عطر کازاموراتی زرجف لیرا

معرفی 7 عطر گرم و شیرین زنانه اورجینال

سرمای هوا در فصول پاییز و زمستان منجر به نوعی احساس رخوت و بی‌تحرکی می‌شود، اما عطرهایی که رایحه‌‌ای شیرین و طبعی گرم دارند با فضای سرد در تضاد هستند. این‌گونه عطرها می‌توانند فضای محافل سرد پاییزی و زمستانی را پر از شور و حرارت کنند.

عطرهای گرم و شیرین معمولا دارای نت‌های پرقدرت و شلوغی هستند که از همان ابتدا مشام را پر می‌کنند و به همین دلیل می‌توانند بر عطرهای دیگر غلبه کنند. بهره‌گیری از یک عطر شیرین و گرم پیش از حضور در یک مهمانی پرجمعیت، می‌تواند تمام توجهات را به سمت شما سوق دهد و بازخوردهای خوبی برایتان به دنبال داشته باشد.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا چند نمونه از برترین عطرهای شیرین و گرم زنانه را به شما معرفی کنیم که در تمام دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

در صورتی که تمایل دارید عطرهای اورجینال را تست کرده و یک انتخاب ایده‌آل داشته باشند خرید دکانت عطر با پرداخت هزینه بسیار کم‌تر می‌تواند پیشنهادی فوق العاده باشد. شما با تست دکانت و  اطمینان از بازخورد مثبت رایحه، حجم اصلی را خریداری می‌کنید. تمام عطرهایی که در ادامه معرفی می‌شوند، دارای دستریز عطر می‌باشند.

فهرست مقاله :

  • لانکوم لا وی ابل
  • میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ
  • ایو سن لوران لیبر له پارفوم
  • دیور ادیکت ادوپرفیوم
  • کارولینا هررا گود گرل
  • کازاموراتی زرجف لیرا
  • کارتیر لا پانتر ادو پرفیوم

1. لانکوم لا وی ابل (Lancome La Vie Est Belle)

یکی از بهترین عطرهای شیرین و گرم زنانه از گروه بویایی گلی میوه‌ای است که با غلظت ادو پرفیوم در یک شیشه 75 میل بسیار زیبا و برازنده بانوان شیک‌پوش ارائه می‌گردد. این ادکلن شیرین زنانه که برای هدیه دادن هم گزینه‌ای بسیار عالی است، توسط برند فرانسوی عطر Lancome به تولید رسیده است و بانوان خوش‌سلیقه می‌توانند آن را برای حضور در موقعیت‌های اجتماعی متفاوتی، از قرارهای عاشقانه گرفته تا مهمانی‌های رسمی و جلسات اداری، مورد استفاده قرار دهند.

وقتی این عطر را اسپری می‌کنید در ابتدا با رایحه انگور فرنگی سیاه و گلابی روبه‌رو می‌شوید که نت‌های اولیه عطر را تشکیل می‌دهند و یک حال‌وهوای کاملا میوه‌ای و شیرین را پدید می‌آورند. اندکی بعد، رایحه شکوفه پرتقال، گل زنبق و گل یاس در قالب نت‌های میانی از آن به مشامتان خواهد رسید که فضا را به سمت روایح گلی سوق می‌دهند و وجود رایحه‌ای خاص همچون عطر گل زنبق در بین آن‌ها، عطر لانکوم لا وی ابل را منحصربه‌فرد و جذاب‌تر می‌کند. نت‌های پایه این عطر نیز دربردارنده رایحه پرالین، دانه تونکا، نعناع هندی (پچولی) و وانیل است که با اضافه شدن به نت‌های قبلی تا ساعت‌ها با شما همراه خواهد بود.

بهترین زمان استفاده از عطر لانکوم لا وی ابل همچون سایر عطرهای گرم و شیرین زنانه، در روزهای سرد سال و فصول پاییز و زمستان است. چنانچه نت‌های این عطر نظر شما را جلب کرده باشد، می‌توانید برای تست کردن، یکی از دکانت‌های 2، 5 یا 10 میل آن را تهیه و رایحه، پخش بو و ماندگاری آن را بررسی نمایید.

یک ویدئو اختصاصی نقد و بررسی کامل عطر Lancome La Vie Est Belle را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید در صفحه محصول مشاهده کنید. 

لانکوم لاوی ابل
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

2. میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ (Francis Kurkdjian Baccarat Rouge 540)

عطر Baccarat Rouge 540 که از سال 2015 تاکنون توسط برند عطر فرانسیس کرکجیان در فرانسه تولید می‌شود، بهترین ادکلن گرم و شیرین زنانه است که نه‌تنها خانم‌ها، بلکه آقایان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند و اصطلاحاً عطری یونیسکس است. این عطر در گروه بویایی شرقی گلی جای می‌گیرد و با انواع لباس‌های زمستانی که برای حضور در موقعیت‌های آکادمیک، جلسات اداری، مهمانی‌های رسمی یا قرارهای دوستانه مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ به خوبی هماهنگ می‌شود.

