشنایی کامل با نت‌ها و حس این عطر با رایحه گل رز بی‌نظیر یک ویدئو اختصاصی تدوین کرده است که می‌توانید در صفحه محصول مشاهده کنید.

کارتیر دکلریشن دون سویر
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

2. کرید رویال میفر (Creed Royal Mayfair)

یک عطر خنک مردانه با غلظت ادو پرفیوم که عضو خانواده عطری گلی میوه­‌ای می­‌باشد. و به همراه رایحه باشکوهش، عطری خاص است که افراد شیک‌­پسند را به خود جذب می­‌کند. در این عطر شیرین روایح درخت کاج، زنجبیل و لیموترش سبز در نت اولیه هستند. رایحه دلربای گل رز، نت ثانویه را می‌­سازد و بوی میوه­‌ای و جذاب پرتقال، آمیخته با سدر و اکالیپتوس، در نت پایانی، آخرین روایحی هستند که از این عطر به مشام می­رسند. رویال میفر، عطری عرضه شده توسط برند فرانسوی کرید است که در سال 2015 وارد بازار شد.
اولیویه کرید سیکس جنریشن، خالق این عطر بوده است. عطر کرید رویال میفر عطری با رایحه شکوه‌مند است که به مردان شیک‌­پوش و خاص­‌پسند توصیه می­‌شود.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه بیشتر : بهترین عطرهای گرم و شیرین مردانه

کرید رویال میفر
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

3.  آمواژ لیریک مردانه (Amouage Lyric For Men)

از بهترین عطرها با رایحه گل رز عطری که در گروه بویایی شرقی ادویه‌­ای قرار می­گیرد. آمواژ لیریک مردانه عطری خاص و بسیار نادر است و آمیزه‌­ای از نت­‌های شرقی و همزمان اروپایی و کلاسیک می‌­باشد و توجه افراد خاص‌­پسند را به خود جلب می­کند. عطر آمواژ لیریک مردانه معتدل طبع را روایح ترنج و لیمو ترش در نت میانی آغاز می­‌کنند. پس از گذشت اندک زمانی، نت اولیه، جای خود را به نت میانی با رایحه‌های رز، صمغ گالبانیوم، جوز، زنجبیل، شکوفه پرتقال، سنبل ختایی و زعفران می­دهد
و در نت ثانویه این عطر، بوی خوش و کم‌­نظیر مشک به همراه وانیل، چوب صندل سفید، درخت کاج و روایح دودی به مشام می‌­رسند. یک
عطر گرم مردانه با لطافت غیرمنتظره که توسط برند عطر آمواژ در سال 2008 وارد بازار گردید.

آمواژ لیریک مردانه
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

4. کازاموراتی زرجف رجیو (Casamorati Xerjoff Regio)

عطر کازاموراتی زرجف رجیو با غلظت ادوپرفیوم، با طبع خنک و از خانواده بویایی شرقی ادویه‌­ای است. این عطر کم‌­نظیر و خاص، عطری کلاسیک و باشکوه و مناسب یک نجیب‌­زاده می‌­باشد. ترنج، اسطوخودوس، گریپ فروت و شکوفه لیمو ترش، روایح آغازگر این عطر در نت اولیه هستند. دیری نمی‌­پاید که این روایح جای خود را به رایحه‌­های رز، شمعدانی، میخک صدپر، هل، گل یلانگ و آلو در قلب عطر یعنی نت میانی می­دهند و در آخر رایحه­‌ی خوش مشک، درآمیخته با روایح وانیل، نعناع هندی و گل ختی، نت پایانی این عطر دل‌­انگیز را می‌­سازند.
کازاموراتی رجیو، یک ادکلن شیرین مردانه ساخته شده توسط برند ایتالیایی عطر زرجوف است که در سال 2011 وارد بازار عطرها گردید.

کازاموراتی زرجف رجیو
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

5. آمواژ ممویر مردانه (Memoir for men)

یک عطر تلخ مردانه با طبع گرم در گروه بویایی رایحه‌­های معطر قرار می­‌گیرد. این عطر شاهکاری بی­‌نظیر و پیچیده از روایح چوبی و چرمی می­‌باشد. یک ادکلن با رایحه گل رز که بسیار دلربا و نشاط‌­انگیز است. شروع­‌کننده این عطر خاص، روایح نعناع، ریحان و خاراگوش هستند. رایحه‌­های رز، اسطوخودوس و روایح دودی، نت میانی را می‌­سازند و در پایان، روایح مشک، کهربا، وانیل، خزه درخت بلوط، خس خس، چوب صندل سفید، چرم، تنباکو و چوب گایاک، نت پایه را در این عطر می­‌سازند. عطر آمواژ ممویر مردانه به دستان عطاری به نام کرینه وینچون اسپهنر، آفریده شد و در سال 2010 توسط برند عمانی آمواژ به بازار عرضه شد.
یک ویدئو اختصاصی جذاب جهت معرفی عطر Amouage Memoir for Men برای شما عزیزان تدوین کردیم جهت مشاهده آن می‌توانید وارد صفحه محصول شوید.
آمواژ ممویر (ممواغ) مردانه
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