نت‌های اولیه این عطر گرم و شیرین زنانه از رایحه زعفران و گل یاس تشکیل شده است که در هنگام پراکنده شدن نت‌های میانی، با رایحه سدر جایگزین می‌شود. نت پایه عطر باکارات روژ 540 با بهره‌گیری از عصاره چوب درخت نراد ساخته شده است و فضای عطر را به سمت حال‌وهوای چوبی هدایت می‌کند. این عطر با غلظت ادو پرفیوم در یک شیشه 70 میل شیک عرضه می‌گردد اما اگر دوست داشته باشید آن را در حجم کمتر در اختیار داشته باشید، می‌توانید از دکانت‌های 2 میل، 5 میل یا 10 میل آن بهره‌مند شوید.

پیشنهاد مادر خلیفه چی برای مطالعه بیشتر شما: بررسی دقیق تفاوت عطر و ادکلن از نظر غلظت ادوتویلت و ادوپرفیوم 

میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

3. ایو سن لوران لیبر له پارفوم (Yves Saint Laurent Libre Le Parfum)

نام کامل این ادکلن گرم و شیرین زنانه، Yves Saint Laurent Libre Le Parfum است که از جدیدترین ادکلن‌های روز دنیا به شمار می‌رود؛ چراکه در سال 2022 طراحی شده است. سازندگان در مجموعه ادکلن ایو سن لوران آن را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که برای استفاده بانوان در روزهای سرد سال مناسب باشد. این عطر گرم زنانه بیشتر برای هماهنگی با سبک‌های پوششی رسمی به هنگام حضور در قرارهای عاشقانه، مهمانی‌های رسمی، موقعیت‌های آکادمیک یا جلسات اداری طراحی شده است.

با اسپری کردن عطر ایو سن لوران لیبر له پارفوم در ابتدا رایحه پرتقال ماندارین، ترنج، زعفران و زنجبیل یک حال‌وهوای سنگین، شلوغ و قدرتمند گرم و شیرین خوراکی را پدید می‌آورند که با گذشت مدتی، جای خود را به رایحه اسطوخدوس و شکوفه پرتقال می‌دهند. در این مرحله رایحه اسطوخدوس باعث ایجاد حس تازگی می‌شود که خیلی زود جای خود را به شیرینی ناشی از رایحه عسل و وانیل می‌دهد. این دو رایحه در کنار رایحه خس خس (علف وتیور) و دانه تونکا، نت‌های پایه عطر را می‌سازند.

ایو سن لوران لیبر له پارفوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

4. دیور ادیکت ادوپرفیوم (Dior Addict)

Dior Addict یک عطر شیرین و گرم زنانه است که علاوه بر پاییز و زمستان در فصل بهار نیز می‌توان از آن بهره گرفت. عطر دیور ادیکت ادو پرفیوم هم از گروه بویایی شرقی گلی است که پس از اسپری کردن کار خود را با پراکندن رایحه برگ درخت نارنج و شکوفه پرتقال آغاز می‌کند. این روایح فضایی مرکباتی به وجود می‌آورند که اندکی بعد جای خود را به رایحه گل یاس می‌دهد.

این رایحه نت میانی عطر را می‌سازد و عطر را شیرین‌تر و گلی‌تر می‌کند. در ادامه پراکنده شدن رایحه شیرین و دلپذیر وانیل، در قالب نت پایه، ادامه‌دهنده شیرینی و فضای گرم عطر خواهد بود که به دلیل متعادل بودن آن، اجازه می‌دهد تا در روزهای اندکی گرم‌تر هم بتوان عطر دیور ادیکت را مورد استفاده قرار داد.

این محصول یک عطر فرانسوی از برند معرف Dior که از سال 2014  تولید می‌گردد، در یک شیشه چشم‌نواز 100 میل با غلظت ادو پرفیوم عرضه می‌شود و حال‌وهوای محافل رسمی، اداری و عاشقانه شما را متعادل‌تر و دلنشین‌تر خواهد کرد.

پیشنهاد خلیفه‌چی برای مطالعه: معرفی بهترین عطر های مرکباتی تاریخ 

دیور ادیکت ادوپرفیوم
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

5. کارولینا هررا گود گرل (Carolina Herrera Good Girl)

عطر Good Girl از تولیدات برند آمریکایی Carolina Herrera است که با غلظت ادو پرفیوم در شیشه‌ای به شکل یک کفش پاشنه‌بلند با حجم 80 میل ارائه می‌گردد. طراحی شیشه و ساختار خود این عطر زنانه نمادی از قدرت، شور و احساسات جسورانه زنانه است.وقتی این عطر را می‌افشانید، نت‌های آغازین با رایحه ادویه‌جات معطر، تنباکو و عرق نیشکر حرارت و شیرینی پرقدرتی را تداعی می‌کنند. در مرحله بعد نت‌های میانی با رایحه همیشه دوست‌داشتنیِ گل مریم، گل یاس و نرگس حس پاکی گل‌های معطر سفید را القا می‌کنند.
در نهایت نیز نت‌های پایه عطر با رایحه کمی تلخِ دانه تونکا و کاکائو خودنمایی می‌کنند و شیرینی نت‌های قبلی را متعادل‌تر می‌نمایند. بانوان خوش‌پوش با بهره‌گیری از عطر کارولینا هررا گود گرل می‌توانند بازخوردهای مثبت قابل توجهی را در مهمانی‌های رسمی، قرارهای عاشقانه یا حتی جلسات اداری از آن خود کنند. ترکیب نت‌های یادشده در این عطر، یک عطر زنانه گرم و شیرین دیگر از گروه شرقی گلی به وجود آورده است که برای استفاده در فصول پاییز و زمستان بسیار عالی است.

تیم خلیفه‌چی یک ویدئو اختصاصی در راستای معرفی ادکلن گود گرل تهیه کرده است برای مشاهده آن می‌توانید به صفحه محصول مراجعه کنید.

کارولینا هررا گود گرل
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه زیر بزنید

6. کازاموراتی زرجف لیرا (Cassamorati Xerjoff Lira)

Cassamorati Xerjoff Lira یک عطر شیرین و گرم زنانه دیگر از گروه بویایی شرقی گلی است که با غلظت ادو پرفیوم در شیشه‌ای به حجم 100 میل به تولید می‌رسد. نت‌های آغازین عطرکازاموراتی زرجف لیرا حاوی عصاره اسطوخدوس، پرتقال خونی و ترنج است که یک فضای شیرین و خوشمزه مرکباتی را ایجاد می‌کنند. در گام بعدی روایح دارچین، شیرین بیان و گل یاس بر گرمای عطر می‌افزایند. نت‌های پایه این عطر شیرین زنانه نیز با روایح کارامل، مشک و وانیل ماندگاری بالایی را روی لباس‌ها و بدن شما بر جای می‌گذارند.

ادکلن زرجف را می‌توانید با لباس‌های رسمی و نیمه‌رسمی مورد استفاده در روزهای سرد یا خنک سال هماهنگی ایجاد کند و بهره‌گیری از آن در فصول بهار، پاییز و زمستان ایده‌آل است.

Casamorati Xerjoff Lira
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بزنید

7. کارتیر لا پانتر ادو پرفیوم (Cartier La Panthere EDP)

اگر به دنبال عطری لوکس هستید که برای هدیه دادن و استفاده یک بانوی مستقل و جذاب مناسب باشد، Cartier La Panthere EDP گزینه کاملاً مناسبی است. این ادکلن گرم و شیرین از گروه بویایی چایپر گلی (شیپغ گلی) در شیشه‌ای با طراحی ظریف و دل‌پسند، به حجم 75 میل ارائه می‌شود. عطر کارتیر لا پانتر ادو پرفیوم حاوی عصاره بادیان رومی، ترنج، توت فرنگی و ریواس به عنوان نت‌های اولیه است که شروعی شلوغ و منحصربه‌فرد با فضای گلی و میوه‌ای را رقم می‌زند. سپس نوبت به رایحه شکوفه پرتقال، گاردنیای یاسمنی، گل رز، گل یلانگ و گلابی می‌رسد تا با ایجاد رایحه‌ای لطیف‌تر، خودنمایی کنند.

در آخر  نت‌های پایه با رایحه چرم، خزه درخت بلوط، مشک و پچولی آشکار می‌شوند که فضای عطر را به سوی چوبی، ماسکی و خوش‌پوش‌تر شدن هدایت می‌نمایند. عطر کارتیر برای استفاده بانوان همراه با استایل‌های رسمی و نیمه‌رسمی برای حضور در محافل زمستانی و پاییزی مناسب است.

پیشنهاد خلیفه چی برای مطالعه: متفاوت‌ترین عطر و ادکلنی که باید در کمد هر کسی باشد! 

Cartier La Panthere EDP
جهت خرید و مشاهده قیمت این عطر روی دکمه بالا بزنید

سخن نهایی

در صورتی که نت‌های به کار رفته در هر یک از عطرهای بالا را پسندیده باشید، پیشنهاد می‌کنیم با خرید دکانت عطر مورد نظر رایحه، ماندگاری، پخش بو و بازخورد آن را تست کنید. همچنین می‌توانید تعداد بیشتری از این نوع عطرها را در فروشگاه خلیفه چی بیابید و مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی و با یکدیگر مقایسه نمایید.

اشتراک‌گذاری در :

دسته‌بندی‌ها

مطالب پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

7 عطر شیرین و گرم زنانه | بهترین ادکلن های گرم و شیرین زنانه