6. کازاموراتی زرجف مفیستو (Casamorati Xerjoff Mefisto)

ادوپرفیوم زرجوف مفیستو، عطری است که در گروه بویایی مرکباتی معطر قرار دارد. مفیستو عطری با رایحه کلاسیک ایتالیایی به همراه نت­‌های ملایم و دلپذیر شرقی می‌­باشد. این عطر با طبع خنکی که دارد، بیشتر مناسب فصل‌­های گرم مانند تابستان است. عطر زرجف مفیستو با نت­‌های مرکباتی ترنج، لیمو ترش و گریپ فروت، در اسانس اولیه آغاز می­‌شود و کمی که می­گذرد، روایح رز، اسطوخودوس و زنبق، در نت میانی، جای نت اولیه را می‌­گیرند.
در آخر، رایحه­‌های مشک، کهربا، سدر و چوب صندل سفید در نت پایه، این عطر را به پایان می­‌برند.
کازاموراتی مفیستو، عطری از برند ایتالیایی زرجوف است که در سال 2009 روانه بازار گردید.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: بهترین عطرهای مردانه با رایحه چوب صندل

کازاموراتی زرجف مفیستو
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

 پس از بررسی انواع عطر مردانه با بوی گل رز برخی از عطرهای زنانه دارنده این رایحه را معرفی می­کنیم.

1. پارفومز د مارلی دلینا اکسکلوسیف (Parfums de Marly Delina Exclusif)

یک عطر زنانه جذاب که در خانواده بویایی رایحه‌­های شرقی قرار می­‌گیرد. این ادوپرفیوم با رایحه گلی و خاصی که دارد، در تمام فصول قابل استفاده است. آغازگر این عطر فریبنده، رایحه­‌های ترنج، سرخالو و گلابی در نت اولیه هستند. نت وسطی این عطر را روایح رز، روایح دودی و بوی خاص عود می­‌سازند و در نهایت، رایحه کم­‌نظیر کهربا به همراه ترکیبی از وانیل و روایح چوبی، این عطر باطراوت را به پایان می‌­برد. عطر دلینا اکسکلوسیف  خلق شده توسط هنرمند عطاری به نام کوئنتین بیش، در سال 2018 از برند  فرانسوی عطر پارفومز د مارلی وارد دنیای عطرها شد.

پارفوز د مارلی دلینا اکسکلوسیف
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

 2. میس دیور بلومینگ بوکت (Dior Miss Dior Blooming Bouquet)

یک عطر با بوی گل رز و از خانواده شرقی گلی که از طبعی خنک برخوردار می‌­باشد. این عطر خنک زنانه ترکیبی ظریف و جذاب از روایح انواع گل­‌های رز و صدتومانی و… است و رایحه‌­ای گل‌­فام و بهاری آن، احساس خنکی و آرامش را به ارمغان می‌­آورد. این عطر فرانسوی با بوی نارنگی ماندرین، آغاز می­‌شود و روایح رز، گل صدتومانی، هلو و زردآلو در قلب این عطر، نت میانی را می­‌سازند. رایحه جذاب مشک، آخرین رایحه‌­ای است که از این عطر دوست داشتنی به مشام می­رسد.
عطر میس دیور بلومینگ بوکت اثر عطاری معروف به نام فرانسوا دماشی می‌­باشد و در سال 2014 توسط برند فرانسوی دیور به بازار عطرها معرفی شد.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: بررسی تفاوت عطر مردانه و زنانه

میس دیور بلومینگ بوکت
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

3. کارتیر لاپانتر ادوپرفیوم (Cartier La Panthere EDP)

عطر کارتیر لاپانتر ادو پرفیوم عضو خانواده عطری چایپر گلی می­‌باشد. این عطر شیرین زنانه و خاص دارای طبعی معتدل و رایحه‌­ای ویژه است. روایح ترنج، بادیان رومی، توت فرنگی، ریواس و خشکبار از نت آغازین این عطر به مشام می‌­رسند و نت میانی را ترکیبی از رایحه رز، به همراه روایح گاردنیای یاسمنی، گل یلانگ، شکوفه پرتقال و گلابی، پر کرده‌­اند. آخرین روایحی که از این عطر احساس می­‌شوند، رایحه‌های مشک، نعناع هندی، خزه درخت بلوط و چرم در نت پایانی هستند.
کارتیر لاپانتر ادوپرفیوم، عطری خلق شده به دستان هنرمند متیلده لاران می­‌باشد که در سال 2014 توسط برند فرانسوی کارتیر وارد بازار شده بود.

کارتیر لا پانتر ادو پرفیوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

4. نارسیسو رودریگز نارسیسو ادو تویلت (Narciso Rodriguez Narciso EDT)

عطر نارسیسو رودریگز عطری با طبعی معتدل و از خانواده بویایی گلی چوبی مشکی می‌­باشد. این عطر اغواگر، عطری مناسب بانوان و دارای رایحه‌­ای جذاب و فریبنده است. با اولین اسپری این عطر، بوی گل‌های رز و صدتومانی احساس می­‌شوند و دیری نمی­‌پاید که نت اولیه، جای خود را به رایحه مشک در نت میانی می­‌دهند. روایح خس خس و سدر در نت پایه، آخرین رایحه‌­هایی هستند که از عطر نارسیسو رودریگز نارسیسو ادوتویلت به مشام می­رسند. نارسیسو ادوتویلت، در سال 2015 توسط برند آمریکایی نارسیسو رودریگز، به دنیای عطرها معرفی شد.

نارسیسو رودریگز نارسیسو ادو تویلت
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

5. عطر کرید اونتوس زنانه (Creed Aventus For Her)

عطری متعلق به گروه بویایی چایپر میوه­‌ای است. این عطر خارق­‌العاده از طبعی خنک برخوردار است و احساس وقار و نشاط و شادابی را به ارمغان می‌­آورد.این عطر جذاب را  ترنج، لیمو ترش، سیب، نعناع هندی، بنفشه و فلفل صورتی در نت اولیه آغاز می‌­کنند. در قلب این عطر رایحه مشک به همراه روایح رز، چوب صندل سفید و بوته وحشی جاوی قرار گرفته‌­اند و رایحه­‌های کهربا، گل یلانگ، انگور فرنگی سیاه، هلو و یاس بنفش، این عطر باشکوه را به پایان می‌­برند. عطر کرید اونتوس زنانه با رایحه­‌ای قدرتمند است که در سال 2016 توسط برند فرانسوی عطر کرید وارد بازار گردید.
 
در خلیفه‌چی یک ویدئو اختصاصی تدوین کرده‌ایم تا حس و حال زیبای پس از اسپری، عطر Creed Aventus For Her را منتقل کنیم. جهت مشاهده آن می‌توانید وارد صفحه محصول شوید.
کرید اونتوس زنانه
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

6. شنل شماره 5  ( Chanel N°5)

ادوپرفیوم زنانه متعلق به خانواده بویایی گلی آلدهیدی می‌­باشد. این عطر گرم زنانه افسانه‌­ای را روایح ترنج، لیمو ترش، بهار نارنج، آلدهید و گل یلانگ در نت اولیه آغاز می­‌کنند. کمی­ که می­گذرد، رایحه­‌های رز، زنبق، ریشه زنبق، یاس و گل برف در نت میانی، فضا را پر می‌­کنند و در پایان، بوی خاص کهربا به همراه مشک و درآمیخته با روایح نعناع هندی، خزه درخت بلوط، خس خس، چوب صندل سفید و مشک زباد،  عطر شنل شماره 5 را به پایان می­‌برند.
آفریدگار این عطر اشرافی و جذاب، هنرمندی به نام ارنست باو است که در سال 1921 آن را خلق کرد. این عطر خاص، در سال 1945 توسط برند نام‌­آشنای فرانسوی شنل، وارد بازار شد.

پیشنهاد خلیفه‌چی در فصل بهار برای مطالعه: بهترین عطرهای بهاری

شنل شماره 5
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر کلیک کنید

سخن آخر

رایحه گل رز، از روایح بسیار پرکاربرد است و عطرهای جذاب و فوق­‌العاده خوشبو و دل‌­انگیز، در دل خود از این رایحه رومانتیک و عاشقانه برخوردارند. در این مقاله برخی از بهترین عطرهای دارنده رایحه گل رز را به شما معرفی نمودیم؛ حال نوبت شماست که از بین این عطرهای بی­‌نظیر، انتخاب نمایید. برای استعلام قیمت عطرهایی با رایحه­ گل رز، می‌­توانید به وب­سایت خلیفه‌­چی مراجعه فرمایید.

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

عطر با رایحه گل رز | 12 عطر جذاب زنانه و مردانه با بوی گل رز